8

Hindistan Cevizli hmm

Kizimi aldim kresten önceki gün ve postama baktimki "Mektuuuuuup" :)
Kizimada söyledim abla bize mektup göndermis diye. "Anne acalim, icinde ne var" deyip durdu. Eve girince acacagimizi belirttim zor dayandik ikimizde :P
Cok heyecanli oluyor bu mektup acma kismi varya :)

Buzdolabi süsünü ve en cokta cikolatayi sevdi kizim :)
Ama karni ac oldugu bir vakti oldugundan vermedim cikolatayi, öylede kaldi daha yiyecegiz ;)
Cikolata cok yemem ( az anormalimdir :D ). Ama buu cikolata baska, hindistan cevizli. Moonsuncum nerden biliyordun sen hindistan cevizini sevdigimi burada belirttigimi hatirlamiyorum ama, hindistan cevizli cikolatalari cok severim mesela "Bounty" gibi :)

Bu arada bu kelebekli kart cok güzeldi ayni renktendi hepside, o zarftaki yapiskanda cok degisikti, böyle üstünde kücük topcuklar var kelebegin :) Kendi adres stickerinde bile ayni renk kelebek vardi, bu kadar uyumlu olur yani bir mektup :)

Cok tesekkür ederim mutluluk verdin :)

Bu arada Moonsuncum ilk mektup gitmez diye düsünüp ikinciyi bile hazirlamis bana yaa :D
Bende ilk firsatta cvp yazicam ;)

Bu arada Ayse Gelin'e sürpriz mektup yazdim öyle ansizin, cokta iyi etmisim sanirim mesajindan bunu anladim ama yinede uzun yazsa dahada sevinicem bloga. Aysecim özlettin kendini hee ;)

Hic yazmayip yazmak istediklerimde var ins firsat bulursam.

Nice mektuplasmalara :)

8 comments

Ben postacilarin alinlarindan opuyorum :)) Soyleyecek soz bulamiyorum inan ki :)) Canim benim cok sevindim, begenmen beni cok mutlu etti :))

GÜNAYDIN.Hepsi çok güzel hindistancevizli çukulata daha güzel:))Afiyetle yiyin.

27/3/09

nice mektuplara sevinciniz daim olsun

ne hoş ben de çok beğendim. ellerine sağlık. çikolata canavarı olan benim de canım çekti vallaha:)

Ben de benimkini 4 gözle bekliyorum :)
Ayşe'yi çok özledim yaaaa. Şifreleme olayından sonra okuyamıyorum da :( İyimi bari ?

ne guzel sey mektublasmak :)

ne güzel takiplerim ilk seninle başladı..insan yaşadığı güzel kötü anları paylaştıkça rahatlarmış..birde ben deneyeyim dedim..bir arkadaşında ben oliim mi?:)
sevdim bu hediyeleşme işini..peygamberimzin sünneti..
selamlar kardeşim..dua ile..

30/3/09

ne güsel insanın için ısıtan ve yüzünü güldüren bir dosttan mektup alması:)
hayırlı olsun canım,nice mektuplaşmalara,,

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top