6

29 and 2011

30'a kaldi sadece 1 yil :S

Gönlümüz genc kalsin diyoruz ama bedende genc kalinca daha baska tabi :P Istatistik bilgilere göre bir kadinin en güzel oldugu zaman 31 yasiymis diye okumustum. Yani güzelligin zirvesine dogru ilerliyorum :D (deyip pozitif düsüneyim) :P

Dogumgünümde ilk msj bir zamanlar gidip hamilelikteki sorunlardan dolayi yarim biraktigim ehliyet kursumdan geldi :S Yani bunca yildir ilk kez bu yil mi akillarina gelmisim anlayamadim ve sasirdim.

Kizim bana cicekler getirdi, babasiyla gidip aldilar tabii. Esim biraz plansiz ve hazirliksiz olaraktan 10 gün gecikmeli de olsa güzel bir hediye verdi, tek tasli beyaz altin bir yüzük. Iki kez evine hirsiz girmis biri olarak pek altin takim yok ve o olaylardan sonrada almadim, cok altin takmayi sevmiyorum nasilsa diye düsünerek. Ama böyle bir yüzük istiyordum ve mutlu oldum görünce ;)

Genel olarak sakin bir dogumgünüydü. Cünkü dersleriminde yogun oldugu döneme geldi. (Yaziyi gec yazabildim dogumgünüm 15 gün gecti)

Suan 15 tatildeyim (bir haftasi kaldi geriye), bolca relax yapmak, kafayi bosaltmak, enerji depolamak ve sevdiklerime daha cok vakit ayirmak istegim. Insallah öylede gecirebilirim.

Kayinvalidemde Tr'den geldi ve esimle sinemaya gittik, Newyork'ta 5 Minare, agladim bu filmde, güzeldi tavsiye ediyorum izlemek isteyenlere. Kayinvalidem yokken anliyoruzki ne kadar faydasi oluyor, en azindan basbasa kalmak icin bize imkan sagliyor yardimlariyla sagolsun.

2011 yilinada girdik ;) 2010 benim hayatimin en zor, en agir ve sinavi büyük bir yiliydi.. Hayatimin gidisati degisebilirdi ama degismedi cok sükür, Allah'a hep hayirlisi diye dua ettim, o bize yardim etti. Umarim 2010 en kötü yil olarak kalir baskada kötüleri yasanmaz. 2011 huzurlu iyi basladi..Insallah bu huzuru uzunca yasamak istiyorum, eski kiriklar tamir edilesi sekilde. Daha cok gülümsemek, daha iyi bir anne olmak, esine iyi yollari gösterirken sabredebilen es olmak, kendimi daha gelistirmek, Allah'a daha yakinlasmak, kizima yeni güzellikler ögretebilmek, okulumu bitirince Türkiye'de ailemle mutlu uzun bir tatil yapmak ve sonrasi bir is sahibi olmak. Bu yildan kisa beklentim bunlar. Önce saglik sonra huzur.

6 comments

3/1/11

gecte olsa - posttan dolayı ama :)
doğum günün kutlu olsun :)

3/1/11

eh birde yeni yılın :)

Her türlü mutlu yıllar size o halde.. 33 insanının en güzel yaşıymış derler, hatat cennette 33 yaşında olacakmış insan.. o yüzden siz şanslısınız ben o kısmı geçtim iişteyim velhasıl.. güzel dilekelrinize ben de amin diyorum. sevgiler.

3/1/11

bak şimdi moralim bozuldu 41 'e girerken .biz inişe geçtik o zaman

Aaa 31 mi 33 mü. Kritik bir nokta. 31'e güle güle 33 e merhaba diyecek dönemlerdeyim :)

Yeni yılda herşey gönlünce ve dilediğince olsun.

27/11/11

2011,12,13,14,15,25,38,58,68............diye uzayan yillar sana insaAllah hep huzurrr saglik ve mutluluk getirsin dilerim Allahimdan...
yanliz ben su 31 yas meselsine takildim,eger o istatistik dogruysa,tüh ben bunu 31 yasimi bitirmeme sadece 1 ay kala niye duyyuyorumm:))eger önce duysam ne havalanirdim ama,en güzel yasimdayim fln geyiklerine de girerdim,valla tevekkeli degil,ben bugün aynada kendimi pek bir güzel gördümmm ahahah:)))

ama bak sen sanslisin,kocaman güzellikelrle dolu bir yas seni bekliyor;-))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top