21

Beyaz Kelebegim

Oturdum simdi kizim hakkinda yazicam, hepsi silindi gitti sanki :S
Neyse bu yazi yazilacak bugün, kafami kurcalayayim azcik :D

Bilgisayarda oyun oynamayi cok seviyor ama ben alismasini istemiyorum, yani daha yasi basi ne ki...Bazen izin veriyorum oynamasina kisa süre. Memory, puzzle, boyama, kiyafet giydirme en sevdigi oyunlar arasinda :)

Bugün onunla actik müzigi dans ettik yorulana dek :) Nasil egleniyor, ben onu izlerken dahada egleniyorum. Bir süre döndük taa ki basimiz dönene dek :)

Bugün nerden esti bilmiyorum, eline bir dondurma kasigi almis bir tanede benim almami istedi, kilic yapacakmisiz onlari :S Bende gazeteleri rulo yapip bantlayip kilic yaptim hemen iki tane, cünkü bu kizi iyi tanidigimdan aniden vurabilir sertce :D Kiliclarimizla savastik güya :D
Sakadan "ahh ben öldüm" diyor. Sonrada ben arkami dönünce saldiriyor arkadan :D
Böyle hirsli bir sekilde savasmasi beni sasirtti :S Yani ciddi ciddi zorladi beni :D
Bana kizginligi var da oyunda mi cikariyor nee dedim :D
En son bir darbe yedim pat diye yüzümün ortasina, tahmin ettigim gibi, iyiki kasikla falan oynamamistik :S

Birbirimize iltifat etme oyunu oynariz :P Mesela ben ona "zeytin gözlüm, bal kizim, pamuk sekerim..." gibi seyler derim, o da bana sevdigi seyleri söyler, yani yemekten, meyveden...aklina sevdigi ne gelirse :) Bir ben, bir o, bu sekilde bir süre devam ederiz, artik diyecek birsey bulamayinca benim dediklerimi bana der :D

Moralim bozuk olsa beni teselli eder minik haliyle, bu beni cok mutlu ediyor, anlatamam... "Anne ben yanindayim, merak etme gececek, gel birlikte cizgi film bakalim" diyor.

Bugün kilicla oynarken, "cirkin" dedi. Ben cok sasirdim, ilk defa öyle birsey dedi, sanirim kötü demek istedi hani savasiyoruzya güya. Ama yinede o an bozuldum cocuk gibi, hatta az daha aglayacaktim itiraf edeyim :D Sonra geldi gönlümü aldi ama :P

Bazen onunla anlasamiyoruz, ben zor bir anneyim sanirim. Yani hatalar cok gözüme batiyor, biraz daha rahat olmaliyim. Ona karsi gercekten özenli davranmak istiyorum, herzaman onu özenle dinliyor ve cevap veriyorum mutlaka! Yinede bendeki detaycilik bozuyor bazi seyleri...

Yemegimi bitirdim diyor geliyorum bakiyorum daha bitirmemis, yahutta baska seylerde yaptim deyip yapmadigi oluyor. Ya da "anne sen bakma az" dediginde biliyorumki benim istemedigim birseyi yapacak...Bu tip kandirmaca yahut gizleme seyleri hic hosuma gitmiyor. Acaba üstüne cok mu gidiyorum diye düsünüyorum sonra...

Bazen bir seyi cokca tembihliyorum sanirim, "biktiim artik annee, tamam bu konuyu kapatalim" diyor :D Birde biktim derken ellerini iki tarafa aciyorki ben gülmekten kendimi alamiyorum :D
Yahut "ben zaten böyle yapacaktim, zaten biliyordum anneee" gibi laflari cok kullaniyor. Sanirim ben cok gevezeyim, firsat birakmiyorum...
Cocuk yetistirmek zor zanaatmis gercekten. Yani bebekken zor gelirdi büyüdükce daha zorlasiyormus...Büyüdükce aile kendine daha bir cekidüzen vermeli, cünkü cocuk gercekten kopyaliyor bunu günlük hayatta görüyorum, cümleler bile ayni kurulabiliyor..

