20

Yeni ev nasil ki?


Viyana'da belediye evinde kaliyoruz, esim Avusturya vatandasi oldugu icin oturmaya hakki oluyor dolayisiyla. Egerki ev degistirmek isteniyorsa, isteklerimiz dogrultusunda bir form dolduruyoruz ve siraya alinmis oluyor. Sirayla belediye herkese ev buluyor ve begenen tasiniyor, bu isin gidisati bu sekilde yani.

Bizde cocuk odasi olmadigindan yeni eve gecmek istiyoruz ve yazilmistik ev icin. Gecen gün pat diye ev cikmis diye kagit geldi ummadik anda :) Ev simdiki oturdugum yere 30-40 dk. uzak, yani baska bir ortam... Eve bakmak icin haftaya randevu aldik, begenirsek kabul edip tamiri yenilenmesi bitince tasinacagiz tabiki. Ev cikar cikmaz adresin cevresinde kresler hangileri diye arastirdim ilk is, kizimla ilgili sonucta ve önemli! Evin yakininda özellikle müslüman cocuklari icin bir kres varmis buna cok sevindim ;)

Evi görmeden birsey diyemeyecegim tabiki, cocuk odasi olmasi cok iyi olacak .

Bende alisinca bir ortama baskasina gecmeyi hic sevmiyorum aslinda, yani pek göcebe yasantim olmasa iyi olur. Simdiki 3. evimizdi evleneli, 2 'sinde hirsiz girmisti.

Bir daha tasinirsam ilk isim önce kapiyi en saglamindan yapmak pahalida olsa!

Gerci degerli hicbirseyim yok artik, sagolsunlar sadece bir cift altin küpe birakmislardi zamaninda :S

Neyse iste simdilik böyle gelisme oldu ve ben merakla eve bakacagimiz günü bekliyorum :)

Bu arada asagidaki yazida bahsettigim sinavin cogunu atlattim bakalim, yarin sonuclar aciklanacak. Matematik biraz zorladi ama elimden geleni yaptim minicik sürede. Sorular degilde cok az vakit tanimalari insani strese soktu :S Yanimdakiler benden daha az yapmislardiki ben bunu görünce az rahatladim :P

Herseyin hayirlisi olsun Allah'im (amin) :)

20 comments

7/10/09

taşınmak insanı değişik bi şeyler hissettiriyor,gerçi sen daha beğenip taşındık demedin ama:)daha iyi şartlard bi ev istersin tabikide,yani kısacası inş. hakkınızda hayırlısı olur,
bu hırsız meselesi içinse Allah bidaha yaşatmasın diyim canım,bende yaşadım iki yıl önce:S
derlerinin sonuçlarıda umarım beklediğin gibi güsel gelir,
öpüyorum sizi kocaman

Adsız
7/10/09

Tebdil-i mekanda ferahlık vardır :)
İnşallah istediğin gibi bi yer çıkar şimdiki yerden uzaklaşmak zor olsa da ona da alışırsın

Ama evi belediyenin bulması garip geldi yaa, bizde olsa ben taşıncam deyip evini bulup taşınırsın :)
Sanırım çarpık kentleşmeye karşı böyle eğer değilse nedenini açıklar mısın merak ettim gerçekten :)

hmm Hollandada da oyle gibi bisey. Ayy hayirli olsun, insallah guzeldir ev. Sonucta ortama alisirsin canim ya. Kresde cok iyi dekgelmis bak. Hadi hayirlisi olsun. Banada boyle bir mujdeli haber gelcekmi ki : ))

Amin canım bencede herşeyin hayırlısı olsun...

inşallah canım ya,Allah gönlüne göre versin..

7/10/09

hayırlısı olur inş canım istediğin bir ortamda olur evin ve istediğin içinin rahat ettiği kreşe verirsin kızını inş hırsızlık çok kötüya üzüldüm şimdi sadece küpeler demek insanın zoruna gidiyor tabi ama ne yapacan cana geleceğine mala gelsin diyip teselli buluyoruz ev taşıma çok zor bende taşınacam istediğim evi bulabilirsem

hayırlısı olsun yenı evınız.umarım begenırsınız:)
begenmezsenız yıne beklıyeceksınız sanırım.

inşallah çok beğendiğin içine sinen bir ev olur canım.Sınavların için de tebrik ederim.hayırlı sonuçlar gelsin inşallah.Hakkınızda herşey hayırlı olsun.

7/10/09

HADİ HAYIRLISI NİNEM ALLAH GÖNLÜNÜZE GÖRE VERSİN.GÜZELDİR İNŞALLAH SINAVLARININ DA İYİ GEÇMESİDE GÜZEL EV DEN BİLE ÖNEMLİ HERKES TAKSIN ALTIN BİLEZİĞİNİ KOLUNA

7/10/09

Merhaba yeni evi nasıl görmek istiyorsan,öyle bulacaksın.12 yılda 7 kez tayin dolayısı ile mekan değiştiren biri olarak söylüyorum.Sevgilerimle

Canım yeni ev yeni bir heyecan. İnşallah gönlüne göre olur. Ufaklık için kreş konusu çok önemli. Taşınma ile ilgili en güzel haber ufaklığa uygun kreşin bulunması aslında. O hallolduktan sonra gerisi teferruat. Senin marifetli ellerinle hepsi halloluverir.

Sevgiler.

Yurtdışında yaşayıp da tüm haklardan yararlanmak ne güzel. Umarım yeni ev tam istediğiniz gibidir ve orada çok mutlu ve güvende olursunuz. Çocuğunuz için kreş de denk gelmiş sanki. Ders çalışmak için vaktiniz olacak :)

8/10/09

şu ev işine bayıldım ne güzelmiş ücret ödeniyor herhalde bir de ücretsiz deme sakın

bende değişiklikten fazla hoşlanmama ama değişiklik her zaman iyidir diye düşünüyorum

yeni evin yeni hayırlara vesile olmasını dilerim

Canım Amin!
Her şeyin hayırlısı Allah'tan.
Sevgiler...

Sevda
8/10/09

Ne güzel sevindim, hayirli olsun insaallah begenirsin, adresi belli zaten yeri iyiyse evde iyi olur :)


darisi bana :P ama daha cok var :S

ceydacım yenilenmek güzeldir.ben çok severim değişiklikleri.biryerde çok uzun süre kalmak beni sıkar.inş beğeneceğin bir evdir.hayırlısı merakla resimleri bekliyorum..

çok ama çok sevindim senin adına ve guru duydum başarınla. Cicilerin de çok güzel, güle güle kullanın. Belediyenin ev sağlaması süper bişi ya.
Sevgilerimle

10/10/09

yeni ev yeni hayat hayırlııs inş.
belediye evi hiç duymadık ama şartları iyi olsa gerek.
önemli olanın kızının ihtiyaçlarını karşılaması tabi sizinde..
senin adına sevindim..

14/10/09

ben Belcikada yasiyorum burdada belediye evleri var ve yazilip sira bekliyosun bende yaziliyim ama 3 sene olmasina ragmen hala bi haber yok cok sira varmis belediye evleri sahsi evlerden kirasi daha az oluyo ve genelde tercih ediliyo yeni evinde eger tutarsan mutluluklar canim

17/10/09

değişik bir sistem..:s

ama güzel sanırım, inş. beğeneceğiniz bir evdir..

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top