12

iki Mutluluk

Anneler günümden sonra basima bir peri degnek degdirmis gibi oldu sanki hersey birden renklendi yine :)
Canim kizim babasiyla gitmis ve herseyi o secerek bana ilk anneler günü hediyesini almisti :)
Gecen yil onun yerine babasi almisti, bu yil bu resimdekileri kizim secmis almis babasi ona birakmis. Kalemlik cok seker :) Bir minik kutu kalpli cikolata ve birde kart :)
Nasil gurur duydu kendiyle ben sevindikce :) Cikolatayi yiyelim diye basladi sonra, ne yapsin cocuk :P


Asagidaki mektup yazimdan sonra yine bir mektubum geldi, ayy nasil güzel bir duygu bu yaa.
Postaneye gittim almaya paketi görünce meraktan catladim. Esim "kitap var" diye bir tahminde bulundu elleyince :) Bir taraftan ekmek almaya girmistik ben bir yandan paketi acmaya calisiyordum kasadaki kiz "dogum günün mü abla" dedi :) Bende mektuplastigimizi söyledim ve sabirsiz oldugumuda :P

Betül'cüm bilseydim yillardan beri mektup yazmadigini önceden yazardim :P Cok icten bir mektup yazmissin bana pembe kagida. Paketin disida ici gibiydi, özenli paketlenmisti, icinden cikanlari görünce bir an önce kizimi kresten alip ona göstermek icin sabirsizlandim :) Kizim icin cok güzel bir kitap, simli isil isil, hem masal hemde puzzle. Kizim puzzle yapmayi cok sever, görünce bir kocaman "ayyyyy" dedi :D Hele bu sari renk tshirt, ne sevimli resim var önünde. Almayi planladigim bir renk üstelik, kizimin sari renk cok seyi yok ve tam isabet oldu :)

Bana ise el emegi göz nuru ile örülmüs kitap ayiraclari gelmis, biri esim biri ben :P
Esimde eline aldi onlari ve sadece kitap ayiraci degil kuklada olur dedi konusturdu kizima dogru :)

Musti'nin güzel annesi bende dün bulutlarda uyumayi hayal ettim aklima gelmistiniz, bugünde hatta esime anlattim onu, cünkü cok hosuma gitmisti, Musti sayesinde fantazimizde genisliyor :)
Cok tesekkürler ediyorum buradan sana :)

12 comments

mutlu olmana mutlu oldum cnm..:)

sevgilerimle.

Ne hoş :)

Hepsi anlamlı, hele ki çocuklara kitap armağan edilmesi. Favorimdir.

Sevgiler.

Hediyelerin çok güzel, çikolata kutusuna bayıldım, anneler günün kutlu olsun yeniden :)

Oyyy kiyamam ben ona annesine hediyler de almis :))

Kelebekim seni kocaman opuyorum, anneler gunun tekrar kutlu olsun :))

ne kadar güzel
mutlulukların devamını dilerim

ne güzel ve senin için tarifi olmayan bi sonsuz mutluluk.. allah banada kızımdan hediye aldığım günleri gösterir inşallah:)mutlu kal canım:))

süper güzel. Kızının hediyeleri çok sevimli. Betül'ün hediyeleri de aynı şekilde. çikolatalar bitmiştir değil mi?
anneler günün kutlu olsun.

13/5/09

MAŞALLAH NE GÜZEL SEÇMİŞ KIZIN HEDİYELERİ HEPSİNİ GÜLE GÜLE KULLAN CANIM

13/5/09

ah ne güzel hediyeler seçmiş annesi için minik dilanur, güle güle kullan annesi, asıl ben teşekkür ederim, bu güzel olaya bizi de dahil ettiğin için ceydacım. :) sevgilerimle.

14/5/09

"Ohne dich ist alles doof"
Bayiliyorum ben bu karaktere. Yakinlarima hep bunlardan hediye ediyorum.Malum her türlü ürünü var.
Tam olarak Türkceye ceviremiyorum,yani ayni ifade olmuyor.
Sen hic denedinmi?

Umut-hüzün, Hayal arkadaslarim, Bal Küpü, Moonsun, Mavianne, Gamzeli Anne, Cocukla Cocuk, Ge-Ce, Betül ve Ayci'nin annesi Sünter anne :) Hepinize güzel yorumlarinizdan dolayi cok tesekkürler, yorumlarinizla beni mutlu ediyorsunuz :)
Sünter anne Ohne dich ist alles doof'a ben sensiz hersey salakca diyorum :S Yani tam cevirisi olmuyor gibi dedigin gibi ama, yani sensiz hicbirseyin tadi yok gibi birsey zaten :)
Iyiki varsiniz, sevgiler.

15/5/09

anne olmak çok özel bişey bunu sende biliyorsun kelebeğim,bibakışları bile yetiyor biçöok şeye,hesiyeleriyse ayrı bi güsel,anneler günün hergün kutlu olsun kelebeğim,beraber nice güsel günlere:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top