18

MaSaL isterim :P

25 Ekim Pazar aksami esimin en samimi arkadasi (kankisi diyorum ben) evlendi ve bizde bu güzel günü gördügümüz icin cok mutluyuz :) Özellikle ben evlense de bende esiyle arkadaslik etsem diye bakiyordum :) Gelinimiz Tayland'li cok sempatik güleryüzlü birisi ;) Allah bir ömürboyu mutlu etsin. Onlarin sayesinde bizim icinde bir ilk olmus oldu o aksam. Dügün salonuna gidilmeden önce limuzin kiralanmis ve bir saat Viyana turu yaptik, eglenceli bir dügündü ;)

Birkac gün sonra bir ilk daha yasadim :) Esimin meslegini yazmismiydim bilmiyorum :  Viyana Ulasim Hatlarinda Tranvayci, tranvayci dedim cünkü sadece soförlügünü yapmiyor ayrica garajinda calisiyor, tamirinde, tranvaylari düzenlemede ..vs. Neyse birgün bos tranvay götürecekmis beni aradi "su saatte surda ol" diye. Tranvaya aldi beni ve birlikte gittik ne güzel :) Koca tranvay sadece benimmis gibi geldi :D Aslinda esim daha önce hep cagirirdi da bir türlü nasip olmamisti.

Konudan konuya atliyorum ama bizden birseyler yazmayali cok olmustu o nedenle her türlü gelismeleri kaydetmek gerek :P

Gecen gece esimden masal istedim :S Israr ettim hemde,o da anlatmak istemiyordu pek "sen cocuk musun" falan dedi bende "eger masal dinlemek cocukluksa evet cocugum bugün" dedim :P
Birazda yorgundu o nedenle sanirim isteksiz olmasi. Ben ondan önce girmistim yataga, baktim bu yatti basladi masal anlatmaya :) Ben de gözlerim yumuk masali canlandiriyorum hayalimde. "Kedi varmis, cok kiloluymus cok yiyor ve cok Tv karsisinda oturuyormus, neyse sonra sahipleri bazi seyleri yasaklamislar, Tv izlemeyide..Zamanla zayiflamis bu kedi. Sonra hastalanmis bu kedi, ve evin hanimi da ayni anda hastalanmis...Bu esnada ben gözümü actim, yani drama seklinde istemiyordum aslinda ama...Esime baktim gözlerini yummus dalmis iste uykulu bir sekilde anlatiyor öyle bense gözler acik merakla devamini bekliyorum :D Sonra evin hanimi ve kedi ayni anda ölmüsler :S Ben ne bicim masalmis bu yaa derken ic sesimle, esim " Adam yapayalniz kalmis, yapayalniz kalmis, yapayalniiiiiiizzzzzzzzzz, ZzZzzZ" yani uyudu o esnada :S
Masal dinlemenin ne kadar güzel oldugunu ve belki bundan sonrada isteyebilecegimi anladim :S

Gecen gün ezaneden ilac alirken gelmisken tartilalim dedik. Bundan bir sene önce falan tartilmistik ayni böyle birlikte. Ben 50 esim 70 cikmisti tam. Bu defa esim 71,5 ben 49,5. Eczanedeki makinadan cikan kagida göre esim normalden az fazla 68-70 olmasi ideal. Benimkinde ise ideal 51 olmam gerektigi yaziyor. Yani esim onda ki fazlaliklari bana verse tam olacak :D 50 kilomdan cok memnundum aslinda :/ Yani bu degerler soguk havada ki giydigimiz kiyaferlerle ve ayakkabilarla tabiki. Evlenirken 47 idim sanirim, hep ayni kaliyordum, evlenince de 48-49 dum genelde, dogumdan sonra 51-50. Simdi geri kirkli sayilara düsmeyi istemiyorum acikcasi... Esimle anlastik seneye yine tartilmayi istiyoruz karsilastirma yapiyoruz iste :P

Birde son olarak ev konusundan bahsedeyim. Bu yazimda ev cikti demistimya hani, onu begenmedik, neyse daha 3 gün gecti yine ev bulmuslar bize yaa :S Yani acele etmiyorum ben yaa özellikle cabuk oluyor nedense. Neyse bu eve de bakmaya gittik, Viyana'nin sakin taa merkeze uzak kisimlari yaa, bol yesillik agaclik, evler bile en fazla 3 katli. Evin ici gayet istegimize uygundu, herseyi yenileceklermis dösemeden fayansina, klozete dek..Kafa dinlemek icin birebir ortamdi ;) Ama ben daha sosyal hareketli ortamlari seviyorum, yani ne cok asiri kalabalik olacak ne de cok sakin...Sanirim bu defa da evi almayacagiz. Günlerdir aklimda bunu düsündüm tarttim durdum. Birde hani biraz ön ödeyip sonra kira seklinde ödenerek satin alinan evler var(Genossenschaftwohnungen) onlara bakalim diyoruz hem ev sahibi oluruz bahaneyle, ön parasi cok olmayan bulabilirsek tabi...Yani bu konu soru isaretli, yarin Ev üzerine Fuar var oraya gitmeyi planliyoruz esimle.

Not: Üstteki resimler dügün üzerine, ben kiyafet denerken, zaten bunlari giydim bir iki degisiklik disinda (leopard desenli elbise altina deri siyah pantalon (deriyle dalga gecen ve hic begenmeyen ben deneyince cok rahat buldum ve bu elbisenin altinda iyi durunca aldim) ). Alttaki resimler ise Centilmenle tranvay sürdügü güne ait olan ve önceden cektigim is tulumuyla olan hali.

