9

2 ilginc HaBeR

Gazetede okudugum 2 ilgimi cekmis haberden bahsetmek istiyorum.

Ilki saclarini boyayip boya sacindayken Tv bakarken bir süre sonra saclarini cekip bagirmaya baslayan 17 yasindaki bir kiz(Tabatha McCourt)...Doktor gelene dek ölmüs bile :S Tam olarak nedeni arastiriliyor. Belki boyadaki birsey alerji yapmis olabilirmis...Ölümün bir adi olacak tabii, yani sac boyayacak olanlar korkmayin, vadeniz gelmemisse birsey olmaz ;)

Ikinci haber ise Abdullah Gül'ün Buckingham Palast'da Kralice Elizabeth 2 ile bulusmasinda, kralicenin Hayrünnisa Hanim'in ayagindaki High Heels'lere cok sasirmis olmasi...
Gazetede kralicenin agzi acik kaldi saskinliktan yaziyordu :D
Bence o kadarda agzi acik kalacak bir durum degil...
Herkes istedigini giyinsin ;) Helede topuklu giyinemeyen biri olarak, kolayliklar diliyorum giyinenlere :P

9 comments

sevdim bu haberi ... Hayrunnisa hanimin giyim tarzini ise cok begeniyorum ^^

25/11/11

nasil yani niye ölmüs valla anlamadii benn:)??
hayrünisa hanimin tarzini bende begeniyorum ama sahsen o kadar ince ve yüksek topuk giyemem.hem giysemde yürüyemem,dedigin gibi canim,yürüyebilenlere kolaylik dilerim bende:))

25/11/11

Ayakkabı olmadı bence,hoş durmadı.Hayrunnisa Gül'ün tercihi olduğunu sanmıyorum.Muhakkak stil danışmanları ya da modacısı filan vardır ve o kişi kimse onun yönlendirdiğini düşünüyorum.

Merhaba,
Haklısın herkes istediği gibi giyinir bunu büyüterek haber yapmanın anlamı yok.

Sabah haberlerini dinlerken biraz güldüm doğrusu. Şu medya tuhaf bir alem. Yıllardır piyasada satılan platformlu yüksek topuklu ayakkabılar bu davetten itibaren First Lady ayakkabıları oldu. :-)) Modaya farklı bir isim işte..

Hayrunisa Gül çok hanımefendi ve giyimi hoş bir kadın. Medyanın abartısına gerek yok.

Butterfly Eminchen, evt genelde bende nezaman görsem gayet hos görünüyor kendisi ;)Benim ilgimi ceken buradaki günlük gazetenin dikkatini cekip haber yapmis olmasiydi :)

zelis sacini boyarken ölmüs yani, boyadan diye düsünülüyor...Sende topuklu konusunda aynen benim gibisin demek, bak bu ikinci benzer özellik oldu Emrah ile birlikte :D

Hande haklisin, muhakkak vardir stil danismani birseyi ;) Vee ne önerilirse bir deneyeyim der mutlaka ama son karar onundur mutlaka...

Kirmizi Pabuclar demek bu konu dahada büyümüs, kadin demistir "iyiki bir ayakkabi giyindim" :D
Bazi insanlarin özellikle her hareketi mercekle incelenir iste...
Medyanin isi gücü zaten bir olay yaratsak :D Ben Türkiye'de degilde Viyana'da bir gazetede gördügümden ilgimi cekti...

Tesekkürler yorumlariniz icin ;)

❤ Yarin Hicri Yilbasi, simdiden herkese mutlu saglikli ve huzurlu bir yil diliyorum ❤

kızcağıza çok üzüldüm.. ama dediğin doğru mutlaka bir sebep gerekecek...
first ladymize gelince.. kadın gerçekten çık giyiniyor.. ama ayakkabılar benimde ağzımı açık bıraktı.. nasıl yürünür kuzum bunlarla yaw..

25/11/11

Canim ben gece blogunu baya bir inceledim,bi bilse bi bilsen daha o kadaaar cok ortak yönlerimiz varmiski,ayni yil evlenmisiz mesela,bu sadece biri:)))

25/11/11

hiiic bana göre değil.
her ikiside.
saç boyatmak ve high heels.

;)

28/11/11

kraliçenin ağzı açık diil bencede :) açık olsa bile bunun sebebi daha önce bu kadar zarif ve iyi giyinen bir first lady görmediği içindir ancak :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top