7

Örgü Bilezik


Kücüklügümden bir sarki geldi simdi aklima daha yazinin basinda :)
Parmaginda yüzükler, kolunda bilezikler, oyy sana dolanayim oy oyyyy Eminem, nedir bu güzellikler nedir bu güzellikler :P
Simdi bu sarki nerden aklima geldi tabiki yazimla alakasiz degil :) Bilezik konum.
Birkac ay önce ördügüm iki bilezik cesidini ekliycem simdi.
Ben bir tanesinin icine bir bilezik koydum daha böyle canli dursun diye. Digeri ise dügmeli, kocaman dügmesini kapatmak-acmak cok pratik ;)
Bu örgü bilezikler cok kolay, bu kisin bazi bloglarda da gördüm. Renk renk örün ve takinin ;) Hem stres atin hem takiniz olsun ;)
********************************************************

NOT: Arkadaslar amigurumi sayfami üzülerek kapatiyorum ( MiniGurumi.blogspot.com adresli ), nedeni ise ortada.
Örmeye vaktim olmuyor ve güncelleyemeyincede rahatsizlik veriyor orda öylece durmasi :S
Hem benim iki blog neyime ki birini ancak götürüyorum :P
Iste bu nedenle diger sayfama eklediklerimden burada olmayanlari hemen ekledim ;)

7 comments

ayy harikaymış :)

ne kadar güzel olmuş yaa
süper
ellerine sağlık

cok guzel hakkaten ellerine saglik..
Sevgilerimle

3/4/10

ellerine sağlık ne beceriklisin kolay gelsin diyorum.

Gökkuşağı gibi olanı çok beğendim, emeklerine sağlık. Bu arada benim kızımda puzzleye bayılıyor. Tabi yapamayınca parçaları her yere fırlatıyor, biraz da sabırsız.

ellerine saglık çok teşekkürler

Adsız
10/4/10

elinize sağlık.kızınızda çok şeker allah bağışlasın.
ben sizi ve illgilenen herkezi yarışmamıza davet etmek istiyorum.eskileri yenileme,artıkları değerlendirme.
bilgi için:beyazsepetim.blogspot.com
görüşmek üzere sevgiyle kalın.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top