11

Kolumda bilezikler

Bir postam vaaar :)
Yani birkac gün olduda ancak yaziyorum.
Hic beklemedigim zaman olmasi herzamanki gibi cok hosuma gitti :)

Sevgili Nevin'den geldi yine bir sürü güzellik. Öncelikle söylemeliyim ki ben bu kizin postalarini hep yatakta mi acicam bakalim, ilkide öyleydi ve bu da öyle oldu :) Güzel tesadüf yani, baska hicbir postayi yatakta acmadimda, böylede bir önemi var :P

"hi hih hii hihhi" diye gülerken, esim "ne o cocuk gibisin ayni" dedi ama ben aldirmadan devam ettim paketi gülerekten heyecanla acmaya :D Öyle diyor ama kendiside bakmaktan geri kalmiyor :D :D
Ilk önce hemen bilezikleri koluma gecirdim ve "Türkiye'de ne degisik seyler varmis, burada bile böyle birsey görmedim" dedim esime dogru, sonra kartinda okudum ki Nevin kendisi yapmis bu bilezikleri, sevincim daha cogaldi ve o gün hic cikarmadim, hatta kiyafetime uymuyordu yinede cikarmadim :D

Kizimida ayirmayip gönderdigi T-shirte bakarmisiniz isil isil :) Hemen giymek istedi kizim bir numara büyük ama seneye giyebilir ;) Öyle dedigimde aldi eline ve önüne tuttu " baaak anne oluyormus ama" diyor illa giymek icin :D

Kartinda cok zarifti canim, hersey renkliydi yine :) Sagol Nevincim, güzel yüregine saglik, mutlu oldum :)
(Sinavlar gecince mektup kismini daha uzun tutalim ama ;) )

Bu arada sinavlarinda basarilar diliyorum, Allah zihin acikligi versin.

Sevgilerimle.

11 comments

Canim Kelebek'im hediyelerini gule gule kullan :)) Ben de sinavd basarilar diliyorum :)

Bizde bugün kulaklarını çınlanmıştık Nevinle:) sana posta yolladığını filan söylemişti.

Eline ulaşmasına sevindim:)

Güle güle kullan cicilerini canım..

14/6/09

GÜNAYDIN CANIM GÜZEL BİR HAFTA SONU GEÇİRMENİ DİLERİM
SEVGİLER

14/6/09

güle güle kullan canım gerçekten değişik bilezikler senin okul bitti mi bu arada nasıl geçti ders yılın

Adsız
14/6/09

elinin yeşilinin fotoshopltan olduğunu uzun süre anlayamadım abla ne yapmış böyle eline maske falan mı diye düşünüyorum deminden beri yeni düştü jeton :D :D :D ehuehehe güle güle kullan ablacım hediyelerini güzel günlerde sevdiklerinle inşallah :)

güle güle kullanın hediyelerinizi ne kadar cici görünüyor hepside:)

14/6/09

ıyı gunlerde kullan canımcıgım nevın cok ınce dusunmus :)

Kendisi mi yapmış? şaşırdıııım :))
Güzel günlerde kullanın cicilerinizi :)))

Ne güzeller. Güle güle mutlulukla kullanın hediyelerinizi. İyi bir hafta diliyorum.

Cidden çok güzel :)

16/6/09

avucuna çizdiğin o muzur gülüşe ayrıca hasta oldum:D

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top