9

RuH Yorgunu

Haftasonlarimiz birlikte geciyor son zamanlar.. Soguk havalara inat sicak aile tadinda :)

Dün ama dokunulsa aglayacak gibiydim nedensiz..
Aslinda nedenini tahmin ediyorum... Icimde dolmus yigilmis seyler yeni yeni disari cikmak istiyorlar. Bayagi doldurdum beklettim belkide.
Uyumaya gitmeden önce bir sekilde basladim aglamaya, sonra bogazim daraldi sanki, böyle ciddi birsey geldi yigildi yukari bogazima dogru... Sonra aglamami durduramayacak hale geldim, hickiriklar geliyordu. Ama bunu kontrol edemedim, o an mecburmusum gibiydim aglamaya...

Yataktan kalkip mutfaga gitmistim, kizim uyanmasin hickirigima diye. Esimde yanimda beni sakinlestirmeye calisiyor kucakliyordu. Belki beni öyle görünce ne kadar canimin yanmis oldugunu anlamistir... Üzülmüstür tabiki.

2010 yilinin yaz mevsimi gecen 5 ay ayriligimiz süresince yasanilanlarin birikintisini atmaya calisiyor bedenim...

Iki cesit danismaya gidiyoruz demistim. Aile danismani bir iki seanstan sonra "ne kadar güclü bir kariniz var" dedi esime.
Güclü olmayi ben secmedim aslinda! Olmak zorundaydim... Yanimda bir minik kiz ve önümde gelecegime cok faydasi olacak bir okul vardi, herseyi birakip ailemin yanina da gidebilirdim evet... Ama kizimi ve gelecegimi düsünmeliydim, güclü olmaliydim! Belki beni en zorlayan bu dönemde cok yalniz birakilmamdi cevremden... Hele de ayrilsinlar diye de bakinanlari görünce, hic görüsmedigin hic bir zararimin olmadigi insanlardan...
Allah'a havale ediyorum ve hakkimda ne düsünürlerse 10 kati onlari olsun.

Vücudum aksamki gibi sinyallerini veriyor...
Birkac aydir sag gözüm seyiriyor. Önceden de olurdu ama birkac günde gecerdi. Bu defa aylarca gecmeyince doktora gittim ve ilk sorusu " Stresli bir isin mi var?".
Okulum yeterince stresli evet. Cünkü almancam tam degil ve herseyi yarim bilinen bir dilden ögrenmek öyle zorki...Üstelik grup seviyesi olarak tek ön bilgisiz buraya giren benim.

Ama beni yikan bu degil özel hayatim oldu bence. Doktor B1, B2 vbe B12 vitamini iceren bir hap verdi. Birde stresin yogun oldugu dönemlere özel sakinlestirici gibi bir hap verdi ama onu almadim. Okulla birlikte konsantrasyonumu etkiler diye düsündüm, saflastirir gibi...
Son zamanlar ensemdeki agrilar ve bunun basima dogru vurmasi...
Bazen aniden gelen mutsuzluk hissi, sinir, hassaslik...

Ve aksam aglarken bir yandan esime defalarca dedigim tek sey, " cok yorgunum canim, cok yorgunuuum ".
Bu beden degil ruh yorgunlugu...

Aglaya aglaya yavastan sakinlesip yataga geri gidip, hani bir cocuk aglar aglar yorgun düser uykuya dalar ya, o sekil uyumusum arkamda beni saran sacimi oksayan, simdilerde herseyi telafi etmeye cabalayan, iste benim yillar önce sevdigim o adamla.
Biraz rahatlamis hissettim kendimi uykuya dalarken.

Hersey iyi gidiyor, iyiyim, sadece birikenler bir sekilde cikmaya calisiyor artik tam bogazima direnmisler megerse...

