20

Istanbul Bulusmasi Olsun diyenler :)

Haftaya pazar gecesi Türkiye'ye yolculuk var :) Istanbul'a gidiyoruz önce bir hafta gibi, sonra dogru memleket Samsun'a :)
Ucak biletleri hazir, valizler hazirlanacak hafta sonundan sonra baslarim.

Haftaya bir sinav var okulda onu atlatip Türkiye'ye gidicem insallah ;)

Kardesim gezi plani hazirlayacakti, yani hicbir vakti bos gecirelim istemiyoruz ;)
Mesela tiyatroya gitmekte vardi, cok olduu tiyatroda film izlemeyeli, bu cok güzel olacak :)
Daha bir sürü sey...Bu arada birde kuzenin nisani olacak orada, yani hic bos vakit olmayacak gibi gözüküyor.

Beylikdüzünde kalacagim birkac gün sonrada Mecidiyeköy, 2 yer var yani kalacagimiz. Biri esimin abisi, digeri benim kardesim :)

Birkac kisiyle oraya kadar gelmisken görüsmek isterim aslinda, herzaman olmaz cünkü bu firsat, ne dersiniz? Tam gün tarih veremem simdiden dedigim gibi orada ne an bos olurum size ne zaman uyar o da önemli. Kimler bu semtlere yakin ve görüsmek ister? (Buraya yazanlarla mail yoluyla haberlesiriz sonrasini).

(-Ayse Gelin sen Konya bulusmasi yaparsinda bende yapmam mi :P Bende Istanbul bulusmasi yapayim :) )

Ayrica sizlerden fikir istiyorum:

Mesela en güzel alisveris merkezi nerde? Hem cok pahali olmayan hemde güzel kiyafetler nerden alabilirim, marka olmasi sart degil benim öyle takintim yok cok sükür :)

Burayida gör diyebileceginiz bir mekan var mi?

Biraz macera seven biri olarak önereceginiz seyler? Birde kiziminda sevip eglenecegi yerler olabilir?

Yani Istanbul seven ama yabancisi olan birine yardim edeceksiniz o birkac günün tadini cikarmak icin :)

1 ay bloguma bakar miyim bilmiyorum söz veremem ama özleyecegim kesin.
Neyse daha bir hafta var gitmeme veda etmiyorum :P
Fikirlerinizi mutlaka bekliyorum heee :)

20 comments

Adsız
19/6/09

nasıl bi zamanlama bu yahu aynı gün belki de bir gün öncesinden ben de memleketime gidiyorum malesef aslında görüşülebilirdi çok da güzel olurdu hem :(( Şanssızlık.

İstanbula geliyorsun ama şekerim çok uzaklara düşüyorsun . Anadolu yakasına yolun düşerse sayfama bana not bırak, Beşiktaş ve Taksim dolayları da olabilir. Mecidiyeköye gelince Cevahir Alıiveriş merkezinde dilediğin her şeyi bir arada bulabilirsin. Sevgiler sana

Hayırlı yolculuklar size.Bu ara herkes bir yerlere gidiyor galiba, bende bu pazar Bursa'ya geçeceğim.

Sana çoook güzel bir Türkiye tatili diliyorum, bu arada Avrupa yakasını pek bilmiyorum, sevgiler :)

20/6/09

Hayırlı yolculuklar dileyeyim şimdiden:)

Valla beni kıskandırıyorsun.İstanbulda oturanları kıskanmıyorum fakat oraya seyahat edenleri çok kıskanıyorum(İstanbul yaşanılacak yer diil çünkü sadece gezilecek mükemmel bi kent bence)

İstanbulda alışverişi çok sevenlerdenim ben de.istanbulun pasajları meşhurdur hani şu İstiklaldeki pasajlar herşeyi kurcalayıp arasından güzel şeyler çıkarabilirsin :) çeşit çok

ve marka takıntım benim de yok ama outletlerden hem marka hem ucuza bol bol alışveriş yapabilirsin;)

ha bir de İstanbulun pazarları meşhurdur Ulus pazarı,Fatih pazarı gibi oralar bile mağaza gibi :)

