13

"Sigara böreği" demeyin bana

Sigara böregi...
Ee ne olmus börege, cok severek yeriz degil mi?
Yaa börege birsey olmadida benim gicik oldugum bir husus var burada.
Niye sigara böregi?
Malzemelerini biliyorum, bolca yapiyorumda, icinde sigaraya ait hicbirsey yok...
Seklinden desek, bu olsa olsa puro böregi olur diycem!
Hem dünyada, lügatlarda baska bir isim yok mu ki, kalmadi mi?
Eminim böregin agzi olsa konusabilse o da sikayetci olacakti bu durumdan, ben onun adina yaziyorum :P
Bu ismi veren kisiyi hayal ettim gözümde...
Cok sigara icen, disleri artik sigaradan sapsari olmus, dis temizligi neymis umrunda olmayan, yediklerini mümkünse sigaraya benzetmeyi seven...

Ben bunu daha önce farketmedim bile rahatsizlik vermemisti cünkü agiz aliskanligi olmus "sigara böregi" diyordum bilincsizce.
Benim 5 yasinda kizim var, cocuga "kizim gel sigara böregi ye" demenin ne denli yanlis oldugunu bu yil farkettim daha... Resmen cocugun aklina, kulaklarina sigarayi asilamak bu. Bu böregi seven cocuk sigaraya sempati bile duyabilir...
Benim icin öyle bir isim yok, birkac aydir cok dikkat ediyorum söylerken...
"Rulo börek, cubuk börek" koydum ismini...
Kizimada acikladim bunu, sigara sagliga zararli birsey, bu ismin güzel bir börege yakismadigini...vs.
Birkac defa yine "sigara böregi" kacti agzimdan, kizim beni düzeltti hemen (maasallah) "Anne rulo börek mi" :)

Sigara icmeyen biriyim ve hayatima hicbir sekilde dahil etmekte istemiyorum! Esimde cok sükür 4-5 aydir sigarasiz saglikli günlere gecti :) Üstü basi daha güzel kokuyor :) Bunu senelerdir dilemistim, kendi istemeyince insan birinin tesviki yahut zoruyla olmadigini anlamis oldum...

13 comments

"o" nun adı artık kalem böreği:)))

18/1/12

rulo böreki cokk severim:)amanda yeni ismi güzel olmus, ne bilelim iste kulagimiza doldurmuslar ezelden beridir öyle..bende dumansiz hava sahasina gectim sükürler olsunnn,üc seneye yaklasti,ztn sonradan baslamistim,icmem cok abesti:)darisi esimin ve tüm icenlerin basina olsun...senin esinin adinada cok sevindim canimm :)

parmak böreği olacak diye duymuştum bende..

oo ne kadar ince düşünceliyiz..bu fikir ve yeni isim hoşuma gitti..yaşasın rulo börek..

insan anne olunca herşeye daha bir dikkat ediyor değil mi canım? bizde de minik yeğenim olduğu için televizyona,konuştuklaarımıza çok dikkat ediyoruz. mübarekler teyp gibiler.. RULO böreğinizin ismine de bayıldım,cismine de :)

olsada yesek bol peynirli sıcak sıcak :)

Allah iligini versin :) Cok haklisin ismi hicte guzel degil hangi teyze koymussa adini halt etmis :p Biz pek yemeyiz bu borekten uagda kizardigi icin ama arada tuketiyoruz ozmanda rulo borek dicem ;) msj alinmistir, Rabbim babamada birakmayi nasip etsin su sigarayi! 5yil birakmisti ne guzel sonradan geri basladi :s sanirim bizden degerli :(

18/1/12

hıc dusunmemıstım ısım konusnu :) sanırım parmak borek derım bende kızıma :)

19/1/12

kesinlikle haklisiniz ve bence bu bogrek makus talihinden el birligi ile kurtarabilirilmali ..
Leyla ile mecnun dizisinde bile tiksinti ile gonderme yapiliyor su sigaraya orda bile adi gecmiyor onun adi artik sakiz :)) ve esinizi sakiza karsi verdigi mucadele de tebrik ediyorum ve muvaffakiyet diliyorum ..

Hic boyle dusunmemistiiim :)

19/1/12

Ben de sigaradan nefret edenlerdenim. Neyseki ne yakin arkadaslarim nede esim iciyor.
Sen guzel bir annesin!

Olsa olsa "sakız böreği" olur Leyla ile Mecnun dizisinden:)

Kizlar cok sagolun degerli yorumlariniz icin.
Leyla ile Mecnun'da sakiz oldugunu bilmiyordum, Tv izlemedigimden sanirim :P
Bu arada "kalem börek" ve mailime gelen bir yorumda belirtilen "Elif börek" isimleride cok hosuma gitti ;)
Sigara icenlere Rabbim birakmalarinda kolaylik versin insallah, birakmislarda bir daha agzina sürmesinler...

Sevgiler gönderiyorum hepinize ayri ayri :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top