10

~✿~ Yedi ~✿~

Bu 7 de ne olsa gerek?
Sabirsizligimi gösterip hemen yaziyorum, blogum 7. seneye adimlarini atti :)
Okul cagi geldi :P
Ee artik biraz kidemli sayiliriz ;) 
Gerci okuyucu sayimdan 6 yil gecmis gibi anlasilmiyor ama...
( yildizi düsük blogumun :P )
Benim okuyucularim sadik ;) (Hem hep Az ve Öz olsun derim).

Hamilelik esnasinda yemek bloglarina olan hayranligimla baslayan blog serüvenim kendi blogumu acmamla ve heyecanla devam etti taaa ki bugüne dek. Iyi ve kötü anlar gecti hayatimdan bu süre icinde. Ben kötü anlari cok yansitmak istemedim pek (ki kendimi tutamayip birkac kez yansitmisimdir mutlaka)...
Bazi seylerin özel kalmasi daha uygun. Hem istiyorum ki beni okuyanlar ilham alsin bir yerlerden, mutluluk duysun okurken...
Cok sükür cogu okuyucum ictenligimi anliyor, bu konuda bana geri dönüsümlerini yaptiklarinda cok mutlu oluyorum. 
Bugüne mahsus bir resim eklemek istedim, Kelebek gibi olmusum degil mi :P
Hep diyorumya sizler blogumun renklerisiniz, bense bir kelebek. 
Her biriniz ayri bir renk tonu ilave ediyorsunuz bu kelebegin kanatlarina (resimde kanatlardaki isilti ve renkleri buna temsilen ilave ettim).

Tüm okuyucularima dogumgünü vesilesiyle tesekkür ediyorum.
Ekstra cekilis yapardim ama zaten suan bir cekilisim devam etmekte, katilmak isteyenleri oraya bekliyorum.

Birde Facebook Sayfamiz renkleniyor günden güne bu da ayri sevinc kaynagi :) 
2 ay oldu ve sayimiz 73 ;)
Ayrica orada Top Fans diye bir uygulama var, ilk 3'te olanlarin isimlerini buraya yazip tesekkürlerimi gönderiyorum onlara :) 

1. Rahime  2. Sirin  3. Cici bici

Eveeet bunuda belirttikten sonra kapanis olarak demek istedigim, nice nice yillar diliyorum bloguma :)
Blogumla birlikte yaslanip (birkac tanede olsa) insanlarin hayatina renk katan bir kelebek olarak kalmak istiyorum hep :)

 ~ Sevgiler ~


Not:  Biraz Nostalji :

Blogum hakkinda bir yazi

Not2: Zilhicce ayinin ilk günündeyiz, ilk 10 günü yapilan ibadetlerin önemi cok büyük, bonus günleri bunlar, faydalanalim insallah ;)

10 comments

28/10/11

ne güzel darısı başımıza, nice yıllara. Bence izleyici sayısı çok önemli değil, sayıdan çok sürekli takip edenlerin varlığı daha önemli benim için mesela

28/10/11

MAŞALLAH diyim..uzun zaman olmuş başlayalı blogtutmaya.nice senelere inş.

28/10/11

neeeeyyy 7 yılmııı?? şok oldum yaa maşallah:) nice yıllara o zaman:)

canım blogunun yenı yaşı kutlu olsun darısı bizlere..daha güzel günlere hep birlikte girelim inşallah..öperim çok..

Adsız
28/10/11

Daha nice 60 yillara!!!! :D blogunu cok seviyorum. Insallah hep devam yazarsin! Bu arada cokta güzelsin ya:)

7.yılın sana şans getirsin,mutluluk getirsin inşallah canım.daha da 77.yıllara inşallah :))

29/10/11

masallah canım yaa bence hıcte ıldızı dusuk degıl ayrıca

merhaba,ne mutlu blogunuzun 7.yılını ve cumhuriyetimizin 88.yılını arka arkaya kutluyorsunuz blogunuza ve cumhuriyetimize nice uzun ve mutlu yıllar diliyorum,sevgilerle

ay ay ay dogum gunusu kutlu olsuuun :)

Nice güzel paylaşımlara Kelebek Gibi :) Enerjin bol olsun :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top