8

PuZzLe Prensesi :P

Evimin ne$esi, sesi, güzelligi olan kizimdan yazmadim yine bayagidir.

Bu siralar öksürügü var birde kulagi iltihap olmus, atesi falan yok cok sükür...
Arada öksürügü bir geliyor korkutuyor beni, gecen yil gözüm korktuya bronsitten.
Birde gözü hafif kizarir gibi oldu, damla verdi doktor ama kizima damla damlatmak nasil zor :S Daha 2 kez damlattim zar zor 3.yü basaramadim agladi bayagi, gözüde ilerlemedi pek daha iyi gözüktü gözüme bende üstüne gitmedim. Yarina gözünde birsey sezersem damlatmamiz gerektigi seklinde anlastik bakalim :S

Kizim benim evde oldugum siralar pek gitmiyor krese, benle daha cok olsun istiyorum. Sonra arayacagim bu zamanlari eminim...Bende grip olunca pekte iyi vakit geciriyoruz sayilmaz, iki hasta evde.

En cok oynadigi sey Puzzle.
Kizim puzzle yapmayi bayagi seviyor gibi..Ayni puzzleleri günde belki birkac kez yapiyor bikmadan. Bazen onunla yarisiyoruz kim önce bitirecek diye, o artik ezberlemis tabi parcalari "Sana yardim edeyim istersen anne" diyor birde ben bi parca bulamazsam :D En büyük puzzlesi 54 parcaydi sanirim. 70 lerde bulursam alicam ona, sonrada 100'e gecer :)

Resimde puzzlelerinden bazilari var, hepsini cikarip yapiyor bazen sirayla.

Hatta beni bile gaza getirdi, yeni olup yapilmayi bekleyen bir puzzle oldugunu görünce "Anne sende yap hadi" dedi illa. Bende nasilsa bu 500 parca dedim ve yaptim, suanda tamamen bitmis durumda, duvara asicam hatta girise ;)
Resimde tam gözükmüyor ama 3D efekti hos geliyor göze, birde tam ilbaharlik bir resim :)
Daha önce bitiremedigim 2 tane 1000 lik var onlarida belki kizim az daha büyüyünce onunla yapmaya kalkisirim :)

Ahh birde oyuncak toplamayla arasi iyi olsa. Odasi olmadigindan oturma odasinin bir kösesinde oynuyor, masasi falan var. Ama tüm odaya dagitabiliyor oyuncaklarini, o da hakli tmm oynamali zaten bu konuda baski yapmiyorum. Kreste ne oynarsa toplayip sonra baska oyuncak aliyor ama kural olunca nasilda tipis tipis yapiyor öyle görünce insan evde de böyle yapsa olmazmi diyor :)

Bunu yazarken bir yandan yine öksürüklerini duydum ve balli ilik su icirdim.
Allah baska dert vermesin gecer elbet.

8 comments

geçmiş olsun canım..bi an önce atlatır inşallah insanın canı gidiyor çocuğuna bişey olunca..bizimkide bugün dudağını patlattı yine :(
puzzle bayıldım :) emin'in de en sevdiği şey puzzle yapmak..ama bak hiç aklıma gelmemişti çok parçalılarından almak iyi fikir verdin biz küçücük olanlardan yapıyoruz 5 dakikada :) öpücükleerr

Adsız
26/3/10

çok geçmiş olsun.puzzle bende çok severim.enson kızımın odasına bir tane yaptım astım.inşallah benimde kızım büyüyünce beraber yaparız:)))allah şifalar versin küçük fıstığa..

masallah ona..puzzle yapmak onları cok gelıstıren bır etkınlıktır.
ayrıca gecmıs olsun,turp bal zencefıl bal tavsıye ederım bende aynı korkuyu gecenlerde yasadım..bırde ayak altına vıcksı ekledım bu formullere..
ıyılestı sukur..
sevgıler

Hayırlı pazarlar!
Çok geçmiş ıolsun canım.Allah tan acil şifalar diliyorum.
Sevgiler:)

Gecmis olsun canim, ikinizede.
O puzzel takintisi bi gelincee uzuuun bir sure gitmiyor ustunden. Bir ara banada bulasmistida simdi uzun zaman oldu puzzel basina oturmayali. Benim kizimda tahta puzeellarla oynamayi seviyor : )

Çok geçmiş olsun.. Allah şifa versin size.. Puzzle, çocukların el ve göz konsantrasyonunu sağlayan çok faydalı bir oyun. Ne mutlu kızın yapabiliyor ve bu faaliyeti seviyor :)) yarış yapmaktan korktum onunla, çünkü hızına yetişmek kolay olmayacak sanki :))

amin canım.
çok geçmiş olsun. seni ve kızını seviyorum. bu arada puzzle harika bir uğraş. süpersiniz...

6/4/10

çok şeker bir kızınız var maşaallahh :)

http://sunsetvillage.blogspot.com/

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top