6

CiCi Baslikli Kiz :P

Kadinin biri bisiklet sürmesini sevmezmis, kocasi ona kendi annesinden kalma hatira olan bisikleti alip gelir. Amaci kadini biraz spora tesvik etmek ve biraz toplu halinden birkac gram azalttirmakmis aslinda...
Derken kadin nadiren binmis gibi gözükmüs isteksiz oldugundan. Vee hamile olmus, derken ardarda 3 cocuk.
Bu cocuklari büyüt et, sonra gelsin ikiz cocuklar :S Vee bu ikiz cocuklarida büyüt derken kadinin yasi gelmis 40-50 lere.

Birgün cocuklar "anne bu eski bisiklet ne, tiklim tiklim zaten yer yok bunu atalim" demisler. Anneleri "atmayalim bari birisi faydalansin, hemde minikte olsa satar harclik yaparim cebime" demis ve bir internet sitesine ilan birakmis.
Bu ilani o siralar didik didik bisiklet arayan cici bir kiz görmüs :P Hemen irtibat kurmus kadinla. Kadinda baslikli kizlari sevmezmis, cicili baslikli kizi görünce basligindan dolayi bir kurus bile asagi inmemis o eski püskü bisikleti...
Ama cici baslikli kiz kararli almaya, gözü birsey görmüyor :D

Alip eve getirmisler.
Evde daha yakindan inceledikletinde bakmislar " aboow toz artik demirlere islemis, yapismis kalin tabaka halinde". Cici baslikli kiz kollari sivayip balkonunda iyice bir silmis ici rahat edinceye dek. Sildikce o kötü bisiklet gözüne daha bir güzel gözükmüs. Vintage bir bisiklet hem, ortasindan ikiye bölünüp kapaniyorda. Biraz para olunca fazladan "Pimp My Cycle" isine el atarim diyede düsünüyormus zaten. Hem önceden iki kez yepyeni magazasindan gicir gicir bisiklet almista ne olmus, ikiside sokakta kiliti kirilip calinmis. Bunu en azindan her yere koyabilirmis pratik olarak.

Herneyse benim arabayi tanistirayim :D Üzerinde Auto-Mini yaziyor zaten, Avusturya imalati, 20 ". Sanirim 70'li yillarda kullanilan bir modelmis.

(Esimin vardi, kizimda dogumgününe hediye aldi bizden iki tekerlekli, bende simdi eksik kalmamis oldum ve ailece bisiklet turu yapmanin tadini cikarmak icin sabirsizlaniyorum bile :) )

Not: Kadinin bisiklet sevmedigi, cocuklari...vs. öncesini hayal edip uydurdum :D Bisikletin gecmisini tahmin etmek istedim :P

6 comments

canım keyifle kullan
çok da güzelmiş
iyi günlerde sür inşallah
hikayenin anlatılış şekli de çok güzel canım
sevgiler

çileklisüt
15/6/11

hehe valla güzel uydurmuşsun ben beğendim :)) bisiklette çok şirin :)) güle güle sürrr!!!

ben de birgün vespa motor istiyorum innnşallah kısmet olur böyle :)))

Adsız
16/6/11

ilahı guldurdun benı :) gule gule kullan.guldum derken bısıkletın gecmısıne guldum.yanlıs anlama.sevgıler.

17/6/11

Ah ne güzel bir bisiklet çok da temiz görünüyor, bayağı uğraşmıssın anlaşılan güle güle kullan

Güzel günlerde kullan :))

Bisikletini güle güle kullan.. Hayırlı olsun.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top