22

Ah Istanbul

Heyooo, mektupp vaaaar :P
Aslinda iki gün oldu mektubu alali ama cok hastayim. Tam doktora gittigim gün birde baktimki postamda zarf acikcasi kim acaba diye merak ettim cünkü birkac secenek düsünüyordum. Cilekli Süt bana cok güzel bir kart göndermis, Istanbul'u cok severim, arkasina yazdigi notta sicakcikti ve de birazcik icimi okurmus gibiydi acikcasi sasirdim desem. Yani bir rahatsizlik durumlarim var birkac yönden ama bunlari pat diye yazamiyorum öyle, icimde savastigim durumlar cünkü.

Yesil bir kolye ucu düstü önce paketten, ne tasi merak ettim dogrusu taslardan pek cakmamda :P En cok ilginc hediyemse kalem parfümdü Dior'dan. Kalem parfüm hic kullanmamistim daha önce, yaza uygun bir koku geldi burnuma, benim parfümde bitmek üzereydi ;)
En en en hosuma giden ise kizimi unutmamis olmasi cok naziksin canim. Kizima gönderdigin Minik Dualar'i coktan iki kez bastan sona dinledik bile, kizim zaten seviyordu ama benim Pc de sadece melodiler vardi böyle klipli iyi oldu :)

Hastaligimin üstüne enerji verdin bana, yüzümü gülümsettin, o merak-heyecan duygusunu yasattin, cok sagol Cileklim. Ilk firsatta cvp yazacagim hemde o tahmin ettigin konuyla ilgili yazmayi istiyorum bakalim. Sevgiler :)


Anneler Günü,
Ne güzel degil mi söylemesi bile :)
Böyle günler keske senede bircok kez olsa, ne olacakki sanki :)
Anneler bas taci, onlar olmadan ne bir yuva olur ne de baska bir sürü seyler...
Bende 2006 yilindan beri anneyim ve anne olduktan beri belkide annemi daha cok ariyorum, onu daha iyi anliyorum. Bazen hersey kötü gidiyorken " keske annem olsaydi yakinlarimda " kac bin kez dedim kimbilir...Bu gurbette yasamak konusuna girersem hic cikamam zatende, özellikle zor anlarda ya da mutluluklari paylasmada insan cok özlüyor sevdiklerini.

Anneme doyamadim iste, bir sekilde hep mesguldüm sonra evlilik...Annesi yaninda yahut yakininda olanlar daha cok vakit gecirin annenizle, daha cok sey paylasin, bunun bir nimet oldugunu unutmayin.

Bende anneme paket gönderdim umarim biraz olsun mutlu olur, annemin ve tüm annelerin bu özel gününü kutluyorum.

22 comments

birazcık tebessüm ettirebildiysem ne mutlu bu arada çok geçmiş olsun Ceyda'cığım bu ara herkes hasta buralarda demek ki orda da durum farksızmış :/ konuyla alakalıda neler diyeceksin bak şimdi merak ettim doğrusu:)

bende evlendğimdn beri gurbetim anamdan:(
ama bu ayın 20 sinde inşallah yanlarındayım:)

rahatsızlığın içinde cnm ço geçmiş olsun..umarım herşey yoluna girer kısa zamanda...biraz sabır!!

Dikkat edin kendinize. Çok geçmiş olsun. Hediye vermek ve almak, karşındakini mutlu etmek çok güzel. Anneler gününüz kutlu olsun. Sevgiler.

Allah şifa versin,tez zamanda kendine gelirsin inşallah..

Gurbetlik zor gerçekten :( Ne diyebilirim ki,güç kuvvet versin Rabbim..

Güle güle sür kokunu. Benimki kırılmış yolda malesef. Haa bu arada çok gecmiş olsun. Aman iyi bak kendine. Okula gidiyorsun ya okuldan kapıp geliyorsun mikropları :P
Şimdiden anneler gününü kutluyorum canım, belki yarın yazamam unuturum falan zaten cok dalgınım bu aralar ..

9/5/09

bu özel günlerle ilgili söyleycek çok sözüm var aslında. ama biliyorum ki hep kendimi aklamak için çalışacağım istemeyerekte olsa, onun için susuyorum ve gerçekte yapamasamda burdan anneler günün kutluyorum annemin..

çok geçmiş olsun.Rabbim şifa versin.
hediyelerinde çok güzel.
ayrıca anneler gününü kutlarım.
sevgiyle kalın

9/5/09

cok gecmıs olsun canım aman dıkat et kıyamam ben sana
mektup supermıs cıleklı zaten super bır arkadas:)
bu arada en favorı blog annelerımdensın belırtmeden gecemeyecegım hatta senın kızınla resımlerını gordukce allahım banada bır kız ver bende boyle arkadas gıbı takılayım dıye dua edıyorum :)
canım sen benım gordugum en guzel ve fedakar annelerden bırısın senınde annenınde anneler gunu kutlu olsun canım arkadasım :)

Geçmiş olsun seninde anneler günün kutlu olsun cicilerini güle güle kullan taş belki yeşim taşı olabilir belki:))

Canim Kelebek'im anneler gunun kutlu olsun :)) Cileklinin de yuregine saglik, cok tatlidir o cook , ama benim postalar ona ulasmiyor bir turlu :)

10/5/09

güle güle kullan hediyelerini anneden uzak olmak çok zor ama önemli olan yine dargın küskün olmamak ya da tel ile bile olsa konuşabilmek

senin de anneler günün kutlu olsun

ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM

nice yıllar

Anneler günün kutlu olsun canım.evladınla sağlıklı,mutlu bir ömür senin olsun.hediyelerini de güle güle kullan.

11/5/09

çok geçmişolsun umarım en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz.hediyeleriniz sanırım iyileşmenizde büyük ilerleme sağlayacaktır.
uzakttada olsanız bir telefonun ucunda annenizin olduğunu bilemde çok büyük nimet bence.
ya olmayanlarrr:(

11/5/09

anneler günüz kutlu olsun...

sevgiler...

Canım, anneler günün kutlu olsun.
Anneciğim de hasta, dün azıcık kendine getirebilmek için çabaladım durdum bu nedenle hiçbirinizi okuyamadım. Sana da geçmişler olsun...

Çok gecmıs olsun...

11/5/09

ONCA İŞİNİN ARASINDA HATIRLAMAN ÇOK GÜZEL VE ÖZEL TEŞEKKÜR EDRİM.SENİN DE KUTLU OLSUN NİNE OL TORUNLARIN ÇİÇEKLRLE GELSİN.BENİM ÇİÇEĞİM ÇINARIMDAN.SEVGİLER

11/5/09

anneler günü zaten senede bir kac kez degil midir ki?

12/5/09

benim için yüreği güsel annelerden biri olan canım ceydacım,çok geçimiş olsun şifalar diilyorum senin için,ve geçmiş anneler günü hediyesi kocamak bir öpücük konduruyorum gül yanaklarına,,
(benim sana yazdığım mektubu ağzı kapatılmış şekilde evin içinde kaybettim,çok komik ama bööle,bi fırsat bulupda didikleyemedimde evi daha kısmetse bi buliyim inş. hemen gönderecem,uzun zamandır beklettim seni,dilaya ve sana selamlar canım)
çileğin hediyeleride süpermiş,güle güle kullan parfümünüde canım,a.e.ol,,

canım çok geçmiş olsun iyi bak kendine yaaa

Sevgili Ceyda, annenden uzakta olmak çok zor, ama sağlıklı olmaları,iyi olmaları insanı teselli eder sanırım. Sana da acil şifalar diliyorum :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top