20

Bunlari sevdim

Havalar sogumaya basladi, yani artik hirkasiz ceketsiz gezilmiyor pek, özellikle sabahlari nasil serin oluyor. Netten begendigim birkac kiyafeti birlestirip sizlerle paylasmak istiyorum ;)

Özellikle birincisini ilk gördügümde asik oldum diyebilirim, ne güzel örgü elbise bu böyle yaa, ayaklarina bakin patigi bile var :) Gri rengi pek sevmem, yani tek basina ic karartici gelir ama bu elbisede cok sevdim. Keske böyle bir elbisem olsa :)

Ikinci
resimdeki atkiyi sevmedim, cok kaba. Tamam artik böyleleri moda ama bu kadarda büyük tasiyamam ben sahsen :S

Ücüncü
resimdeki beyazli takim gayet kibar, zarif. Basörtü baglama sekli güzel gözüküyor ;)
Veee Angelina'ya basörtüsü nasil yakismis degil mi ?
Ben cok sevdim ;) Gerci kendisi güzel olunca ne yakismaz ki ;)

20 comments

merhaba canım hakkaten gri elbiseye bende bayıldım tembelgeç ve eline ömrü boyunca örgü almamış biri olarak örsede biri giysek heHe müthis..

Beyaz elbise harika, örgü elbiseyi görünce nasıl bir ağırlık çöktü üzerime :) Taşınırmı o bee..

1. hakikaten değişikmiş.. çok üşüyenler için:)

ELBİSE ÇOK GÜZELDE KULLANIŞSIZ SANKİ YÜRÜRKEN ÇUVALA GİRMİŞ GİBİ AYAKLARINA DOLANACAKMIŞ GİBİ DURUYOR.GRİ MODA HERHALDE

9/9/09

1 ve 4 e bende bayıldım

Hem salaş hem güzel.

Canım bloğunu takip ediyorum ama bir girip kaçıyorum. Yoğunluktan yorum yazmaya vakit bulamıyorum. Öpüyorum. Sevgiler.

9/9/09

İlk elbise gerçekten çok hoş.. Ama örmesi bir sene sürer herhalde başlasam :P

ayyy bende 3. ye bayildiiiiiiim. Angelina zaten super. Ama bence onu guzel yapan makyaji. Makyajsiz begenmiyorum onu.
Kisin giyinmeyi ben daha cok seviyorum, cunku ust uste giyinmek cok zevkliii.

canımcığım ramazan dolayısı ile malum mecalsiz kalıp yorumlarıma ara verdim. epey bi yazın birikmiş okumaadığım.şimdi yavaş yavaş okumaya çalışacağım bakalım. sevgiyle...

Ne güzel yumuşak yumaş gömülürüm ben bunaların içine harika şeyler valla ama örmeside o kadar sıkıcı

Bu kıyafetleri bende çok sevdim.Anacım kızlarda boylu boslu,incecik:)
İyi geceler...

angelinaya ne yakışmaz.bu kıyafetler beni kış moduna soktu gelsin artık kıııııııııış

10/9/09

angelina yı böyle görünce sankim yıllardın tanıyormuşum gibi bi his geldi bak içime,çok sıcak ve güsel buldum sanırım onu bu resimde,ve birde o beyaz elbise ve eşarpta sana güsel yakışır bence;)

birinci kıyafete bence bayıldım örsekmi ne etsek :))

11/9/09

eşarp kadını güzelleştiriyor güzeli daha bi güzelleştiriyor :)

4 favorim:))

1 enfes bayıldım resmen

1. elbiseyi görünce diğerlerini gözüm görmedi bile :) çok güzelmiş..

beyaz elbise super:)

gerçekden güzelmiş. tesettürlü olanlar için de uygunmuş :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top