10

Iyi SeYiRLeR

Bu siralar cok film izler oldum, aksamlari is yaparken, ütü yahut pasta birseyler bir yandan film izliyorum ve nasil yaptigimi vaktin nasil gectigini anlamiyorum bile.

Ben bir film izlemeden önce Google amcadan o filmin yorumlarini ararim, cogunluk iyi demisse izlerim, iyi bir yöntem böylelikle izledigim cogu film iyi cikiyor dogal olarak :)

Ilk film 7 Yasam ( Seven Pounds ) Will Smith'in en cok sevdigim filmi oldu bu film.
Insanin bir anlik dalginligi nelere maloluyor ve bir insan ne kadar fedakar iyiliksever olabilirmis bunu yasiyoruz, ayrica hayata dair daha neler neler kesinlikle izleyin!

Ikinci izledigim Hayatimin Kadinisin adli Türk sinema filmiydi. Türkan Soray'i severim :) Oyuncular cok güzel oynamislar rollerini, dogal. Ama filmin sonuna dogru bir adami ellerinizle bogasiniz geliyor ki orasi feci bir olay ve sahne ama bu hayatta var iste öyleleri yazikki...Ve bir erkek bayani nasil derin sevebilirmis ki hürmetinden "Siz" diyor hep. "Ve ben size hep Siz diyecegim..." Sevdim bu filmide öneririm.

Ücüncü izledigim film ise Son Ders. Bir Üniversite ve devrimcilik üzerine bir film. Vee söylenmemis seylerden olusan pismanliklar...Yani siz siz olun herseyi hissettiginiz an söyleyin belirtin! Sonraya ertelemek diye birsey olmamali, cünkü sonrasi olmayabilir! Ve bunun yanisira bir sürü güzel ders verici bir film, bunuda izlemediyseniz mutlaka izleyin ;)

10 comments

tşkler canım tavsiyeler içim...

kuzumunda doğum günü kutlu olsunn biraaz geç kaldım sanırım ama sonuçta niyet önemli değil mi :)

Aydınlık bir gelecek diliyorumm güzelliğee...

ferhan şensoyu tek gecerim..eşimle zevkle izlediğim türk tiyatrocularından biri..hatta şey vardı pardon filmi..izlmeni tavsiye ederim:)

önerilerin için sağol..
internete girdiği zman insan hangi filimi izlesem diye düşünüyor..güzel fikirler bunlar değerlendirmek lazım..:)

Son iki filmi zilemiştim ama ilkini izlemedim. Güzel deniyorsa bir filme izlemekte fayda vardır.

Sevgiler.

hayatımın kadını süperdir.. ama öbür filmleri izlemedim ama merak ettim dogrusu...

10/6/09

benim böyle bi farklılığa ihtiyacım var,zira filimleri geçtim tv yi bile açamıyorum koşturmaktan:(
ama tavsiyelerini not ettim yine diğerlerinin yanına,bigün izliycem inş. umudum var:P

teşekkürler önerilerine canım
izleyeceğim will smithin filmlerini severim

11/6/09

son dersi ve türkan sorayı izledim diğerini izlemem sanırım filmler bazen çok anlamlı olabiliyor

bu aralar dinlenmeye geçtim.önerdiğin filmleri mutlaka izleyeceğim:))
teşekkürler

Son ders sinemada izlemişdim sonunda ağlamışdım ben:)ne guzel filmdi.

Will Smith favorim,filmleri dinamik ve eğlenceli oluyor genelde.İzlemek lazımm:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top