9

Mutlulugun Formülü

1. Çok su için.

2. Kahvaltıyı kral, öğle yemeğini prens ve akşam yemeğini de dilenci gibi yiyin.

3. Ağaçlarda ve bitkilerde yetişen yiyecekleri daha çok ve fabrikalarda üretilen yiyecekleri daha az yiyin.

4. 3 E ile yaşayın -- Energy, Enthusiasm, and Empathy (enerji, heyecan ve duygu paylaşımı).

5. Dua yapacak zaman yaratın.

6. Daha çok oyun oynayın.

7. Daha fazla kitap okuyun .

8. Her gün en az 10 dakika sessiz olarak oturun.

9. 7 saat uyuyun.

10. Hergün 10-30 dakika yürüyüş yapın. Ve yürürken gülümseyin.

11. Hayatınızı başkalarınki ile karşılaştırmayın. Onların seyahatinin ne hakkında olduğuna dair hiçbir fikrin yok.

12. Kontrol edemeyeceğiniz olumsuz düşüncelere veya şeylere sahip olmayın. Bunun yerine enerjinizi olumlu şekilde şu an için harcayın.

13. Kendinizi fazla abartmayın; sınırlarınızı bilin.

14. Kıymetli enerjini gevezelikle, dedikoduyla boşa harcama.

15. Uyanık iken daha fazla hayal kurun.

16. Kıskançlık, çekememezlik zamanın boşa harcanmasıdır. İhtiyacınız olan herşeye zaten sahipsiniz.

17. Geçmiş meseleleri unutun. Partnerinizin geçmiş hatalarını hatırlatmayın. Bu durum mevcut mutluluğunuzu bozar.

18. Hayat, birisine kin duyarak zamanı boşa harcamak için çok kısadır. Kimseden nefret etmeyin.

19. Geçmişinizle barış yapın ki, şimdiki zamanı bozmasın.

20. Senden başka hiç kimse senin mutluluğundan sorumlu değildir.

21. Hayatın bir okul olduğunu ve öğrenmek için burada olduğumuzu unutmayın. Problemler, cebir dersi gibi gelip giden, ancak aldığımız derslerin bir ömür boyu devam ettiği eğitim programının bir parçasıdır.

22. Daha fazla gülümseyin ve gülün.

23. Her tartışmayı kazanmak durumunda değilsiniz. Aynı fikirde olmamak için anlaşın.

24. Ailenizi sık arayın.

25. Her gün diğerlerine iyi bir şey verin.

26. 70 yaşından büyük ve 6 yaşından küçük kimselerle vakit geçirin.

27. Hergün en az 3 kişiye gülümseyin ve tanımadığınız en az 1 kişiye "GÜNAYDIN" deyin.

28. Başkalarının senin hakkında ne düşündüğü seni ilgilendirmez.

29. Hasta olduğun zaman işin sana bakmamalı. Arkadaşların bakmalı. Onlarla temasta olun.

30. Faydalı, güzel veya neşe dolu olmayan herşeyden uzak durun.

31. Bir durum iyi veya kötü olsun, nasılsa değişecektir.

32. Nasıl hissettiğinizin önemi yok, haydi kalkın, giyinin ve ortaya çıkın.

33. Sabah canlı olarak uyandığınız zaman, bunun için Allah'a şükredin.
Not: Bu enerji veren yazi mailime gelmisti, bende sizlere biraz enerji göndermek istedim. Bunun ciktisini alip bilgisayar masamin henar bir yerine tek tek kesip gelisigüzel yapistirdim gözümün önüne :)

9 comments

Adsız
10/4/09

Merhaba ben ayci nin annesi sünter,
bir önceki yazinizi az önce okudum,kizinizin icine kapanik oldugunu yabancilarin yaninda cekimser kaldigini yazmissniz,hic üzülmeyin, benim aycim de öyleydi. daha cok kücük annesi o da zamani gelince degisir.ama bazi kurslar cocuklararin gelisiminde cok etkili oluyor.spor tiyatro müzik kurslarinin benim kizmin üzerinde cok etkisi oldu mesela.kiziniz gitmek isemeyebilir siz den ayrilmamak icin, biraz tatli baski yaparsiniz olur. ben öyle yaptim,cünkü buna ihtiyaci vardi.o gitmek istemezdi ilkbastan,benim zorumla giderdi. gerci her cocuk farklidir en iyisini siz bilir hissedersiniz zaten.simdi bana iyiki öyle yaptin deyip sükrediyor.
sakin endiselenmeyin ilerde siz bile sasirirsiniz kiziniza.
Allah her seyin en iyisini nasip etsin cümlemize.

ne güzel bunlar evet her bir madde insanın kulağına küpe olacak cinsten.teşekkürler.

Hepsi süper yanlız 10. maddeyi fazla abartmayın istemediğiniz insanlar peşinize takılabilir:))

hayata geçirilirse evet mutluluk formülü olur ama kendimizi ve sevdiklerimizi ne çok ihmal ettiğimizide açıkca gösteriyor bu formül:))

10/4/09

ben burda yazanların bi kısmını yaptığımı düşünüyorum özelliklede gülümseme ve günaydın lafları hayırlı işler merhaba evet ama bazen karşıdanda gelmeli yoksa boş boş gülmek ...

Hayat her seye ragmen guzel Kelebekim, yasam kalitemizi arttirmak icin daha cok maddeyi uygulamaya koymamiz gerek sanirim, uygulamadigim cok madde var gordugum kadariyla :))

Bu arada diger postamin da ulamasina cok sevindim :)) Kocaman opuyorum seni :))

harikaymış bunların hepsi

evettt hadi hepimiz uyguluyoruz!!!!

iyi haftasonları diliyorum

Gözümün önüne bir yerlere koyacağım bende:) Güzel maddeler var çünkü...

sık sık okumak lazım bunları

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top