12

Kizimin ASK tarifi


Konumuz bugün ASK,
Bu defa baska acilardan bakacagiz ama.. Benim acimdan bakarsak zaten olumsuz yazabilirim bu konuda :P

Öyle kizimla konusurken birde ask kelimesini kullandigini farkettim, ben askim diyorumya bazen ona.
Sonra hani cocuklara bir kelime sorarlarya, cocuk bu kelimeyi nasil tarif edecek diye, benimde aklima o geldi.




Kizima basladim sormaya:

* Kizim ask nasil birseydir?

- Perde gibi, birde ay gibi :P

* Peki ask ne sekildir sence?

- Yuvarlak oluyo ( :D )

* Askla ne yapiliyor?

- Oynaniyor :S

* Ask parayla satilir mi?

- Yok herkese bedava :)

* Ask ne renk?

- Yesil ve pembe.

* Ask ne büyüklükte?

- Ask kocaman olabiliyo ayni dondurma gibide olabilir :D

* Asik oldun mu sen hic?

- Oldum babaya :)

* Ask nerde simdi?

- Etrafa bakinir arar :D

* Askin kokusu nasil?

- Cicek kokuyo :)

Bizim minik hanimin simdilik aska bakis acisi bu sekil iste :)
Insallah büyüdügünde de ask cicek kokulu, dondurma gibi ve pembe olur :)

12 comments

cok seker)insallah!

harika bir tarif..
herkese bedava :)))

Ayy şeker bu ya ne de güzel tanımlamış aşkı :)

Dilanurcum ben aşkı 22 yaşında öğrendim(baya bi geç kaldım,höt höt bi kız olduğum için:D) sen biraz bekle daha senin için çok erken :D


Ceyda ablam ben de sana bişiden bahsedeyim;ben şimdi bi erkek arkadaşım yok ne bileyim benim de bir hayat arkadaşım yok filan die üzülüyorum bazen,malum bahar geldi çiçekler böcekler ötüyo cıvıl cıvıl ama yalnızlık zor böyle havalarda :D ha neyse böle bunalım takıldığım zamanlarda benim 1:) die bir dostum var ve evli(biraz sorunları var evliliğinde tabi)
bana hep şey der;"aman be Fulyaa evlenip napıcan bak adı üstünde koca,kocaaa insanı kocatan bişi, eğer çok mutluluk veren güzel bişi olsaydı adı gül-çiçek filan olurdu heralde" :D

Bi cocouk bu kadar mi tatli oluuuur :) Cok sevdim konunuzu : ) verdigi cevaplara ise bayildiiim! Gozumun onune geldi birden canlandirdim gozumun onunde : ) Ayy cok sekeeer : ))

Adsız
26/4/10

işte gerçek aşk..masum,çıkarsız ve bir okadarda tatlı.:))çok şeker yaaa

çok akıllı maşallah...
ara sıra sen böyle sorular sorsana melek bakışını özlemişim, biz büyükler ne de kötü bakar olmuşuz herşeye değil mi. kızın hiç yanılmaz inş...

27/4/10

Safiane:)))Çok süper.İnşallah karşısına mükemmel aşkı yaşayacak hayırlı biri çıkar ileride:)))Dondurma tadında mesela:)))

pembemandalina
1/5/10

çok beğendim :)))

ihmal etme eee burayııııı

12/5/10

ah yavrum yaa keşke hep çocuk kalabilsek ve aşkımızı öyle yaşasak, bu saflıkla bu temizlikle..

Masallah cok tatli bisey ya bu seker hemde bal topagi :) tekrar tekrar masallah diyelim nazar degmesin, ask tarifine gelince ooh ne güzel tarif etmis oyle hem dondurmaya benzetmis hem kokusu ne oldugunu söylemis ee kizimiz biliyorda diyor :) cicek cicek insallahda dedigi olur tabii zamani gelince henüz cooooK erken demi ama :) öptüm canim bu arada ben fatma danimarkadan bende beklerim bloguma buyurun gelin :D

maşallah diyorum içimden kocaman bir maşallah .
çilek kokulu dondurma gibi ve bedava büyüyünce de gerçekten öyle olur inşallah

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top