15

Blossom Caddesi'nde bir dükkan...

Bu kitap bittiginde yüzümde kocaman bir gülümseme ve icimde bir rahatlik birakti geriye :)
Iyi sonlari seven ben, sonunu özellikle cok sevdim...
Kitabin birkac yerinde cok duygulandim, Lydia Hoffman'in hayatina dair kisimlardandi...
Yarisini okuduktan sonra heyecan artiyor, hayatlarindaki degisikliklerin nasil sonuclanacagini merak ediyor insan ve okudukca okuyasi geliyor.
4 bambaska kadin, ilginc sekilde bir araya gelmeleri ve sonrasi hayatlarina sihirli degnek degmis gibi...Azimli olmaya, umutlu olmaya örnek oluyor anlatilanlar...
Daha fazla bilgi vermekte istemiyorum okuyacak olanlar icin :)
Kitabi örgü sevenler daha da cok seveceklerdir eminim :) Örgü örmeyenler ise örgü örmeyi merak edip ögrenmek isteyebilir ;)
Kitabin sonunda, bebek battaniyesinin yapilisi yaziyor, birgün torunum olursa insallah örmek isterim bende...


Not: Kitabin ismini yazmamisim :P "Kücük Mucizeler Dükkani"

15 comments

28/1/12

Bardagi tasiran son damla senin yorumun oldu galiba, yarin hemen siparis veriyorum bu kitaptan aynisindan =D
cok merak ettim artik... geciktim bile :P

sevgiler!

28/1/12

yumuşacık duygularla içimi ısıtan bir kitaptı:)

28/1/12

:) :) :) :) biz nerden alcaz bu kitabı acep kelebek blog :):?

28/1/12

"Küçük Mucizeler Dükkanı" ....Okuduuum, çok ta sevdiiim :))

Kücük Seyler, al oku bence cok beklemissin bile, iyiki tasirdim bardagi :D

neval, kesinlikle öyle ;)

Kübra ben kitapyurdu.eu'dan aldim ;)Bu konuyla ilgili bir yazimin linkini vereyim, http://kelebekgibi.blogspot.com/2011/12/avrupada-nasl-kitap-alnr.html

Banu, bir sonrasi devami gibi kitapta varmis ben onuda almak istiyorum bakalim...Kis günleri bol okumak iyi gidiyor hem :)

açıkçası ben de okudum ve blogumda da paylaşmıştım ama sanki bana biraz tanıdık gelmişti.:))Sevmene sevindim...(www.kiapeylemi.blogspot.com)

Adsız
28/1/12

Tüm bloggerlar hep bir agızdan o kadar çok canımı çektirdiniz ki bugün ben de gittim aldım bu kitabı :) Hatta aynı yazarın Yumak Yumak Mutluluk isimli kitabını da aldım. :) bitince yorum yazarım inşaallah :)

29/1/12

herkes tavsıye edıyor...ne cok özledım okumayı :(

31/1/12

Kardeşim de bana almış hediye olarak bu kitabı, örgü örmeyi çok sevdiğim için... Umarım okuyabilirim, bu aralar kitap okuyamama gibi bir durumum var nedense...

Ben de dün bitirdim bu kitabı... En çokta bebeğine kavuşan anneyi sevdim...:)

Pembe sena
3/2/12

'KÜÇÜK MUCİZELER DÜKKANI'nı elime aldığımda söylediğim tek şey 'İşte bu benim kitabım.' Debbie Macomber bu işi biliyor.Karakterleriyle büyülerken,canınızın sıkıldığı bir zamanda sizi alıp bambaşka bir dünyaya götürüyor. BEN KİTAP OKUMA ALIŞKANLIĞINI BU KİTAPLA KAZANDIM.SİZDE DENEMELİSİNİZ :)

Merhaba..az önce bende kitabımı bitirdim ve blog sayfamda dayanamadım duygularımı paylaştım.
http://filizbilginaslan.blogspot.com/Ve benim gibi Küçük mucizeler dükkanı meraklılarını ararken sizi buldum. Çok güzeldi...mutlu sonları seviyorum yaa

Adsız
7/5/12

tek kelimeyle mükemmel.. kitapseverlere gözü kapalı tavsiye ediyorum.. bir solukta bitirebileceğiniz bir esere yelken açın.. pişman olmazsınız.. Leman..

23/5/12

Aman Allah'ım!!!!!!!!!!!
Sen bu yazıyı 28 Ocak'ta yazmışsın, bana kitap 31 Ocak'ta gelmiş ve ben bu kitabı tam tamına Mayıs'ın 17'sinde bitirmişim. :((:(
Ne kadar hızlı kitap okuyorum değil mi? :p Her gece 2 sayfa da olsa okuduğuma seviniyordum bir de... :)

Belgincim kitap okumakta ilerleyebilmen dilegimle o halde :P Aslinda uyumadan önce cok asiri yorgun degilse insan en az 20-30 sayfa okuyabiliyor, ynai bende öyle... cok uykuluysam 4-5 sayfadan sonra devami gelmiyor...Ama sen yinede okuyamiyorum gibi düsünme, devami gelir mutlaka zamanla ;)

Hepinize yorumlariniz icin tesekkürler, bol okumali günlere :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top