6

Glossy Box, istiyorum seni!


Son zamanlar internette gördügüm ve sahip olmak istedigim kutucuklar var :)
Bu kutucuklara sahip olunmak icin ayda az bir miktar (10€) verip üye olunuyor. Her ay icinde 5-6 ürün bulunan kutu kapiniza geliyor. Icerisindeki ürünler kesinlikle 10 € nun cok daha üstünde bir degere sahipler.
Bazilari orjinalinin deneme boyu, bazisi ta kendisi hatta...Bakim ve makyaj ürünleri, parfümler...vs. kadinlarin sahip olmak isteyebilecegi türden seyler.

Bu Box'lari ilk kim cikardiysa tebrik ediyorum, cünkü cok iyi bir fikir. Kesin kadindir yahut kadinlari anlayabilen bir erkektir bu kisi :P

Benim dikkatimi ilk ceken Glossy Box, kendisi Almanya'da olup Avusturya'ya henüz gönderilmiyor ama üzerinde calisiliyor ve ben bekliyorum :) 
Ikincisi "Douglas Box of Beauty", bu da benzeri birsey ve bu da Avusturya'ya 19 Ekim saat 18:00'de 200 tane dagitilacakmis bana gelen maile göre, isteyenler o gün kacirmayin! Ayrica bir defalikmis, abone falan olunmuyor.
Ücüncü duydugum BooBox, bu kutucukta Glossy Box'un kopyasi gibi bence...

Birde öyle ragbet varki bazisinda, yeni üyelik almiyorlar bir süre :S Ellerinde ürün kalmiyor gönderecek...

Abonelikten istediginiz ay cikabiliyorsunuz o nedenle risksiz birsey oldugundan olsa gerek cogu kisi rahatlikla denemek istiyor bu ürünleri. Gönderme parasida yok! Ve bir bayan icin postadan gelecek süslü bir kutu nasil cazip olmasinki hem :)

Bunun Türkiye Versiyonu'nu gördüm internette: Vanilya Club, bu da aylik 15 tl.
Maalesef kiyaslama yapamiycam hicbirine sahip olmadigim icin. Nedeni ise Glossy Box'un Avusturya'ya dagitimin baslatilmasini bekliyor olmam. Kisinin bilgilerine göre, saci mi dökülüyor, yahut kuru ciltlimi...vs o sekil ürün gönderiyorlar, kafadan doldurmuyorlar kutuya diye bir izlenim aldim bir Youtube kullanici görüsünü seyrederken.

Bu kutularin en güzel yani bence ney mi?
Öncelikle belki o kadar pahali bir ürünün orjinal boyutuna parami yazik etmeyecegim, denemesini kullaninca rahatlikla bir karar verebilir insan ;) Yahut cesitli ürünlerin denemesini kullanip kiyaslama yapma imkanim olabilir. Hem en büyük avantajlardan biride en yeni cikmis ürünleri test edebilmek ;) 
Belki bana uygun bir ürün degilsede kullanan bir arkadasima hediye edebilirim ;)
Kisaca tam biz bayanlar icin!

Bayanlar icin dedimde, bu Glossy Box'un erkek icin olani da var. Erkekleri ayirt etmemisler :)
Ee günümüz erkekleri biraz bakimina düskün olunca...

Önümüzdeki aylar olurda Glossy Box'a kavusabilirsem zaten izlenimlerimi sizlerle paylasirim ;)

6 comments

Guzelmis.
hic duymamistim. Belki Hollandada vardir bir ara bi bakiyim :)

Adsız
15/10/11

Insallah kavusursun, bende henüz yok. Kizkardesime geliyo, gercekten harika bisey. Bikere kutusu cok tatli, biz kadinlari nasil kandirabileceklerini iyi biliyorlar:)) icinden en yeni seyler cikiyo. Tamam bazen alakasis seylerde olabiliyor. Ama denemekte fayda var;)

Bende istiyorum kesinlikle. Baktim almanyada bitmis ama gelebilirmis...

17/10/11

canımmmm güzel yorumun için çok teşekkürler
iyi ve mutlu bir hafta diliyorum sana
sevgiler

çok güzelmiş umarım en yakın sürede kavuşursun:)) blogun çok hoş sevgilerimle..

18/10/11

amerikaya da yakinda gelicekmis glossybox emailimi gonderdim belki bana da gelir :)) merak ettim dogrusu

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top