Canim kizim, bugün güzel birgündü seninle :)

Uyurken herzamanki gibi mizikcilik yaptin ama, bir masal anlatacagimi biliyordun ardindan bir tane daha, sonra bir tane daha...Masallari sabaha dek anlatsam yeter demezsin sanirim :) Özellikle bunlar kitaptan okuma degilde annenin uyduruk masallari en cok begendiklerin :)

Kalbinde tutuyormus herseyi :) "Anne ben bunu unutmamistim, kalbimdeydi, kalbim bana söylüyor" gibi laflar diyor bazen :) Senin kalbin kocaman kizim diyorum bende, tüm güzel seyleri hep kalbine koy diyorum :) Benide koyuyor kalbine :) Yataktan öpücük gönderiyor "kalbine koy anne "diyor. Bende aliyor gibi yapip kalbime yerlestiriyorum :)

Gözlerimde ne görüyorsun diyorum ona "Dilanur'u görüyorum" diyor :) "Seni cok sevdigimden, gözlerimde sen varsin" diyorum bende :P O da kendininkileri soruyor ben "ben varim kizim" deyince "bende seni cok sevdigimden anne" diyor :)

Bir ara gardrop düzenlerken gelinligim falan cikti meydana, kizimda merakliydi bayagi, herseyi ellemek denemek istedi :) Gelinlik basörtümü denedigi resimlerinden ekledim, beyaz nasilda yakisiyor benim canima :) Allah'im insallah birgün beyazlar icinde gelin oldugu günleride gösterir :)

Yaziya baslarken hicbirsey yoktu güya aklimda, kizimi düsününce hepsi bir bir dökülüverdi...Dahada neler var neler yazilacak ama simdilik burada bitiriyorum :)

21 comments

Bayildim sizin bu hallerinize. Bana dünü hatirlatti:) Dün iste daha dün bizde böyleydik. Bir uyandim ki kizimin boyu uzamis. Bir de parmaginda yüzük var. Dilanurun basina takdigi gibi bir seyler hayal ediyor. Yoksa biz dün oynamamismiydik onunla böyle? Bu kadar mi cabuk gecer?
Evet bu kadar cabuk gecer. Her anini hazmede hazmede yasa. Farkina vararak.
Gerci söylemeye gerek de yok ya sen zaten öyle yapiyorsun.

Size nice uzun yillar diliyorum hep birlikte.

aglayabilirmiyimmmm:,)

çok duygulandım yaaa..şimdiki çocuklar çook akıllı maşallah diyorum sevimli kızına..

Maşallah maşallah...Çocuklar ne çabuk büyüyor ve gelişiyorlar. Annesine arkadaş bile olmuş baksana. Allah kuzucuklarımızı korusun.

DÜNYANIN EN TATLI MEYVESİ ONLAR.SARIL ÇOK SARIL VE BENİM İÇİN DE ÇOK ÖP

Maşallah kelebekcim kızını çok özenli yetiştirdiğin belli allah bağışlasın.. Zaten çok tatlı her halinden belli. Öpüyorum onu. Bu arada gelinlik başörtünde çok güzel gözüküyor :)

Çok keyif aldım yazıyı okurken.. Oyunlarınızı da beğendim, iltifatlarınızı da :) Daha dün ufacıkken bugün düşünen, mantıklı ve umulmadık cevaplar veren, hatasını anlayarak özür dileyen, teselli eden bir birey yetiştirmek.. Bunu başarmışsınız ne mutlu size ;)

Ahhh o bir damla göz yaşları, bir minicik gülümsemeleri dünyaya bedel cadılar...
Ahh o canımızdan öte canlar...
RABBİME ÖMRÜ BİLLAH ŞÜKÜR SEBEPLERİMİZ...
Her daim mutlu ve en önemlisi de sağlıklı olsunlar inşallah.

