9

Hop hap huuup

Biliyorum bende blogunu ihmal edenler grubuna girdim :S
Ama ne yapayim, sabahtan aksama derslerle geciyor eve gelince bilgisayari bile acmaya firsat yok, erkende yatmam gerekiyor..vs.
Yani birazcik kaldi bloguma cok yazmama, nedeni ise 2 ay tatil yapacagimizi duydum :D
Ama bunun yerine yaz tatili falan yok diye biliyorum :S Aslinda yazin tatil olmasi daha iyi olurdu, kisin nasilsa hava soguk ders iyi gidiyor, sicak havada nasil ders calisilir bakalim...
Simdi bir hafta daha cabaladim mi gelsin tatil :D 4 sinav ve bir sunum var bu hafta. Sunum yapa yapa ustalasiyorum sanirim :D Kendimi herkesin önünde bir prenses gibi hissediyorum :D Beni dinlemek zorundalar yaa acayip hosuma gidiyor :D Neyse :P
Simdi cnm ne istiyor biliyor musunuz?
Birisi olsa böyle bana hizmet etse, ben öylece koltukta uzanip keyif yapsam, ne bileyim Tv izlesem falan :P Yani öyle ev araba istemiyorum, sadece bunu istiyorum :P
Yanimda mandalina kabuklarini üst üste koyan bir kiz var suan. O da haftasonunu iple cekiyor daha pazartesiden itibaren basliyor saymaya :S
Yikanan camasirlar 2 gündür katlanmayi bekliyorlar öylece yigili duruyorlar odada :S
Vee ben daha yeni iyilestim halbuki yine bogazlarim aciyor dünden beri :S
Yaa ben yogunluga gelemiyor muyum nee, vücudum isyan ediyor sanki hemen :(
2-3 gündür vitamin hapi iciyorum, yine hasta olmak istemiyorum, ins. olmamda.
Siz nasilsiniz blogumun renkleri?
Ben sizleri özledim :( Bazen acele ugradigim oluyor, yorumda birakamadim pek.
Umarim herkes iyidir, mutludur, sagliklidir :)
Sevgiler
(Baslik alakasiz, baslik ararken yazdim gitti iste :P )

9 comments

sız ıyı olunda arada bır gelıp ses verın yeter:))
sevgıler..

20/2/10

bencede mutlu ol .ve bu arada hangi bölüm yada ,eslek okuyorsun
bend ins baslicamda

20/2/10

biz iyiyiz yavru ama sen bi iyileşemedin daha yaa :/

20/2/10

AH KEŞKE YAKIN OLSAK OKUL BİTENE KADAR O KABUKLARI ÜSTÜSTE DİZEN KIZI SEVEREK BAKARDIM.SEN DE DERSLERİNE ÇALIŞIRDIN.BOŞVER EV İŞLERİNİ FİLAN ONLAR HERZAMAN YAPILIR.SEN KIZINI ÖP BOL BOL SAĞLIKLI OLUN VEDE DERSLERİNİ ÇALIŞ.İKİNİZİDE ÖPERİM ÇOK ÇOK

22/2/10

selam kelebek gibi,yine ben.
bloguma cevap yazmissin danke.
und bir sorum daha var ausbildungu nasil bir bucuk yilda bitereceksin.kac saat gunde okul saatleri,nereye bas vurdun felan daha detayli bilgi verebilirmisin?
cünkü bende fernlern olarak schönheit und kosmetik okuyacagim bir yil sürecek yaklasik olarak,ama böyle kisa sürde yapabilecegim bisey varsa seneyede ona el atsam ;D.sonra muhasebe düsünüyordum ama fikir degistirebilirim,simdiden tesekkür ederim .ayy cok uzun yazmisim ama merak ettim.sevgilerimle...

Kolay gelsin. Küçük çocukla yoğunluk pek çekilmiyor. Ev işlerini boşver. Fırsat buldukça dinlen ve o mandalina soyan minik parmakların sahibiyle vakit geçir...

Benim ki de muz kabuklarını çiçek yapıp koltuğun kenarlarına diziyor :) Gülsek mi ağlasak mı.

Allah yardımcın olsun sınavlarda, sunumlarda, derslerinde.

canım kandilini tebrik ediyorum öpüyorum...

ben iyiyim şeker:)hayat bu ya biraz iniş biraz yokuş geçip gidiyor işte:)
senin de iyi olmana sevindim. aman dikakt et tekrarlamasın. yakın olsak emin ol gelir sana seve seve hizmet ederdim.
öptüm kocuman,kal sağlıcakla,sevgiyle...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top