23

YeNiDeN

Merhaba,
Bir gittim tam gittim gibi oldu degil mi...

Sanirim bunun en büyük sebebi yazmaktan kacmakti. Biliyordum ki buraya hic olumlu hic iyi seyler yazacak gücüm yoktu ve olumsuzluklarimla doldurmakta istemedim blogu...

Cünkü bu blogu birgün kizima birakicam, mutlulukla okumasini isterim.

Sanirim yavas yavas yazmaya geri dönücem, bugün haydi Bismillah dedim ve önce mor temayi kaldirdim, böyle birsey gecti elime ve ekledim..

Gecen aylar icinde cok cok yalniz günler gecirdim. Kendimi saldim iyice, bosvermislik icinde okula gidip geldim. Kizim ve ben sanki bu koca ülkede yapayalniz kimsemiz yok gibiydik :S Gercekten öyleydik...

Dost olarak gördügüm bazilari kendini geri cekti problemli günlerimde...
Beni istememis ne kadar insan varsa kendini gösterdi...Arkamdan konusmalari, uydurmalari, evliligim bitse diye öyle bekliyorlarmis sanki!

Bundan yillar önce hic bu konuma gelecegimi zannetmezdim, rüyamda görsem inanmazdim, hep mutlu olacagim bu yuvada diye düsünürdüm cünkü...

Ben burada yazmadigim sürece biz kizimlaydik hep yuvamizda, ikimiz.

Simdi yeniden üc kisiyiz,birlikteyiz, bir sans daha verme gibi birsey bu...
Ama cok zormus, yipraniyormus insan meger...
Bu konu da simdi baskada birsey yazmak istemiyorum, zaman gösterecek...

Kizimla ilgili, okulla ilgili ...vs. daha ayrintili yazacagim ins.


Beni merak eden arayip soran arkadaslar, cok sagolun. Insan birkac kisi dahide olsa hatirlandigini görünce seviniyor.

Yeniden burda olmak güzel :)

23 comments

Adsız
23/10/10

merhaba hosgeldin canim seni tekrar burda görmek ne güzel dahada önemlisi bazi seylerin anlasildigi gibi zorda olda düzelmesi insallah Allah kimseye muhtac etmesin dost kötü günde belli olur derler demek dogruymus insallah hep mutlu olursunuz bende cogu kez yazip sormak istedim ama özel diye pek tanimadigindan beni yanlis anlasilir diye cekindim acikcasi neyse

hersey gönlünüzce olsun

hoşgeldin bitanem hep güzel şeyler yaz inşallah..

23/10/10

senı gordugume cok sevındım..hep merak edıyordum ne yaptın donecekmısın dıye..hakkınızda hayırlısı olsun ınsallah..

pembetatlar.blogspot.com
23/10/10

Yorumunu gördüm anaaaaa gelmiş dedim:)))

Canımsın kötü günlerinin bir nebzede geçmesine sevindim iyiki kızın var ne mutlu sana ...

Sen en iyisini yapmışın umarım hayırlı olur ve bir daha üzülmezsin...
Sayfanı yeni yenş yeniden eskisi gibi güncellemeni sabırsızlıkla bekliyeceğim....

23/10/10

yeni tema çok cici canım ;) hayırlısı olsun inş. artık bozulmaz aranız

23/10/10

Belli ki zor günler atlatmaya çalışıyorsunuz. Sorunu çok fazla anlayamasamda Rabbimden sabır diliyorum.Yuva dağıtmak gerçekten hiç kolay değil.Meseleyi bilmesemde BİR ŞANS DAHA vermiş olmana sevindim.Bir çocuk var ve Onun için herşey daha zor.İnşallah Rabbim evliliğinize huzur versin O minicik yavru yüzü suyu hürmetine. Bazen bir musibet yaşamak iyi oluyor etrafındaki dostları ayırabiliyor insan.Akla kara belli oluyor.Rabbim tutsun inş elinizden diyorum sevgiler...

23/10/10

Güzel haberler bekliyoruz bundan sonra. Allah en güzel kapıları açsın. Bugünleri hatırlatmayacak kadar güzel günlere ulaştırsın inşallah..
Ve geçmiş günlerin karşılığı en güzelinden en güzel yerde sana dönsün inşallah. Merhametine de adaletine de güvenmekten başka yol yok
sevgiler
minik ablayı da özledik yani!

23/10/10

cnm merhaba ben sessizce ve uzaktan takip edersim blogunu sen beni tanımazssın sessiz okuyucu olmak güzeldir blog arkadaşlarım oldu hemde çok güzel ama hayat insanı yıpratınca ara vermek uzak kalmak istiyor bende öyle yaptım iyimi oldu bilmiyorum ama bazen insan kendine çyle çok dalıyorki uzak durmak istiyor herşeyden samimi dostlar bulmak güzeldir elbette
neyse fazla zırvalamadan
size nazar değmiş olmalı
Allah yardımcınız olsun inş. herşey hakkınızda hayırlı neyse o şekilde gelişir dua edelim inş

23/10/10

Kelebek;
Şansınız bol olsun demek düşer bize de ve umarım herşey eskisinden de güzel olur bu sizin eliniz de biliyorsun değil mi? Şimdi biraz daha fedakarlık yapmalı her "iki tarafta..."
Öpüyorum seni kendine ve kızına çok iyi bak yuvandan huzur eksik olmasın..