9 comments

hıc hatırlanmayacak sekılde unutup atlatırsın ınsallah ..

zor tabi ruh yorgunluğu
sürer gider
düşündükçe daha da ağırlaşır
ama en iyisi ne biliyormusun
kalın bir perde çekmek üzerine
hayata farklı bir yerden bakmak
güzellikleri seni mutlu edenleri düşünmek
hayatına daha fazla neşe katmak
inşallah zor günlerini kolayca atlatırsın canım
kucak dolusu öpücükler sana

merhaba öncelikle bana bırakmış olduğunuz yorum için çok teşekkür ederim.
Sitenizi azıcık inceledim ve çok kötü günler geçirdiğinizi okudum.
İsminizi bilmiyorum kusura bakmayın.
Sizin adınıza çok ama çok üzüldüm o kadar emek verdiğiniz yuvanızda sorunlar yaşayıp bir yandan anne bir yandan dil öğrenmeye çalışıyor olmanız bence sizi çok yıpratmış.
Ve biz kadınlar bir konuda yanılıyoruz hep güçlü duracağız deyip ağlamayıp hep içimize atıyoruz bende atıyorum .
Tatlım bence ağlamaktan utanma ağlamamak için kendini kasma bence her isediğinde her üzüldüğünde ağla bağıra bagıra ağla ki bu sende bir yorgunluk ve güçsüzlük yaratmasın .Ağlayınca güçsüz olmazsın aksine içne atıp kendini sıkınca sağlıklı düşünemez ve o zaman güçsüz olursun .
Ağlamalaısın eşinde bu acıyı tatmalı ve sana kızına yaşattıkları için binlerce kez pişman olmalı veyuvası için çaba göstermeli
lütfen yazdıklarımdan dolayı kızma bana sadece çok üzüldüm inan bana
Allahım sana yardım etsin .
İnan ruhen kalben dua ettim .Umarım herşey en kısa zamanda yoluna girer
sevgilerimle

Merhaba:)
sadece bu son postu okudum ama belli ki sikintili gunler yasamissiniz. Zman herseyin ilacidir. hele ki esler omuz omuza durunca... New York'tan size ve kiziniza sevgiler...
Seyhan

2/2/11

canım genç yaşında ne üzüntü .umduklarına nail olursun inş.

Adsız
3/2/11

insallah o hatalardan ders cikarilir
bundan sonra istedigin gibi olur :rainbow

Adsız
4/2/11

bende almanyadayim bende yorgunum ama ben agladigimda yanimda esim yok.aslinda esim yanimda ama sadece bedenen ruhen degil.birlikte ama yalniz.rabbim kimseye cekemeyecegi dert vermesin

Ah canim benim ya :( Okurken benim bile bogazim dugumlendi. Ayni seyleri yasamadik belki ama bazi seyler birikiyor birikiyor, sen tekrar icine atsanda aniden cikmak istiyor.Tutramiyorsun.
Aniden bastiran mutsuzluk hissi, sinir, hasasslik. Bu banada cok tanidik geliyor. bende kendimi oyle hissediyorum, yorgunum diyorum esime anlamiyor :( seninki yine sariyor seni, benimki abarttigimi soyluyor, yalandanda olsa sarmiyor gonlumu almiyor. :(

Artik hersey geride kaldi. belkide bu birikenler icinden cikip gidince bir daha hic birsey eskisi gbibi olmayacak cunku artik herseyin farkinda olan, seni gercekten kaybetmekten cok korkan bir esin var, aslinda cok sanslisin Ceydacigim. Rabbim mutlulugunuzu hic bozmasin .. opuyorum

uzun zaman oldu aslinda blogunu takip edeli,
bi ara uzun sure yazmayinca durumun vehametini anlayip senin icin cok cok dua etmistim canim, ne ismini biliyorum ne seni taniyorum nerdeyse ama blogunun tamamini okumustum ve o pozitif enerjine samimiyetine hayran kalmistim ..
gelmis gecmis olsun insallah
unutmaya calis, kirildiklarini affetmeye calis, ruhunu ozgur birak .. geri donmene cok cok sevindim
hersey diledigin istedigin gibi olsun

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top