2

oYunCagimizdan inCiLeR

Suan okuldayim ve bi post yazmaya karar verdim, cünkü ders yapmiyoruz pek...
Önümde Ipod'um duruyorken düsündümde kullandigim bazi Apps'leri paylasabilirim.
Belki bir fikir olur Ipod, Iphone yahut Ipad kullananlara.

Öncelikle Ipod Touch ile baslayayim, ben gayet memnunum. Iphone alsammi diye düsünürkene ve telefonumda daha birkac aylik yeniyken almamak mantikli gelmisti ve Ipod bana bir alternatif oldu App leri kullanabilmem icin ve onu satin aldim. Ona ben oyuncagim diyorum, cünkü sirf uygulama ve müzik dinlemek icin aldigimdan. Ilk günlerden itibaren kizimla ortak oyuncagimiz olmaya basladi hatta :)

Neyse simdi sirayla elimde olan Ipod'a bakarak en cok kullandiklarimi yazicam.

* miCal: Bu benim ajandam, randevulari, sinavlari..vs. herseyi buna yaziyorum ve haftalik bir bakis atinca bu hafta neler var unutmuyorum ;) Fiyati 1,50€ falan.
* Alarm Clock: Calar saatim ve bu zamana kadar hep uyandirdi ;) Bedava denemesi var ama ben satin aldim, diger özelliklerini kullanabilmek icin.
* Wetter.at: Bu hava durumu icin. Sabah erken ciktigimdan havanin o günki degisimini bilmekte fayda oluyor helede sabah bir cocukla cikiliyorsa. Birde Viyana'nin ani degisebilen havasi her an sasirtabiliyor insani :S Avusturya'da yasayanalar icin özellikle iyi bir App.
* Gehirntraining: Bu 5 farkli kategoriden olusan zeka oyunlarinin bulundugu bir App. Zihnini taze tutmak isteyenlere önerilir ;)
* 3D Mini Golf: Mini Golfü gercekte de oynamayi seven biri olarak oyununuda sevdim ve denemesinden sonra satin almak istedim diger seviyelerinide oynayabilmek icin.
* Cover Orange: Bu oyunu son zamanlar cok oynuyorum, bu portakallari kurtarmak ve onlarin kara bulutlardan kurtuluncaki sevincini görmek cok sevimli :)
* EyeSpy: iki resim arasindaki farki bulmayi sevenler icin cok güzel, 0,79 cent gibi bir ücreti var.
* StickSkater: Bu oyuna da cok alistim. Skater cocuk düsünce oähhhh deyip duruyor ama tam zamaninda ziplayip hoplarsaniz tabiki bir yandan tokenleri toplayarak, basarirsiniz.
* Love Love: Bunun kalplerinin rengine görüntüsüne hayran kalip almistim :P Yani bilindik tetris gibi birsey ama kalpli kutucuklar ve renklere dikkat ederek. Sevgililer gününe sevgilinize alin bu oyunu :P
* Physics: Bu tip oyunlari da cok seviyorum, belli sekilleri üstüste koyarak yahut dengeyi saglamaya calisarak oynanilan.
* Birkac cesit sözlük var ama henüz tam kafama göre bir tane bulamadim aslinda. Bazi gözüme carpanlar ise gayet pahali geldi...Bende olanlari da memnun olmadigimdan yazmiyorum.

Zaten arama kismina birsey yazinca onla ilgili Apps varsa cikiyor karsiniza. Dini Appslerde mevcut, 40 Hadis'in oldugu, yahut Kur'ani- Kerim surelerinin okundugu, ya da ingilizce Islam soru-secenek seklinde.
 Bir sürü de kizima ait uygulamalar var ama belki bunlari baska zamana...

Bana iyi dersler, sizlere de güzel günler :)

2 comments

gercekten su teknolojinin nimetlerinden faydalanmak ne guzel birsey .. benimde bu yil dogum gunu hediyem Iphone 4 di .. resmen can sikintisina birebir bi oyuncak :)) yanimdan ayirmiyorum ozellikle mutfakta ve disarda cok isime yariyor, laptopun pabucu dama atildi, yuzune bakan yok desem yeri ;)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top