14

Kanatlarim Cikti :P

Güzel bir günden merhaba herkese :)

Bugün 23 Nisan, neseyle doluyor insan :) 23 Nisan Bayramini hep sevmisimdir, cok güzel buluyorum cocuklar icin özel bir bayramin olmasini. Bizlerde bugün cocuklar gibi sen olalim, yani artik gecti ama olsun yüregimiz yaslanmasin yeter ki!
Hayati ciddiye almayalim azcik, ne olacak ki sanki.. Bir tarafa dursun hele söyle dertler tasalar...
Türkiye'de olsaydim stadyumda olan okul gösterilerini mutlaka izlemeye giderdim ama burada siradan birgün gibi...

Konuyu degisiyorum simdi bakin yukariya melek oldum :P Yani ne haddime ama en azindan sakaciktan bi melek olayim dedim iste gecen alisveris esnasinda böyle kanatlar görünce takmadan edemedim :P Beyazlari daha masum duruyordu ama pembe cekti beni kendine :)

Birazda okuldan yazmak istiyorum. Ben coook zorlaniyorum arkadaslar, birazda almanca dört dörtlük olmayinca bilsemde arkaplanda durmayi tercih ediyorum. Bu siralar en cok elimde bulunan iki kitabin resmini cektim size, bu siralar degil bu dönem diyebilirim. Cok ders almiyorum bu ikisi zaten insanin ömrüne yetiyor :D

Matematikten matrixler bilmem nelere gectik yaa, ne matrixi diyorum ben lisede böyle birsey görmemistim sanki :S Yani hic hatirlamiyorum. Matematikle basim belada anlayacaginiz...

Birde sabah ki derslere yetismek tam bir stres. 6 bucukta uyan, kizimi giydir sonra kahvaltisini hazirla, kendin giyin, krese götür cocugu okula gec bu asama bayagi yorucu. Zaten ne kahvalti ediyorum yogunken ne de dogru dürüst ögün yemegi. Artik ne gelirse, nasil gecirebilirsem o sekil idare ederek, ögrenci olmak zormus yaa helede hem anne olmak daha zor. "Anneciiiiiiiiiiiiiiiiiiiim niye yakinlarimda degilsiiin" diyede feryat edesim geliyor ara ara :D

Sabah ne giyecegimi bile bilmiyorum, bu siralar bir teknik gelistirdim. Begendigim Outfit lerimin resmini cekiyorum ve ne giysem diye düsündügümde tel.den bakiyorum örnek resimlerime kolaylik olsun diye, tavsiye ederim :D

Simdilik bu kadar acele yazdim, matematik ödevim var ona calismam gerek kizimda kresteyken sakin kafayla...

14 comments

Kelebekim ama sen zoru basariyorsun :)) Hem anne olup hem ogrenci olmak herkesin harci degil :)) yani kendi adima ben yapamazdim sanirim :))

valla cnm ben de evliyken okudum..zor bir zanaat:P senin ustelik cocugun var bide:) alah yar ve yardimcin olsun..ustesin den gelirsin evelallah:)

sevgiler..

23/4/09

ALLAH YARDIMCIN OLSUN.DİPLOMA HER FEDAKARLIĞA YORULMAYA DEĞER.

23/4/09

canım benım kosusturup duruyorsun allah yardımcın olsun ama ogrencı olmakda cok guzel :)
anne olmakta sanırım oyle :)
canım ayrıca senınde kızınında 23 nısanını kutlarım bu arada bana bıraktıgın yorum ıcın cok saol bu konu benı cok rahatsız ettı bende takıpteyım haksızlıga hıc dayanamıyorum :(((

maviş
23/4/09

Artı bir de yabancı dilde okumak zaten yeterince zor olsa gerek.Gerçekten kolay değil.Bu arada teknik süper:)

Bravo wallahi hem gurbet, hem çocuk, hemde okul. Helal olsun. Hepsinin de altından kalkıyorsun maşallah. Allah yardımcın olsun. Sevgiler.

23/4/09

ahh ahh kelebekciim çook zorlanıcaksın baak o matrisler yok mu canımı çıkardılar benim hepsini C ile geçtim :// ama Allahtan bitti matematiklerim bide onların ayrıları var istatistik ve oalsılık var tam belalılarr canım benim yinede iyi idare ediyosuun Allah kolaylığını verirr ,, kanatlarıın ço k güzeell bende morlarından alabilir miyim :D VS nin mankenleri kanatlarla cıkıyolar ya onları anımsattı :P tamam katıyoruum ve puan bekliyoruum

http://tekkaredepatlican.ekolay.net/Content.aspx?ID=2f4b9154-3811-42ac-be52-156b54a76603

hem ev idaresi hem çocuk üstelik birde öğrencilik.
zor iş.
Allah gücünü kuvvetini arttırsın.

canım kolay gelsin sana
ödevinde başarılar diliyorum

melek kanatları da çok yakışmış :))

24/4/09

kolay gelsin sana valla matrisler o kadar zor değil hatta çok basit bir süre sonra diyeceksin bu muymuş yani

bayramımız kutlu olsun

öğrencilik hayatım boyunca hiç sevmedim matemetği. hep kaçtım, buna ragmen de okudumama :))

sizin basaracaınıza inanıyorum. kolay gelsin...

kolay gelsin canım sende bi annesin kanatsız bi meleksin
herşeyin üstesinden gelirsin eminim:)

25/4/09

şu sabahları derslere yetişme olayı yok mu...

öğrenciydim sabah 6'da kalkardım. dedim öğretmen olunca kurtulurum.

hala 6'da kalkıyorum. hoff.

yine de şükür.

geçmiş bayramın kutlu olsun :]

30/4/09

ben iktisat okudum ama aynı odada kaldığım teknik arkadaşlardan biliyorum biras daha zorluyor sanki teknik bölüm insanı,üstelik sen almanca okuyorsun bu dersleri,çok cesur ve başarılı birisin sen,Allah zihin açıklığı versin vede kolaylıklar kelebeğim,
(melek kanatlarıda kelebeğe yakışmış doğrusu:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top