7

Liebe ist...

En son "Bu nedir?" diye sormus oldugum yazinin devamini yazayim artik dedim uyumadan önce...
O yazida görmüs oldugunuz bir sürü kagit hergün gazetenin Comic kösesinden kestigim "Love Is" figürleriydi.

Benim bu karakterleri sevdigimi taaa önceki bir yazimda (BURADA) belirtmistim. 
Biriktirirken aklimda bir fikir yoktu aslinda, zamanla olustu. Bir tablo yaparim diye karar verince sira gelmisti bos bir cerceve almaya. Ama onada gerek kalmadi cünkü birkac ay önce evi boyarken duvardan kaldirdigimiz California resminin cercevesini kullandim. Yani hersey bedavaya gelmis oldu :)

Simdi evimizin giris kismini süslüyor bu tablo.
Esime ve kizima dedim "Ben ölürsem birgün bunu hep saklayin olur mu :S" Yani nasil severek yaptim, miras birakacak kadar :P

Tam 72 tane minik resim var, aslinda bende birikmis cok daha fazla vardi, yazilari en hosuma gidenleri sectim, artanlarla kizim oynadi. 
Resimde onuda görüyorsunuz parmaklariyla kalp yapmaya calisirken :)

Nasil buldunuz ?

7 comments

ÇOK GÜZEL OLMUŞ CANIM ÇOK BEĞENDİM BEN...ELLERİNE SAĞLIK..
SEVGİLER.

Boyle guzel birsey cikacagini bekliyordum ben zaten. Ellerine sagliiik ;) cok sevimli olmuuuus

Love is.. En sevdiğim karikatürdür. Aslında çocukken tanıştığımız ilk karikatür olsa gerek. hiç böyle bir şey aklıma gelmemişti. Gerçekten süper olmuş, kıskandım :/

Çok güzel olmuş.Hepsini tek tek okumak vardı.
Sevgiler:)

Ben geldim.Annem GÖNÜL ÇELEN de buradaymış.
Mırk:)

26/10/11

çok hoş bir fikir...

3/11/11

Çok güzel olmuş ellerine sağlık. Çok yaratıcı bir fikir, tüm bunları toplayıp böyle birşey yapmak. Şıpsevdi sakızlarından çıkanlar gerçekten çok güzeldi. Bunu böyle çerçeve içine koymayı düşünmek bile gerçekten inanılmaz.
Tebrik ederim.
Sevgiler

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top