14

Yakalarsam, muah :)

Selamlar her biri ayri renge sahip güzel kisilikler :)
Madde madde yazayim bugün:

1- Ben feci grip oldum :( Bu arada sunum cok iyi sayilmazdi, grip olmama ragmen ertelemek istemedim, sanki yapip hafiflemek istedim. Grafik sunumu yaptigim icin, birazcik normal konu sunumu gibi oldu benimkisi, hoca "grafige az degindin ama istersen kendini hazirlayip gene yapabilirsin" dedi. Evde calisirken ayarladiklarimin cogunu o an diyemedim, insan ister istemez heyecanlaniyor yaa. Yakamda mikrofon birde sesimi yüksek duymak dahada heyecanlandiriyor beni. Üzüldüm biraz ama bu benim ilk sunumumdu bu zamana dek, hemde ikinci dilimle yapmak kolay birsey degil, türkce olsa daha rahat olurdum eminim! Kendime bir sans daha vericem ve birgün gene hazirlanip gene cikicam oraya ins. :)


2- Bu arada gecen dedigim kitle vardiya hani kalbimin üstünde onun icin kadin doktoruna gittim. Beni mamografi ve ultrason icin yönlendirdi. Yani hayatimda bir ilki daha yasamis oldum, mamografi nasil birseymis gördüm, cokta güldüm acikcasi orada, üstelikte bu asama esnasinda hala emzirme kapasitemin oldugunu farkedince dahada gülmek geldi :D Kadin sordu bebegim mi var diye ama kizim birakali 2 sene olacak nerdeyse...
Kitle 1,5 cm büyüklügünde cikti, ben ilk hissettigimde daha kücüktü sanki. Neyseki sonuca baktilar ve zararli birsey degilmis, yani her ihtimale karsi 6 ay sonra tekrar kontrole cagrildim ama bir sikayetim olmadigi sürece tekrar mamografi mi , hayir tesekkürler derim :D
Allah'ima cok sükürler icimdeki kötü duygu kalkti, rahatladim bu yönden, Allah kimseyi kötü hastalikla sinamasin, hayatta en önemli sey saglik cünkü!


3- Bugün TRT'de, bol bol Nevruz kutlamasi vardi, böyle senlikli hosuma gitti, bahar gelmis gibi oldu ayni (gerci burada daha iki gün önce kar yagdi ama, yani Mart ayi yine saskinliklar yapiyor).
Aksam gene izliyorken Tarkan cikti ekrana, cok sevindim. Orada olmak istedim bir an canli canli izlemek :) Kizimla hopla zipla :D Kizim en cok "Yakalarsam Mucux" u sevdi :D Gelip gelip bana mucux yapiyor, sonra kaciyor. Bitmesini istemedi o sarkinin hic...
Uyan uyan ve uzun ince bir yoldayim yine duygulandirdi herzamanki gibi...
Tarkan Viyana'ya yine bekleriz ;)


Simdilik bu kadar, bir ara okuldan gelismeleri, sonra kizimdan gelismeleri, birde dis tellerimle ilgili ee bunu arayip gelenlerde cok demekki ise yariyor paylasmak.

Bir mektup yolda, digeride cikacak :)
(Ben genelde haber vermem, aniden gönderirim hee ona göre)

Sevgilerimle...

14 comments

Kelebek'immmm :)) Okul hayatinin tadini cikart :)) Sunumlarin tadi bir baskadir :)
Bu arada sakin momografini ihmal etme :) neyseki bisey cikmamis ama sen yine de ihmal etme :)) Kocaman opuyorum seni :)) benim posta gelmedi dimi :P (nasil gelsinki, o simdi holland yolunda :p) Ahh ben yok muuu :P

sagliginizla ilgili bir problem cikmamasina cok sevdim. :)
TRT nin nevruz kutlamalarini
dedemlerle buyuk keyif alarak izledik. hayirli pazarlar:)

22/3/09

geçmiş olsun grip için bak önemli bişey değilmiş o kitle çok sevindim bende

okulda daha yeni sayılırsın gitgide eminim daha iyi olur

Kelebek gibi,

Çok sevindim kitlenin temiz çıkmasına.Dikkat edin oralarda kendinize.

Okul stresinide atlatmışsın. Ohh rahatlamışsındır şimdi. Sevgiler.

Aman aman sağlık haberine çok sevindim. Her daim sağlıklı kalalım inşallah...

23/3/09

sağlığının iyi olduğunu öğrenmek güsel oldu,gribide atlatırsın inş.,bu aralar biçok kişide var sanırım bu,bende gribim:)
dersler zamanla dahada süper olucak,o sunum yapmalar çok fena heyecan ve stresli oluyo,ama zamanla dediğim gibi iyi ve başarılı dersler canım:)
kızını ve senide ben kocaman öpüyorum canım muck muck:D
k.i. bakın sevgiler,bu arada ikinci mektubunu hazırladım ama havalardan bi çıkıp veremedim postaya,sanırım bi 10 günü bulacak gibi ama neyse,göndericem inş. en kısa zamanda bende,,

23/3/09

gribe en büyük çare;

novalgin iğnesi :]

geçen cuma ölüyodum. bir iğne oldum cin gibi oldum.

slm şeker,
sunumun ilk olmasına rağmen bence çok başarılı, hocanın yorumundan anladım bunu. helal kız sana isteyince her bir şeyi başarıyorsun.
gribal durumun için geçmiş olsun bu arada.
aaa bir de kitlenin önemsiz olmasına çok sevindim. süt hormonun belli ki yüksek.
yaz yaz ben ne yazarsan okurum, öpüldün...

canım çok geçmiş olsun sana
sağlıklı günler diliyorum

Adsız
24/3/09

Geçmiş olsun Ceyda ablam :) kötü bişi çıkmamasına sevindim.Blogları özledim ya yeni bir fotoğraf makinesi ve laptopuma şarj aleti almayı bekliyorum kendi bloğumla da ilgilenemiyorum :( neyse bakalım alet edavatı tamam ettiğimde kaldığımız yerden devam edicez özledim ya sizleri.Dilanur'u öp yerime :)

Aaaa cok sasirdim ben, inanilmaz bir sey bu yahuu :P

ama ben sana bi tane daha hazirladim o gelmeyecek diye, bu hafta yola cikacak :)) bu sefer dogru adrese :))

Kocaman optum seni :)

24/3/09

canım cok sevındım temız cıkamasına
bu arada grıb ıcınde gecmıs olsun
okullu olmak guzeldır sımdı :)

25/3/09

geçmiş olsun ceydacım, kötü bişey çıkmamasına çok sevindim, allah hepimizi koruson bu tip rahatsızlıklardan, bana tam adresini yazar mısın, mektubumu gönderebilmem için :) çok öpüyorum

26/3/09

sağlığıınlaa ilgili sorun olmamasına sevindiim öğrencii bayan sunumda hallolmuşş ohhh :) artık eskisi gibi sık yazmıyosun özletiyosuun

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top