7

Yine burdayim ;)

Hop bir iki bir iki, isinma hareketimsi bir baslangic olsun bu :)
Ben geldim güzel ülkem Türkiyemden de buralara alismakla mesgulum :P Birde geleli o kadar vaktin icinde bloga yazmiyorumya sasiyorum kendime. Acayip bi agirlik cöküyor insana uzun tatilden dönünce, hava degisimi belkide.Ben yokken zaten fazlada bir hareket olmamis blogumda, birkac yorum vardi (ekstra tesekkürler) ve bir sürü spam yorumlar.
Özleyenler parmak kaldirsin desem kac kisi cikar acaba :P

Blogumda biraz hareketlilik istiyorum insallah önümüzdeki zaman icinde.
Paylasmayi istedigim bir sürü sey var, nezaman olmadi ki :P

Bu arada herkese hayirli bir Ramazan diliyorum. Bende Türkiye'de baslayip burada devam eden oruclu günlerimi kiyaslarsam orada daha iyiydi. Yani kalabalik sofralarin daha fazla olusu, annemin güzel ellerinden yemekler yiyebilmek, annemle evin yanindaki camiye gitmek, binadaki mukabeleye cikmak, mis gibi Ramazan pidesi, Tv'de ki Ramazan programlari...vs. Hersey daha yogun sekilde yasaniyor.
Helede en son orada namaza gittigimde o aksam bambaskaydi. Namazdan haz almak böyleymis demek dedim, cünkü maalesefki bunu herzaman hissedemiyorum :/ Hoca okurken gözlerim dolu dolu namaz kildim, o aksam bi baska güzel geldi bana orasi, bitmesin istedim.

Esim benden 3 hafta önce gelmisti, onun icinde tek basina zor oldu Ramazan baslangici. Ben gelince biraz yemek gördü garibim :P Insanin yemek pisiresi artiyor tabii ac olunca :)

Sayfami yeni takibe alanlara da bir hosgeldiniz demeden gecemiycem :) Ben tembel ama icten bir yazarim, yani ne yaziyorsam istekle sevgiyledir ;)

Bir merhaba deyiverdim bugünlük bu kadar.
Kisa zaman icinde baska bir yazida görüsmek ümidiyle, sevgiyle güleryüzle ve saglicakla kalin :)

7 comments

hosgeldın ben parmak kaldırıyorum:)

Ceyda ablam hoşgeldin.

Tatilinin güzel geçmesine sevindim.

Hem Ramazanı ailenle yaşadın senin için daha bir güzel olmuştur eminim :)

Neyse bakalım bekliyoruz diyeceklerini :)

hoş geldiniz. yurtdışındamı yaşıyorsunuz hangi ülke

19/8/11

ben on parmagimi birden kaldirdim:)
üc gündür ara ara hep aklima geliyordun "ne zaman gelecek acaba?" derken senden ses geldi.
Hosgeldin canim.

19/8/11

hoşgeldiniz ! enlerimdesiniz,miminiz var

21/8/11

Hoşgeldinn..Ben de seni yeni takibe alanlardan biriyim..Bloğunun bir kısmını okudum ve gerçekten samimi ve içten buldum yazılarını..Sevgilerimle....
Esin

Evine ve bloğuna hoşgeldin... Bende blog tembelliğimi üzerimden atmaya çalışıyorum.Senin de yeni yazılarını merakla bekliyorum...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top