7

Yapıştır Yapıştır

Ben bu ara yapisan her türlü kagida taktim kafayi.
Evde biryerlere birseyler yapistirip duruyorum, özellikle mutfakta. Duvar tattoolari zaten epeydir bir piyasada, ben Türkiye'den getirdim, hem cesit cok hemde ne kadar uygun fiyati. Cok fark var cidden. Avrupa'da yasiyoruz diye ayni ürünlere daha cok ödüyoruz bunu bu yil fiyat karsilastirdigimda cok iyi anladim. Bir yeri farkli desem neyse, tipatip ürün cok daha uygun. O fiyata veriliyor mademki neden burada da o sekil satilmiyorki... Tam tersi sekilde de gördüm yani Tally Weijl adli bir magazada ayni tunik cok daha uygundu burada indirimdeydi, Istanbul'da ise 3 katiydi nerdeyse :S

Neyse iste ben evdeki bazilarini gösteriyorum. O banyo dolabina yapistirdigim mavi su sira mutfaga yayiliyor hizla :D Su isitici, firinin kapagi, su kazani ..vs bile nasibini desem siz anlayin iste :P
Evin girisindeki bu 7 kelebek kardeside cok seviyorum, aynali duruyorlar. O az cicek olani buzdolabi. Sira sira cicekler ise yine evin girisinde, misafirleri ciceklerle karsilamak amacli :P
Simdi bu yaziyi yazarken en cok evinde böyle tattoolar olan kim acaba diye merak ettim ve isteyen bu sekil bir post yazsa ne iyi olur. Hem nerelere uygulanmis diye degisik fikirler cikabilir ;) Ebe söbe demeyeyim ben isteyen üstüne alinsin iste :)

Yap yapistir, istediginde cikar ;) Ohh ne güzel degil mi :)

Not: Kadir Geceniz mübarek olsun ♥

7 comments

26/8/11

ehehe geçen haftalarda eylülün 24ünden sonra yerleşeceğim evim için bir adet banyoya ve bir adette yatak odasına olmak üzere iki adet sticker girişimim oldu :)) bunları en kısa zamanda postlaştıracağım isteğin üzerine canım :))

çok şık olmuş bayıldım
yıllar önce bunlar moda olmadan
banyonun beyaz fayanslarına renk katmak için alıp deniz kabukları çıkartmaları yapıştırmıştık
hala durur
çok da severim
kandilin mübarek olsun

Benimde çok hoşuma gidiyor bu sticker lar ama evde 2,5 yaşında bir canavar besleyince olmuyor. Söküp atıyor hepsini.

Adsız
26/8/11

cok hos duruyo, bayiliyorum bu stickerlere ama maaaaalesef :(( benim hicbir duvarima olmuyo, cok sinir ediyo beni bu durum. duvarlarim putz,yani su tirtirli gibi olan suvadan :((( elime aliyorum aaaa ne kadar güzel diyip diyp birakiyorum, inanamasin hepside bütün odalarimin rengine bi okadar uygunlar. of yya of.
KADIR GECENIZ MÜBAREK OLSUN; ALLAH HAYIRLARA VESILE ETSIN

27/8/11

caniiim bloguna renk gelmis ;) gönül dünyanin renkleri sanirim .ve hep böyle rengarenk kal.kizini öpüyorum, sevgiler

Adsız
28/8/11

BENCE COK GUZEL OLMUSLAR.IYI BAYRAMLAR DILERIM SIMDIDEN.SEVGILERIMLE.

29/8/11

Baktinki bize yaz gelmiyor sende yazi evine getirmissin iste. Cok güzel olmuslar gercekten.

Ben kendi adima böyle baskalirinda begensemde kendime gelince birak stickeri eve fotograf bile asamiyorum Bunaltiyor beni zamanla. Bu konuda hafiften arizaliyim. Ilk an hosuma gidiyor ama sonradan gözüme batiyor...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top