8

Şimdi pekÂlâ oldu :)

Bazi olaylar kötü baslar ama devaminda iyi gelisir...
Benim Âlâ Dergi'den bir yillik abonelik kazanmam ve sonrasi olusan olayda böyle :)

Sonrasinda durum mademki Âlâ Avrupa kismina ait orayada bir bildireyim diye düsündüm.
Facebook Sayfalarindan yazdim ve bekledigimden cabuk cevap verildi. 
"Durum tam olarak nedir, bize yazin, biz ilgilenmek istiyoruz" dedi Âlâ Avrupa. 
Yazdiktan cok kisa süre sonra bekledigim o cevabi alabildim sonunda :)
Benim aboneligimi üstlendiler magdur kalmamam icin ve vermis oldugum mücaleden dolayi azmimi kutladiklarini belirttiler :P Sonunda bende hakkim olana kavustugum icin mutlu oldum tabiki.
"Yakinda dogumgünüm ondan bu sabirsizligim" demistim bir yazismada, buna karsilik tamda dogümgünüme dergilerin postama gelmis olmasi ise isin en güzel yaniydi :)

Âlâ Dergi'sini internette ilk gördügümde mutlu oldum cünkü böyle bir dergi olmaliydi, bir eksikligi doldurduklarini düsünüyorum bu konuda. Ayrica bu alanda baska acilacak dergilere de öncülük etmis olacaklar... 
Bazilari sacma, gereksiz yahut dinimize aykiri buluyor ama benim görüsüm tesettürlülerde güzel giyinebilir, bunda abes olan ne...
Güzel giyinmek gerek zaten (abartiya kacmadan!). 
Bakalim zamanla Âlâ Dergi ne sekilde gelisecek ve cizgisinden cikmadan ilerlemeye devam edebilecekmi...

Dergilerde hosuma giden kiyafetler gördüm...Keske bu tesettür giyim magazalari fiyatlari daha makul yapsalar diyede söylendim okurken...

Birsey daha söylemeliyimki Âlâ Cocuk ekini kim düsündüyse cok iyi etmis. 
Kizim hemen ilgi gösterdi ve birlikte güzel vakit gecirmemizi sagladi ;)

Tesekkürler Âlâ Avrupa ;)


Not: Devaminda daha detayli görüslerimi yazmayi planliyorum okudukca...

8 comments

18/12/11

Sevindim:)

Hadi gözün aydın kelebeğim :)

gözün aydin ve mücadeleyi kazanmana sevindim :D

19/12/11

dergi hakkinda ki magdurluk yazini okumu$tum daha once, bu haberinide okuyunca gerçekten pek âlâ olmu$ dedim ;)
gozun aydin kelebcim !

19/12/11

Azmedince oluyor gerçekten değil mi ama canım :) Çok istemiştin sen de ;)) Tebrik ederim :) Dergi muhteşemdi bu ay ki sayısını da bekliyorum sabırsızlıkla :)) Öpüldün :))

Hah soyleee :)
keyifle oku insallah.

hayırlı olsun. katılıyorum fikirlerine..

Zelis, bende bende :)

Sagol Hayal Arkadaslarim :)

Eminchen artik dergini okurken benide hatirla.. Alakasi yok pek ama seni sevdim ondan :P

Papatya sagolasin sorun kalmadi sükürki :)

Tazekahvecim bende bu ayki sayiyi bekliyorum ajanda varya pespembe ondan mi ki :P

Aysem sagol :)

red purple tesekkürler, ayni fikirde oldugumuza sevindim :)


Tesekkürler degerli yorumlariniza :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top