19

Genel bir özet

Sakince bir pazar günü :)
Ütüleri yaptim, birazda temizlik ama bir evin isi hic bitmiyor o nedenle kendimede yüklenmiyorum herzamanki gibi.. Ama tabiki her yer derli toplu, mis gibi olunca daha icim rahat oluyor!

Esimle kizim ciktilar, baba kiz biraz gezecekler, cünkü onlar birbirlerini daha az görüyorlar.

Hemde kizim bisiklet sürmek istedi bugün. "Pijja yemeye gidelim baba" diyor birde, pizzayi seviyor :) Bende banada getirirsiniz gelirken diye tembihledim onlara. Henüz yemek yapmadim, et cikardim disari buzluktan ama ne yapsam diye düsünüyorum, degisik birsey denemek istiyorum ama ne, biraz gezinmem gerek sanirim yemek bloglarinda.

Yarin kizim ve benim icin önemli birgün :)
Kizim yeni kresine basliyor :)
Bende Üniversiteye, yarin ilk günüm olacak :)
Biraz heyecan, biraz karisik duygular var, epey oldu okuldan bu yana o nedenle belkide...

Bilgisayar Müh. olan arkadaslar daha bir yakina gelin hemi :P Basinizi agritirim belki :P
Bu arada bana türkce Java, algoritma..vs bu tip kitaplar lazim türkceden daha iyi anlamaya calisicam cünkü, birde ben deneyimsiz olarak giriyorum eminim cok ön bilgisi olanlar vardir!Kitaplari ya Istanbul'da ki kardesime siparis vericem, yahutta burda birileri bitirmek üzereyse satin alirim belki...Yogun ögrenme dönemi basliyor yani :)

Elimde iki yarim örgü var, ikiside bitti gibi cok az kaldi ama bir kez birakinca ölyle kaliyor iste...

Bu arada iki kisinin mektubu yolda suan, insallah kisa sürede alirlar :)
Bir kisiyede bugün yazicam yarin göndericem :)
Mektup yazmak istedigim kisiler var ama ona bile vakit ayirmak gerekiyor, öyle pat yaz yolla olmuyor.

Blogumla eskisi gibi ilgilenemiyorum biliyorum, ne güzel güncel güncel gidiyordum bu blogspota geceli. Ama firsat buldukca yaziyorum gördügünüz gibi :) Güzel yorumlariniza cvp yazamiyorum ama her kelime benim icin önemli ve mutlu ediyor beni :) Soru soranlara mümkün oldugunca hemen geri dönüyorum zaten.

Simdi müzik acip temizlige islere devam, birazda kendime vakti ayiricam sonra güzellik bakim fasillari :P

19 comments

1/3/09

hayırlı olsun üniversiteniz..kızının kreşi...temizlik işini bende bugun yaptım güle güle pislenelim:))e tabi kendimizede bakım yapmak şart onu da yapıcam :))hayırlı günler...

Hadi ikinize de başarılar.Güzel yorumları için de teşekkürler.

1/3/09

ay ne güzel haber yarın inşallah iyi gecer bu kitapların ingilizce olanları internette bulunabiliyor ama türkçesine bakmadım hiç

negüzel birgün gecirmissin canim oh ferah ferah güle güle otur:))Yemek konusunda benimde cogu zaman ah ne yapsam diyesim oluyor:)Demek yarin ikinizinde ilk günü ikinizede basarilar ozaman iki heyecan birarada:)Basarilar gülüm ve evin isinde sana kolay gelsin diyorum aksaminida kendine ayiraraktan cok cok iyi ediyorsun Harika birgün!!!ve harika dolu günlerin seninle olsun kizinida senide cok cok öpüyorum sevgilerimle...

1/3/09

hadı sımdıden hayırlı ugurlu olsun :)
ınsallah ıkınde yenı okullarınızda mutlu olursunuz:) bu arada bende senın kız gıbı pızza manyagı bırıyım:)

1/3/09

anne-kız ikinize de yeni okulunuzda başarılar dilerim... Kolay gelsin.

1/3/09

ne güzel bir pazartesi olacak yarın, anne-kız yeni başlangıçlar yapacaksınız, her ikiniz içinde hayırlı olur inş ceydacım, sevgilerimle.

