4

En iyi krem sevgi :)

Bundan bir yil önce artik yas ilerliyor bir cilt bakimina baslamaliyim diye düsünce aldi beni. Bir arkadasinda önerisiyle Türk bir dermatologa danisarak La Roche Posay ürünlerinden kullanmaya basladim.

Hic düzenli krem kullanmayan ben icin cok zordu aslinda. Temizle, tonikle, kremle, peeling...vs. Cildimde bir süre sonra minik minik sivilceler cikmaya basladi, o bayan bunun normal oldugunu söyledi cünkü cildimin alt tabakasi arinmaya basliyormus. Bu sivilceler bayagi rahatsizlik vericiydi ama ve tamamen gitmediler bir süre gectigi halde.

Ben de kullanmayi biraktim. Cildim zamanla normale döndü, kurudukca sadece kuru yerlere basit bir nemlendirici sürdüm evde ne varsa önceden kalma.

En azindan bir temizleme sütü bulayim kendime dedim ve raflarda gördügüm Institut Phyto'nun ürünleri dikkatimi cekti, demeye deger zaten fiyatida uygun dedim. Önce temizleme sütü ve gül suyunu bir süre sonra da gece-gündüz kremini aldim. Kullanmaya basladim ne sivilce ne birsey cikti cildimde, tam tersi cok memnun kaldim. Cilt yüzeyi düzlenmeye basladi ve yeterli nemliligi sagladi cildime.

Ben karisik cilt tipine sahip biriyim bana iyi geldi. Özellikle kis mevsimi cildime birsey kullanmazsam burnumun üstü pul pul oluyor kuruluktan. Ama artik bu yil o problemi hic yasamadim, cildimin bayagi düzeldigini hissediyorum.

Oysaki La Roche Posay ürünlerinin birkacina 100 euro ödemistim, bunlar ise 5-10 euro ürünleri.
Yani bazen markasi olan ve pahali olan ürünler illa iyi demek degil!
Ayrica Institut Pyhto ürünleri %97 dogal icerikten olusuyor ;) Alkol icermiyor, renk maddesi icermiyor, paraben yok, alerji yapmiyor ve cilt icin hafif.

Bana iyi gelen bir ürünü tabiki blogumda sizlerle paylasmak istedim bende ;)
Icinizde kullanan varsa size nasil etki yapti bilmek isterim. Ben bu markanin degisik baska ürünlerinide denemeye devam edicem ;)

Ama herzaman dedigim ve savundugum tek sey var, gercek güzellik icimizden gelmeli. Yani krem belki fayda sagliyor ama bizim icsel bir sorunumuz varsa zaten bu yüzümüze negatif yansiyor, yahut beslenme seklimiz düzensizse, az sivi aliyorsak...vs. Yani cildimiz icimizin yansimasi gibi. En güzel kremler resimdekiler :) Önce onlari temin edelim sonra digerlerini, ki gerekirse ;)

4 comments

sevgi kremi en önemlisi
o binbir suratın seni öpüp koklaması :))))
katılıyorum sana canım
sevgilerrrrrrrr

13/1/11

annem sadece kışın nivea sürer cildine ama her daim pırıl pırıldır ve 70 yaşında .dediğiniz gibi içten gelmeli.

aynı durumu bende yasadım bır merakla cılt bakımana heves sardım gıttım tamam cok guzeldı kendını cok ıyı hıssedıyorsun bırde bana pahalı kremlerıde sattılar ohh kullanamadım yok benden gecmıs sonrasında basıma hıc daha onceyasamadıgım bahar maykı alerjısı geldı:) bır dhamı cılt bakımı tovbe dedım..

14/1/11

ayyy fikir çok güzel ya:)) sevgi kremi hepimize lazım yaş kaç olursa olsun:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top