İstanbulun Anadolu yakasını semt isimleri dışında bilmiyorum ama Avrupa yakasında çok gezmişliğim var benimde İstanbulun yerlileri oraları daha iyi bilirler ve seni zaten orada gezdireceklerdir dert etme takıl onlara tarih kokan bu mükemmel şehrin tadını çıkar;)

ha bu arada prd şimdi aklıma geldi kapalı giyim alabileceğin yerler senin için önemli,onlar hakkında pek bilgim yok ama Fatihte tesettürlü giyim için çok güzel mağazalar dikkatimi çekmişti:)

Benim için de gez İstanbul'u :)

20/6/09

kelebekim mekan soruyosun aşkolsun benim blog ne güne duruyo macera içinde dinlenmek içinde sayısız mekan tarif ettim ama istersen sana düşünüp bi dahaki yorumda bi kaç yer daha söliim bende o tarihlerde eskişehirde oluyorum çarşamba istanbuldan dönüyorum okullarda tatil aileme bi bahane bulup gelebilir miyim bilmiyorum ama gelmek ve görüşmek çok isteriim dua ett öpüyorum

20/6/09

canım şimdiden iyi yolculuklar sevgiler

Yaaa Kelebek yaaaa, seninki daha güzeeel. Herkes İstanbulda cunkuu :))) Keşke bende istanbulda olsaydııım. Valla ucar gelirdim hemen.

Ay birde daha evlenmeden yaz tatili geldiginde böyle turkiyeye gideegimiz güğnü sabırsızlıkla beklerdik. Senin yazını okuyunca o geldi aklıma. Şimdi yaz gelmiş, kış gelmiş hiç bişeyin tadı yok. Olur ya araya bir mani girer, şimdiden hayırlı yolculuklar diliyorum ve sınavlarında başarılar ;)

iyi eğlenceler şimdiden...istanbul da kelebek gibi:) uçman gezmen dileğimle...

sevgilerimle.

SananeAki tüh yaa, ne iyi olurdu senide tanimayi isterim dogrusu, cakma japonuda gördüm derdim ama kismet degilmis demek :(

Lale abla, nerelere gidecegiz edecegiz hepsini simdilik kardesim biliyor ins. kismet olur görüsürüz diyorum bende. Ama isterdimki herkesi bir arada görmeyi, cünkü cok dolu ve az vakit olacak.

Bal küpü sanada iyi tatiller, tatil zamani geldi tabiki herkes biryerlere gitmek istiyor :)

Fulyacim böyle ayrintili bilgi verici yorumun icin öncelikle tesekkkür ederim ;) Herkes öyle diyor Istanbul hakkinda...
Tadini cikaracagim insallah. Bu arada bana her türlü giyim yeri olur yaa, ben uyduruyorum birsyleri birbiriyle nasilsa;)

Nevincim en cok görüsmeyi istedigim kisilerden oldugunu biliyorsun sen, insallah vakit bulursun yaa, tam gün belirleriz ve gelebilenler oraya gelirler. Senin sayfanda cok güzel yerler var kesinlikle bunu biliyorum ama en özel iz birakacaklari böyle bir listeyle görsem diye hayal ettim :D Kisa özet seklinde yani :)


Harosa tesekkürler :)

Aysecigim öyle diyorsun ama kimseden cok ses cikmadi bak, yani böyle bir bulusmanin 10 kisiden asagi olmamasi lazim dimi :P

Hülya cok tesekkürler, kelebek gibi rengarenk gececegine ve icimde kelebekler olacagini seziyorum simdiden :)

Hepinize sevgiler :)

ankaraya da gellllllll

hoşgeldin ş,imdiden

gönlünce eğlen

annem samsunlu benim de akrabalarımız var orada

hemşehri sayılırız

Hoş gelin, sefa gelin. İstanbul çok sıcak önleminizi alıp gelin. Şapka, güneş kremi... :)
Sevgiler.

