15

2011 Istatistiklerim

2012'nin ilk yazisi olarak blogun gecmis yilinin degerlendirmesi mahiyetinde bir yazi yazmak istiyorum.
2011 yaz mevsiminden itibaren blogumla daha cok ilgilenmeye baslamistim ve ilgilendikce ziyaretci sayisinin cogaldigini gördüm. (Öncesi derslerden dolayi bir göz atip cikiyordum...)

Blog emek verdikce güzellesiyor tipki bir cicek gibi :) 
Blogu daha öncede evlilige benzetmistim bakalim daha nelere benzeticem :P

2011'de 77 yazi yazmis, 600 civari yorum almisim.
Suan icin izleyici sayimiz 571 (tesadüfki Peygamberimizin dogdugu yil :) ), ayrica 620 civari e-mail ile aboneligi olan var (bunu gösteren göstergenin rengini degiseyim derken sadece 0 göstermeye basladi ve kaldirdim, belki 24 saat beklemem gerekiyordu...)

Bu yilki yazdiklarimdan en cok görüntülenmis üc yazi: 1-Liebe ist, 2-Glossy Box, 3-Yumurtaya Yüz.

En cok ziyaretci getiren ilk üc link: 1-Google.com.tr, 2-Cati Kati, 3- 10 Marifet.

En cok hangi kelimeler aranilip ulasilmis:  kelebekgibi, emrah, elissa, pasta asciutta, sürmeli gözler, kurabiye. (Bunlardan en cok ilgimi cekeni Emrah, onunla ilgili burada bir yazim vardi hepsi o ama hergün bunu arayip bloga giren var, bayagi hayrani var anlasilan...)

Bloga girilen tarayicilar: 1-Internet Explorer, 2-Firefox, 3-Chrome, 4-Safari...

Ülkeler: 1-Türkiye, 2-Almanya, 3-Amerika, 4-Avusturya, 5-Hollanda, 6-Isvicre, 7-Rusya...

Son zamanlarki yaklasik günlük ziyaretci sayisi 700-1000 arasi.

Ayrica bu yil blogumun Facebook sayfasini actim ve orayida ayri seviyorum, blogumdan daha güncel oluyor. Hepinizi bekliyorum sayfama :) (Suan 139 kisiyiz)

Birde az kullanilmis yahut tamamen yeni esyalarimi satisa sundugum KelebekGibi's Garderobe ve onun Facebook sayfasini actim.

Genel olarak 2011 benim icin güzelliklerin basladigi bir yildi, 2010'a (hayatimin dibe cöktügü yila) inat cok güzel gecti... Yukari dogru cikisa gectigimiz sekilde devam ederiz insallah.

Bu yilin ilk yorumu kimden gelecek acaba :)

15 comments

benden olsun..mutlu yıllar..

2/1/12

bloga cati kati tarafindan transfer oldum:)
o emrah yazisini cok arayanlardan biri bendim bi ara:))))
seninle ilk yazismamiz emrah sayesinde oldu cünkii:)))
almanyadan giriyorum:)))
bunlarda benim istatistiklerim:P:P

Adsız
2/1/12

kelebek gibi ol hep :)

çileklisüt

2/1/12

Bayildim super olmus.Insallah hic inise gecmezsin :)))

Adsız
2/1/12

mutlu yıllar öncelikle :)
blogunu henüz yeni keşfedenlerdenim ...

ama takipçilerinin maşallahi var :)
yeni yılda dahada cogalmasi ümidiyle inşallah ...

emrah olayina iyi güldüm :D
onun hayranlarındanda istifade etmiş oldun hehe

hayırlı geceler

gercekten blogu evlılıge benzetmen cok dogru bakıs acısı evlılıgede nekadar ozverı ve bılgılı davranıp ozen gosterınce nasıl karsılık alırsan blogda oyle tebrık edıyorum senı ve bende o gızlı okuyuculardanım genelleme olarak :) gızlılıgım kalmadı aşikara cıktım bu aşikarlıgımı blogumu tanıtarak odullendırırsen sevınırım hayırlı geceler..

inislerini kolayca asabilecegin bir yil olsun canim :)

metlu sağlıklı huzurlu bir yıl olur inşallahh.. takipçilerinn 2000 leri geçerr yorumlara yetişemez hale gel inşallah :) emrah yazını şimdi okudumm sabah sabah yüzümü güldürdünn canımmm :)

Adsız
2/1/12

darısı bana :) ben de bu kadar uzun bir blogger olurum inşaallah :)

Adsız
2/1/12

2012 icin de blogunla basarilar dilerim.

Almanyadan selamlar

http://streetfashionandmore.blogspot.com/

Daha duuur, 2012 nin sonunda bunlar 3 lere katilack boyle devam edersen ;) Cok basarilisin biliyosun :)

Yeni yilda hersey istedigin gibi olsun insallah canim ..

Pembemandalina
2/1/12

Selam kuzen buradan da sana mutlu yıllar dilerim... (Melek)

Cok tesekkür ediyorum yorumlariniza ve güzel dileklerinize :)

burcu reklami yapilacaklar listesine ekledim senide, ses vermeye devam :)

Nesvünema bulmak, estagfirullah, hersey zamanla birazda ilgiye bagli olarak gelisiyor, sende de öyle olacaktir eminim ;)

Zelis, tüm istatistiklerin hepsine sahip izleyicim benim :)

Hepinize sevgi kelebekleri konsun :)

Bol paylaşımlı,bol yorumlu ve ziyaretçili olsun blogun bu yılda inşallah canım.
Ben bloğunu nası keşfetiğimi yazmıstım:)
İyi ki de misafir olmuşum bloguna ben çok mutlu oldum şahsen.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top