Pek bi fena oldum okudukça yaa, duygusalım yine bu aralar da :P

yerim ben sneın o fıstık kızınııııı

5/1/10

allah bozmasın sevginizi evlat sevgisinin üstüne yok ne güzel yazmışsın sevgilerimler..

ayy canım benım cok şirin kelebek gibi maşallah...
birbirine iltifat olayı bazen komik olabiliyor bizde,
benim ona söylediklerim bana uymayınca ortaya komik sözler dökülüyor:))
biz bunları nasıl veririz kıyamıyorum ben şimdiden :(
sevgiler...

Kızınla ilgili yazdığın şeylere bayılıyorum.Çok güzel ifade ediyordun kendini.duygulanmamak elde değil.

yazdıklarının hepsi öyle hoşki annem olmanı istedim inan:) ya da kızın gibi bir kızımın olmasını çok isterim. inş. ben de bir gün anne olurum. Allah bağışlaşın kızını çok akıllı ve çok bal yaaaa.
ikinizi de çok seviyorum kocuman öpüldünüz...

Ayyy yazdiklarini okudugkca ben huzur buldum burda biliyormusun. ne kadar dinlendirdi bu yazi beni. Biiiiir cok seyi okurken Asudede yapiyor boyle, aa asudede oyle diyor diye icimden gecirdim.
Biliomusun bende en cok beni teselli etmesini seviyorum. herseyi okadar cabuk anliyorlarki, hic kacmiyor gozlerinden uzgun oldugumuz zaman. Ben bazen basimi yere egdirdigimde asude bana, anne agliyormusun, aglama gececek mamammi? der ..

Allah basimizdann hiiic eksik etmesin onuuu.

Kiiiz ikinci cocugu dusunmuyormusun artik? : )))
Bence zamani gelmiiis.

ne duygulu ne hoş bir yazı bu böyle.Allah ayırmasın çok güzel günler göstersin size.

ah ne şeker haller tavırlar konuşmalar oyle:)cocuk yetiştirmek inanılmaz zor umarım dogru şeyler yapıyoruzdur

Aaa gelinliğin duruyor demek resimlerini görmek isteriz isteriz diye heyy milleeettt!! :D O minik muz dilimini ham yaparım ben annesi kalbine koyuyormuş owww oww yerim ben onun tatlı kalbini yerim :)) canım ya ne güzel ilgilisin kızınla çok seviyorum senin bu hallerini

"Kalbine koy anne.."

Ahh anneler.. annelik.. yazamıyorum..

Canımcım bloğumda bir ödülün var gelir alırsan sevinirim,öpüldün tatlımm !

11/1/10

http://www.birkafadanherses.com/2010/01/11/gun-isigi-girmeyen-bloga-ak-akce-kara-gun-icindir.html

13/1/10

canım ya çok duygulandım bu kadarmı içten yazılır
çocuklarımız o kadar masum rahatlarki

aslında yazdıklarında çoğunu kendi kızımdada yaşıyorum taamen aynı olmasada tepkiler sözler aynı benzerlikte

öpimde geçsin anneeee

13/1/10

yazdıklarını okudukça biras içim burkuldu desem yanlış demiş olmam sanırım,zira sizinkine yakın diyologları daha az yaşıyor olmak,ve üstelik kendi sabırsızlığımıda düşününce,gerçekten kızıma haksızlık ediyorum diye düşünüyorum,Allah yardımcımız olsun inş. her daim.
ikinizede bayılıyorum,birde aklıma gelmişken geçen sizin gönderdiğiniz tacı sabah uyanır uyanmaz ben taktıydım kendiminkini bulamayınca aceleyle,pervin hanım bana diyoki,anne rica ederim onu bana dilanur ablam gönderdi,benim ama o,seninle paylaşamam,,dedi ve aldı tacı kafamdan,ben şaşkın şaşkın homurdanan kızıma bakıp kaldım öylece :)
seviyoruz sizleri,iyiki tanımışız ve tanıyoruz halada...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top