Adsız
23/10/10

allah ayirmasin kimseyi sevdiklerinden.
cok zor. gercekten samimi doslar kötü günde belli oluyo. en azindan artik o konuda kime güvenip güvenemeyecegini bilirsin.

hayirli günleeer.
askimaskim89

Hoşgeldin canım
Son yazdığın yazıda pek güzel şeylerden bahsetmemştin. Uzun süre yazmanı bekledim. Arada sayfana girdim. Belki birşeyler kaçırmışımdır diye. Aklıma geldikçe dua ettim, gurbet elde hayatın yükünü omuzlamaya sanal arkadaşıma... İnşallah tez zamanda senden güzel haberler alırız. Bu tür olaylara karşılaşmanın belki de tek iyi yönü hayatındaki fazlalıklardan kurtulursun. Allah kolaylık versin.

23/10/10

merhaba gecen gun bloglari dolasirken gordum sizinkini birde baktim ki arkadasim nevbahar01 de sizin arkadasiniz mis :) ekledim sizi takipteyim
bende yurtdisinda yasiyorum yazdiklarinin o yuzden cokta yabanci gelmedi bana . malesef gurbetin en zor yani yalnizlik ..
ailevi sorunlarinizda allahtan kolaylik diliyorum sakin sabir istemeyin bende uzun zamandir allahim sabir ver diyordum o zamanda sikintimi artir sabretmemi gerektiren seyleri arttir gibi bi anlami oluyormus en iyisi aileme bana afiyet ver demek mis.
ben bunu bilmiyordum belki sizinde farkinda olmadiginiz bir seydir diye paylasmak istedim ..

Hosgeldin kelebek tekrar, ne mutlu oldum facebookda okuyunca bu yazma haberini. Duzelecek hersey yavas yavas ama yine sabirli olman gerekiyor.uzun sure gorusmeyip tekrar bir arada olmak zor degil mi? Iki yabanci gibi oluyosun onca kirginliklar sonrasi ama gececek. Dost diye bildiklerin hayatindan cikmis olmasi super bisey. Umarim birdaha boyle seylewr yasamak zorunda kalmazsin. Umarim bu sans cok iyi degerlendirilir.
Ayrica yeni tema super, bir degisiklik iyi olmus, cok begendim canim. Kendine cok iyi bak, fazla yorum yyazamasamda hep takipteyim.
Opuyorum

24/10/10

hos geldın cıcı kız
umarım hersey gecıp gıttıgı yerde kalır acı olmasa tatlının kıs olmasa yazın degerı olmaz
yasanacakmıs kı yasadınız becerbılıyorsan kendını yıpratma gerısı bos

seni yeniden gormek guzel...hosgeldin...hakkınızda herşey güzel olur umarım..

CANIMCIĞIM HOŞ GELDİN. NE İYİ ETTİN DE GELDİN ÇOK SEVİNDİM YAZMANA,İYİ OLMANA. EN AZINDAN DENİYORSUN BU ÇOK BÜYÜK BİR ŞEY. DUAMDA VEAKLIMDASIN. GÜZEL HABERLER UMUYORUM,KOCUMAN ÖPÜLDÜN...

25/10/10

Merak etmiştim ben de herkes gibi, geri gelmene sevindim.. İnşallah hayatında her şey düzen alır, her şey gönlüne göre olur,sevgiler... Seda..

HOŞGELDİN CANIM BENIMMMM... RABBİM YARDIM EYLESİN...

gülücüklerimbenim
26/10/10

Ceyda'cım sesini duymak ne güzel, hiç aklımdan çıkmadınız, hep düşündüm sizi, yaşadıklarını kötü bir rüya gibi unutmanı dilerim. Allah hakkınızda hayırlısını nasip etsin.

Ortaya güzel birşeyler çıkarmak zordur, ancak yıkmak kolaydır. Allah'ın yardımı ve inayeti sizinle olur inş. Yeniden başlamak, her gün yeni birşey söylemek de güzeldir Mevlana'nın dediği gibi. Bulanmadan akmak, güzel kızınızla şu geçici hayatı doyasıya yaşamak da mümkün. Hoşgeldiniz..

27/10/10

Ceyda ablam hoşgeldin.
Umarım herşey güzel olur sen ve ailen adına.Biliyor musun,yıllar önce böle olacağı aklıma gelmezdi demişsin ya birgün senin bu denli sıkıntıların olacağı inan benim de hiç aklıma gelmezdi :S

Aşktan yana sıtkımın sıyrılmışlığını biliyorsun sen bana moral veriyordun kaybettiğim umutlar için ya güzel evliklikler de var önemli olan doğru insanı bulabilmekmiş diyordum senle dertleşmelerden sonra..

Off neyse canını sıkma en az senin kadar üzgünüm Allah sana ve ailene yardım etsin.

Adsız
28/10/10

merhaba cicikiz, ben neredeyse hergün bloguna ugradim, cok merak ettim seni... iyi olmana sevindim. ilk defa yorum birakiyorum sana, blogla nasil tanistigimi da hatirlamiyorum uzun zaman oldu, ama sevdim seni :) tüm yazilarini okudum. Rabbim bu zor zamanda sana yardim etsin ins, dualarimdasin.

~Fatima

3/11/10

oh be... sonunda... Allah hep hayırlısını versin inşallah...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top