20

Yeni arkadasim ToSToS

Eveeet istedigim Notebook alindi :)
Simdi öylece masada duruyor ve ben hala eski külüstürde yaziyorum masaüstünde.

Eski külüstür dedigim aslinda Windows XP yeni ciktiginda alinmisti yani 5 seneyi geciyor sanirim. Ama 80 Gb olan hafiza artik tasti tasacak, iyice yavasladi tabiki omzundaki bu dolu yükle garibim :)

Kim bana deseydi ki önceden dizüstü alicam falan, önermezdim, cünkü bikac senelik ömürleri. Ama simdi kendim aldim önermedigim seyi.

Hem okula baslamam vesile oldu buna, bilgisayar bölümü olunca sanki mecburmus gibi, aslinda alakasi yok, yani mecburiyet yok, bir ögrenci masaüstüylede okuyabilir. Dedimya benimkisi bahane oldu, evdekide yavaslayinca...

Toshiba Satellite U400-16P 1208CD 2VD. 2 kilo agirligi ama yinede agir geliyor benim ciliz kollarima :P
13.3 " ekrani, büyük ekranli dizüstü sevmiyorum, masaüstümün monitörü zaten benim Tv gibi ayni kocaman.

Simdi buna biz bir isim bulalim yaa, öyle esti birden, komik birsey olsun.
Hmmm...

Ilk acarken "Laptop Recai" dedim :D :D Hani varya ayrilsakta beraberizde o aklima geldi.
Yani benimkiside girgir olsun iste :D Var mi öneri isminiz Pc'ye.
Sanki cocuk dogurdum isim ariyorum :D

Neyse yorgunum biraz sacmalamadan daha fazla kacayim ben :D Siz benim yorgun ve uykulu olunca nasil oldugumu bilmiyordunuz degil mi?

Sacma sapan sayiklar, ufak seylere güler dururum, iyice mayi$mi$ halde denilir buna :D

Bu sacma halimle birine mektup yazicam bakalim :P

20 comments

10/3/09

Ayyy hadı hayırlı ugurlu olsun canım
bu arada benımde sevdıgım esyalara ısım verme huyum vardır cok ıyı oluyor bence:)aklıma ısım gelmıyor ama bızım evdekı en ılgınc esya ısımlerı
erkek kardesımın pc sının adı muzaffer :) ve cok sevıyor muzafferını
annemın dıkıs makınasının ısmı sukufe
cebraılın arabasının ısmı cevahır:)

10/3/09

güle güle byte´larini doldura doldura eskit ;)

Adsız
10/3/09

Laptop'un hayırlı olsun ceydacım:) bende laptop kullanıyorum derli toplu çok rahat oluyor, ben iş yerimde bile bunu kullanıyorum. Evde masa üstü bilgisayarı kullanırken kendimi çok tuhaf hissediyorum, hemde çok yer kaplıyor... güle güle kullan...

Hayirli olsun Kelebek'im :)) Disi mi erkek mi :P

Eger disiyse, Saziye olsun adiii :))

bence senin bulduğun isim gayet güzel:)

11/3/09

iyi uykular:))tatlı rüyalar..

11/3/09

Ben sana virussuz gunler diliyorum :)))
sevgiler

hayırlı olsun

Güle güle lullanın laptopunuzu. Bizlere güzel haberler verin. Adı kakule olsun. Anlamı mı? Bilmem? Öyle geliverdi aklıma :)

E tostos güzel olmuş :))
Ama yok yavaşlığından dolayı masaüsün tostos, hızından dolayı da laptop'un tavşan :))

hayırlı olsun, güzel günlerde kullanasın inşallah...

11/3/09

güle güle kullan hafif bir model iyi olmuş okulda lazım olur madem bilg bölümündesin

11/3/09

ceydacımmmm :)

canım benim, çok teşekkür ediyorum, sıcacık mektubun ve o güzel hediyelerin için, çok çok teşekkürler, musti bayıldı :))

tostosunu güle güle kullan canım benimki de yeni sayılır kimseye elletmiyorum :)) sevgilerimle

11/3/09

Hayırlı olsun, güle güle kullan canım.

Adsız
12/3/09

güle güle kullan canım:)bu arada erguvan ağacı arkadaşımıza gönderdiğin hediyler çok güzel büyük incelik tebrik ederim seni :))

Hayirli olsun canım güle güle eskit :)))

12/3/09

güle gülle kullan kelebekciim yeni cicinii toshiba almakla en iyisini yapmışsıın :P benimkide toshıbada cook memnunum 1 yılı aşkın senedirr ,, emm isim mevzusunda bilemiyorum aranızda nasıl bir duygu bağı var

Hayırlı olsun,güle güle eskit:)

13/3/09

apla hayırlıı uğurlu olsun bilgisayarınn güle güle kullan :) bence topitop olsun adı :P

:)))
o mektubu çok merak ettim doğrusu. eminim çok keyifli olmuştur, okuması da bir o kadar keyiflidir.
canımcığım lap topun hayırlı olsun. güle güle kullan. isme gelince aklıma bişey gelmedi doğrusu:) ama netleşince isim konusu bilmek isterim. sevgiyle...

17/3/09

:))
leptopun hayırlı uğurlu olsun canım,hayırlı işlerinde yardımcın olsun inş.,,
(biras geç oldu ama:P kusura bakma her daim nete giremiyorum,,

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top