Aaaa kelebekim geliyor :))
Canım ben anadolu yakasındayım ama inşallah rabbim izin verirse görüşelim. Bu aralar sünnet hazırlığı, samsunlular pikniği vs var sık sık avrupa yakasına geçeceğim bak mutlaka haberleşelim. Hatta bu cuma akşamdan geçeceğim. Kuzumu da seni de görmeyi çok ,isterim. maille telefonumu yazıyorum haberin olsun

ohh süper bir haber bu.
ben geldim m.köy e de çok yakınım. seni görmeyi de çok isterim.
msn adresimi biliyosun bana yaz da haberleşelim şeker. sana bitmeden hurma da getiririm hem:)

23/6/09

Mecidiyeköy'e gelince Şişli Cevahir'e uğrayabilirsin Sultan'cığım, sonra Levent Metro City ve Kanyon alışveriş merkezlerini de mutlaka gör derim ;) Buralarda çocuklar için de oyun ve eğlence mekanları mevcut canım. Ayrıca sinemaya giderseniz Cevahir AVM 9-10 ve 11. salonlarını öneririm (en büyük ekranlı salonlardır) ya da İstinye Park AVM AFM sinemalarını öneririm ünlülerden de belki bir kaç kişi görürsünüz gelmişken bir buraya ilk sinemaya gittiğimizde Cem Yılmaz, Cansu Dere ve Ayşegül Aldinç'i aynı anda görmüştükte :)))

Sevgili Kelebek,
İstanbulu bilmiyorum ama Antalya ya gelmeyi düşünürsen sana yardımcı olurum :)

İyi tatiller ;)

Mavianne evet seninle hemseriyiz :)Ankara'ya taaa yillar önce gitmistim buraya gelirken vize almak icindi :)Yani hic gezemedim ama belki ilerde birgün..

Hayal arkadaslarim sagol önerilerin icin, kesinlikle kremsiz gelmeyiz zaten ;) Biraz yanalim IStanbul'da burda günes yüzü görmüyor yüzümüz bu sene.

N. Abla mailine cvp yazdim ;) Insallah görüsürüz :)

Nevbahar cok sevindim yakin yerde olmana, seninle kesin görüsürüz o halde kismetse ;) Ayy bana hurmada mi ayiracaksin birde :) Dur sen gelmissin sayfana ugrayayim hemen :)

Cileklim sagol önerilerin icin canim, senide görmek istiyorum ben ona göre, bu konuda birsey yazmamissin ama vaktin olur mu acaba, bana tel. ini yazar misin maile?

Cekingen cok sagol, Antalya uzak :P Yani insanin ailesi Türkiye'de olunca ve senede bir tatil firsati olunca bunuda ailesinden uzak yerlerde gecirmek istemiyor, yani ben Istanbul'a bile bir bahaneyle ugruyorum :) Belki onlarla birlikte tatil düsünürsek baska yerlerede gitme firsati olur ;)

ayyy nevbahar ablamla buluşursan catlarım Ceydaaaaaaaaaaaaab :D

:) çok hoş yaa..birileri hep birileriyle buluşuyor ne güzel bir kaynaşma bu..istanbulda değilim ben de ama olsaydım görüşmek isterdim..kız kardeşim var.hollandadan gelişimde 2 gün kaldık onda bizi biryere götürdü..markaların fabrika satış yerleri..çok uygun fiyatlı yerlerdi..lüks magazalardı ama tam yerini bilmiyorum..zaten gittiğin zaman bu şekilde dersen ordkiler seni biyerlere götürürler.:)
insan oralar da pek bişey alamayınca kendine uygun bişey bulamadı için dört gözle türkiyeyi bekliyor..:))
iigezmeler şimdiden sana tadını çıkar:)
sevgilerimle cnm

aysemmm
24/6/09

merhaba cnm, hep uğruyorum cnm sayfana ama yazmıyorum eskisi kadar
hastalıkla uğraşıyorum cnm hala...çok şükür Rabbime, ancak henüz atlatamadım...öpüyorum diloşumu ve seni...sevgiler...

Kelebekcim beylikdüzüne gidince migros alışveriş merkezine git derim içinde bir sürü mağza vardır. Sonra beyliucum, marka city ve outlet center'a da uğra mutlaka. Bende görüşmek isterim aslında seninle :) Beylikdüzüne ne zaman geliceksin acaba? Mail atabilirmisin bana.Sevgilerimle

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top