18 comments

8/11/09

canim yanlis anlamada, sey...ya siz cok mu gencsiniz?

:D :D ne bicim soruysa...

Yazın çok güzel olmuş zevkle okudum:))
Ama masalın sonu gerçekten öylemi bitmiş:))

Yeni evli çiftede mutluluklar diliyorum..

Mutlu pazarlar...

8/11/09

huzur ve saglık dolu bır evlilik nasıb eylesın.
epey eğlenmişsiniz en hoş :)

Yanlış yere gelmedim ya!
Yok yok bu defa eminim:))))
Canım ne iyi etmişsin masal istemekte!arasıra yap bunu bence.İstediğiniz eve kavuşursnuz inşallah en kısa zamanda!
Sevgiler...

8/11/09

AY NE GÜZEL ANLATMIŞSIN KELEBEKİM SİZE GELMİŞ KAHVE İÇERKEN BANA ANLATMIŞSIN GİBİ GELDİ OKUDUKÇA.HERŞEY GÖNLÜNE GÖRE OLSUN İNŞALLAH.YENİ EVLİLERE DE MUTLULUKLAR

Canım sende haberler birikmiş hakikaten.

Ev işinin içine sinmesi lazım hakikaten. Yoksa olmuyor. Umarım gönlüne göre bir yer çıkar karşına. Bu arada 50 mi dedin? Ayyy ne güzel ya. Hayatımın hiçbir döneminde 50 kilo olmadım :( Yok yok belki ilkokuldayken olmuşumdur :)

Sevgiler.

9/11/09

eşin çok gençmiş gerçekten ikiniz de erken yaşta evlendiniz herhalde ev konusunda herşey gönlünüzce olsun canım

9/11/09

allah mutlu etsin inşallah
1.viyanadan tut bende misafirliğe geliiim:)

yeni evli çiftinize mutluluklar diliyorum. ay sen nasıl 50 kilosun yaaaa. bir de çocuk doğurdun. kıskandım vallahi:) masal olayı süperdi. hep böyle güzel günler yaşayın inşallah...

9/11/09

Ne güzel bir istekmis bu böyle:)
Insan esinin yaninda cocuklasabilmeli iste böyle.
Allah nazarlardan saklasin canim daima mutlu kalin.

Masalmi anlatti sanaa, ne hooos :)
Boydan resim eklesene, cok sIk gorunuyosun :)

10/11/09

bugünlere benimde acayip ilgi açlığı var üzerimde,ve güsel şeyler duyma isteği:P
masal süperdi ve düğünde hayırlı olsun,
ama neden ben şişşişkoyum bööle senin kilonu okuyunca mahcup oldum bak,en son orta okuldayken 50 li kilolarda olduğumu hatırladımda,neyse daha yazmiyim üzülcem yoksa:(

1 Sene öncesine kadar 50-51 kiloydum ben yaaa :/ Şimdi o tartı bana 58'i gösterdiye yuh bana :))
Aaa bak masal iyiymiş, yazdım bir kenara :)

10/11/09

Ahahaha bu masal işi aklıma yattı ben de masal isticem aşkımdan :D:D Kilon iyimiş hep böyle çıtır kal o koca g.tlü yağlı kadınlardan olma sen de emi :))

Canımm bu arada mektubun geldi süpriz oldu söylememiştin de seni seni :))

Ayciiii, genciz sayilir canim yani masaldan dolayi diyorsan yaslida olsa yine ayni olur durum bende :D
27 yasindayiz esimde bende ;)

Arkadaslar güzel yorumlariniza cok tesekkür ediyorum, kilom icin özellikle sevinmeliyim diye düsündüm bazen az daha kilo alsam diyorumya siz böyle yazinca böyle kalmaliyim sanirim diye düsünüyorum :)

Özge 1. Viyana'da misin sen?

Zeynebcim kilo sorunumun olmamasi belkide minyonlugumdandir canim, boyum 1.58 falan yani tipim yapim öyle gibi geliyor bana. Bazi insanlarin olusu geregi kalipli ve kemikleri kalin olur belki sende de öyledir, sende bu yolda zaten azimlisin ;) Istedigin kilona ulasman dilegimle ;)

Ayse'cim ben kendimden resim eklemeyi pek sevmem canim yaa, ondan bu sekilde ekledim. Face'de kücük görünümlüsü vardi ama uzaktan biraz, girersen eger ;)

Sevilaycim mektubum icin mail yazdim sana ;) Evet askindan masal iste bak nasil güzel oluyor dersin :P Hem onlarin hayalgüclerini bilmek hic fena degil :)

Hepinize sevgiler :)

Masaldan bende birşey anlamadım ama benim eşim bu kadarını bile anlatmazdı herhalde. İnşallah gözüne gönlüne hitap eden bir ev bulursun canım.

bende genossenschaft ta oturuyorum fakat alım opsiyonlu olmadığı için değiştirmeyi düşünüyoruz(alım opsiyonlu olana geçmeyi çok düşünüyoruz).
bence kendi evine kira ödeme mantıgı çok dogru,çünkü ödediğiniz paralar boşuna gitmiyo,tekrar sizin oluyo,bu güzel.
fuar demişsiniz,nerde ve ne tarihleri arası,tarihi banada uyarsa bende gidip bi bakayım

12/11/09

hiiiiikss - o zaman genc gösteriyorsunuz yani daha genc birde masallara devam uyuyasiya ve horlayasiya kadar ;)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top