1/3/09

sakin ve huzurlu bir pazar günü gecmirmissin gercekten! benim günüm hala bitmedi...ve hala cok cok cok misafir var ;)

Adsız
1/3/09

ohh hayırlısı ana kız okuldasınız ne güzel bu kaç annenin başına gelirki çok özel bi an:))günün yoğun geçmiş ama dediğin gibi temizlik banada mutluluk veriyor:))ayy bak şimdi benim eşimde hep der kızım bi büyüsün biz ikimiz gezcez onla sen evde olcan diye ahh yakın o günler galiba :))emzirme olmasa şimdi gidicekler aman gitsinler baba kız gezsinler benim öyle bi fırsatım ortamım olmadı malesef:( hadi tekrar başarılar canım fazla yorma kendini mutluluklar:))

Canim hayirli olsun. Allah zihin acikligi versin! Canim bilgisayar derslerinle alakali sorularin olursa yazabilirsin, yalniz ben computer science'in data communication bransiyla mezun oldugum icin java almadim, ama algorithim le alakali sorularinda yardimci olabilirim. Birde Hangi dilde egitim goruyorsan dersi o dilde anlamaya calisman en dogrusu, ben Turkce kaynak kullanmani tavsiye etmiyorum acikcasi. Buarada Dilara'da insaallah sorunsuz bir sekilde krese alisir. Kolayliklar diliyorum!

Küçükken annecim her sabah okula gönderirken "Allah zihin açklığı versin" derdi. Sizin içinde öyle olsun inşallah :) Başarılar. Sevgiler.

2/3/09

caniiim demek anali kizli ikinizin hayatinda da yeni bir baslangic var yarin, ne guzel, hayirlara vesile olsun insaallah..

ee ne yemek yaptin dun bakiiim? bende bugun et cikardim da ;P

Yeni okullarınızda başarılar ikinizede ana kız :))) ehehe ne heyecanlıı. Yolda olan mektuplarından biri sanırım Moonsuna ayitti, az öne okudum sayfasına ulaşmış eline :D eheheh.
Ohh baba kız iyi anlaşıyorlar sizinkiler. Ben kızımı ve babasını pizza yerken dusunemiyorum. :)

Okulun ilk günü nasıl geçti merakla yazmanı bekliyorum hayırlı olsun umarım alnının akıyla mezun olursun :)

CANIMCIĞIM BEN YAZINI OKUDUĞUMDA SEN OKULA BAŞLAMIŞ OLMUŞSUNDUR. İNŞALALH GÜZEL GEÇMİŞTİR. ALALH KOALYLIK VERSİN YENİ SERÜVENİNDE SANA. ÇOK BAŞARILI OL, ÇOK SEV ORTAMINI, HER ŞEY ÇOK KOLAY OLSUN. ZAMANINA DA BEREKET VERSİN ALLAH. ÖPÜLDÜN...

2/3/09

İkinizede hayırlı olsun. Ana- kız ne güzell...

Kelebekim oncelikle cok cok cok ama cok tesekkur ediyorum :)) O agac kabuguna bittim, su an pc'min yaninda ve mis gibi kokuyor :))

Okullar basliyor haa, ana kiz okullu oldunuz :)) Bu harika bir sey Kelebk'im :))

4/3/09

dün gece saat 11 gibi felandı sanırım tam uyumak üzereydimki,eşim geldi eve kayınvalidemlerden(elinde bir zarfla)wien den size bir posta var zeynep hanım uyanın dedi,ben nasıl zıpladığımı bilmiyorum yataktan,ayaklarımda salladığım kızım pervin bile açtı gözlerini:D
pervinle açtık zarfını heyecanla,devamını akşam gidince inş.sayfamda yazıcam:) ama şunu demeliyimki çoook teşekkür ederim canım,iyiki tanıyorum seni,çok samimi bir arkadaşsın,sağolasın tekrar tekrar,
okula sanırım alışmış olmalısın,zira ben yorum yazana kadar iki gün olmuş bile okulun başlayalı:)Allah zihin açıklığı versin inş.canım,dilanur içinde güsel ve hayırlı olur kreşi,sevgiler,öpüyorum sizleri kocaman:@

Adsız
10/11/09

ALLAH yardim etsin cnm baya gec oluyo ama bende blogunla tanisali cok olmuyo yani :D görünce dayanamadim gecte olsa yaziyim dedim sende belirtmissin zaten bende Bilgisayar mühend. ögrenmeye calisiyorumda(malesef üni. de degil) cok zor ama sen nasilsin ögrenebiliyomusun devam ediyosundur insallah basarilar dilerim sevindim güzel bi secim

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top