9

2009'un son mektubu

2010'a nasil giriyorsunuz bilmiyorum ama ben evdeyim, özel hicbirsey yapmiyorum. Disaridaki patlama seslerini dinliyorum simdiden, tek tük atmaya basladilar bile aksam olmadan. Havai fisekleri izlemeyi seviyorum :)

Bir yilbasi kizimin karnimdaki ilk hareketini hissettigimi hatirladim simdi :)
Esim calisiyor, ulasim islerinde dur durak yok...
Kizimin bilmem ne dönemleriyse artik öyle sert ki bu aralar tavirlari :S Onun hakkinda ayriyeten yazicam zaten.
Belki ders calisirim bu aksam...Bir kanalda bir aile filmi vardi onu izlerim belki. Yaninda biraz chips falan, sonra dogru yataga saat 1-2 arasi muhtemelen bu siralar alistigim saat. Pazartesi kosturmaca basliyor yine yilbasi tatilim bitiyor ve dogruuuu okula. Bu konuda da yazmaliyim...

Bu yazimin asil sebebine geleyim ben :) Iki postam vaaar :)

Ilki gecenlerde sevgili Moonsun'dan geldi :) Sicacik bir yeniyil karti, benide unutmamis sagolsun. Kendisi bloguna daha yazmayacakmis :( Hayatinda hep güzellikler olur insallah, demekki böylesi uygundu. Moonsuncum cok sagol kartin ve güzel dileklerin icin.



Ikincisi senenin son günü postasini aldigim bir güzel kiz var. Elleriyle bana kart yapmis hemde Kitty'li :) Icine yazdiklariyla icimi isitti, arkadas olmanin mutlulugunu yasatti. Birde hediyeler eklemis pakete, kedili yüzüklük var. Ona bakarken az önce bunun bir ismi olsun diye gecti icimde gülümseyerek, "Portakal" olsun dedim, cünkü renginden hemde kisin en sevdigim meyvelerden oldugundan.
Kizima toka ve cetvel :) Cetvelle cizimler yaptik bile, kizimin daha minik bir cetveli olmustu daha önce ama bu az daha büyükce daha rahat kullanir ;) Kelebekli yüzügümde oldu, hemde kendisinde de varmis aynisindan :) Yaa iste bu tüm cici seyleri gördüm senenin son günü cok mutlu oldum :) Kizimda "Anne acaba benim icinde birsey var mi" diye soruyordu paketi görünce, o da cok sevindi yani :)
Biliyorum bu güzel kizin suan keyifsiz oldugunu :/ Babaannesi vefat etmis cünkü gecen gün :( Allah rahmet eylesin diyorum tekrar buradan da. Bu yazimi okuyanlarda birer Fatiha okurlarsa cok sevinirim, Nevin babaannenin ruhuna.

9 comments

31/12/09

ne güzel hediyeler...
yüzünüzü gülümsetenler hiç bitmesin..
iyi çalışmalar

Adsız
31/12/09

mutlu yıllar canım.

31/12/09

Ceydacııım beğenmenize çok sevindimm ,, o yüzüğün olduğu fotom bile var feyzbuktaa ,, görünce zaten ilk aklıma sen geldin tabii kii kendimdee , ikimizede aldım birer tanee ;) güle güle kullan canımbeniim

ayrıcaa sonuna babaannemi yazman benii öyle mutlu etti kii şimdi her okuyan dua ediceekk vee beenn daha daha mutlu olucaamm

Adsız
1/1/10

2010 dan seslenıyorumm....
Burası cok guzel :(

evet ben okumadan geçemedim babanen için dua :( Allah rahmet etsin :(

mutlu yıllar :)

1/1/10

güle güle kullan canım hrşey gönlünce olsun yeni yılda sevgilr

Kelebekcim sana çok güzel bir yıl diliyorum kelebek gibi :)...

1/1/10

iyi ki kizin tekmelemis seni yilbasinda - hep bir anin olur ve büyüyünce kizina anlatirsin :)

iyi ki 2010da da bu postu okumusum ;)

Canım hep seven ve sevilen ol.
Hayırlı seneler...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top