30

Bebek Bezi Pastası


 

Cok degerli bir arkadasimin bebek Mevlidi'ne gidecegim icin ona aldiklarimi degisik sekilde paketlemek istedim. Aklima birden bez pastalari geldi. Hemen yapmaya koyuldum. Önce bezleri tek tek rulo seklinde sardim ve kizimin sac lastiklerinden taktim her birine, acilmasinlar geri diye. Yuvarlak bir karton kestim, en altta durmasi ve üzerine birinci kati oturtmak icin. Birinci kat icin hazirladigim bezleri bir araya getirip bagladim, baglama isleminden sonra ortasini bosalttim, aldigim kiyafetleri tek tek icine ilave ettim. 


Devaminda ikinci kat ve ücüncü katini yaptim. Yaptigim her katin dis kismini pembe organza ile cevreledim ki bezler distan gözükmesin diye. Aslinda bu katlar büyükten kücüge dogru olsa daha güzel olurdu, ben bilincli olarak biraz birbirine yakin katlar yaptim, bezin artmasini istemedigimden...


Ücüncü katin üstüne ise renkli cesit cesit seritler biraktim gelisigüzel, pastanin kremasi oldular :P Kenarlarina minik minik isiltili sac tokalari taktim.

Bittiginde en dis kismini saydam cicekli bir paketle kapladim.
Yanina da Bebek Bakimi ile ilgili bir kitabi paketleyip ilave ettim.

Arkadasim önce hazir zannetti, bu da beni mutlu etti tabii :P 
Sanirim bebegi olacak kisilere bundan sonra yine deneyebilirim, görsel olarak bende cok begendim. Kizim ise kiskandi biraz "keske bana da birisi böyle hediye hazirlasa..." diye :P Bende artik bezlenmedigini hatirlattim ona ve eger güzel bir paket istiyorsa illa dogumgününe özen gösterebilecegimi söyledim :)

Aslinda bu bez pastasinin süs-püs kismi evdeki malzeme zenginligine göre degistirilebilir. Ben sadece evde olanlari kullandim..

Sizce de iyi olmamis mi ilk denemem? :)


Not: Resimleri daha büyük ve yakindan görmek icin üzerlerine tiklayiniz.

30 comments

Bilgisizliğimi bağışla bu bez pastalar ne işe yarıyor..anneler kullanıyor mu bezleri yoksa güzellik olsun jest olsun diye mi yapılır?
Sevgiler günaydın ve hayırlı cumalar.

Degmesin Yagli Boya, icine yahut kenarlarina hediyelerini yerlestirip bir nevi degisik bir sunum oluyor :)
Ayrica bezler tabiki kullaniliyor ;)
Bilerek bezi bir numara büyük aldim ki bir süre bebek odasinda tutar belki ve devaminda bezi kullanir diye...Siradan bir hediye paketinden farkli olsun, cicili bicili olsun...olsunda olsun diye iste :D

24/2/12

bence çok güzel bir fikir benim arkadaşım doğum yaptı ona gitmek istiyorum. böyle bir hediye götürebilirim :)ellerine sağlık

Güzel bir sunum evet..
İsmim Sevgi bu arada :)

24/2/12

en yakın arkadaşım da böyle bir bebek pastası yapmış, hayretler içinde kaldım :)) ya siz ne hamarat ne cici kızlarsınız böyle. valla bebek yapıcam bi senden bi de ondan istiycem :))) ellerine sağlık. harika olmuş gerçekten. marifetli hatun seni :)

Harika olmuş kelebeğim..Ben de bu pastalardan yapıp satıyorum..

24/2/12

Allahım cok değişik cok hoş olmuş harikaaaaaaa öperimmmm :)

Çok güzel bir düşünce...

Bez pastanın görünümü de güzel olmuş.Ellerinize sağlık..

Canıım, gerçekten de eline koluna sağlık, bence çok cici ve tatlı olmuş. En güzel kısmı da bebek bakımı ile ilgili bir kitap eklemen... Gerçekten de çook ince düşüncelisin:)

Ellerine sağlık, yaza ablamın doğumu var, ben de ona bebek şekerlerinden yapacağım, umarım seninkiler gibi güzel olur :)

supppppeeeeeer :)
Yahuu ben bunu vermeye/ kullanmaya kiyamam dekor olsun diye kullanirim kizimin odasindaaa :)))
muthis bisey cikmis ortaya, guzel bir fikir oldu banada, eline saglik.

24/2/12

çok güzel olmuş...benimde aklımda hep var bunu yapmak..cesaret edemiyorum ama..hediye için çok değişik bir sunum..ellerine sağlık..

aaa yok artık ! ama muhteşem olmuş buu :))) dünya çok hızla gelişiyor değişiyor ve ben takip edemiyorum Allahımm..seni daha çok takip etmeliyim kelebekçim :))

24/2/12

çookk begendim yaaa elelrine sağlık .taşnırken bütün ıvır zıvırı attım şimdi nekadar ihtiyacımoldu

Adsız
24/2/12

Cok güzel olmus. Yeni dogmus bebegin temel ihtiyaci gibi bisey bebek bezi:)) bende yapmistim buna benzerini yuvarlak bir sepetin icine sunumu güzel oluyo gercekten. Sevinmistir yeni annemiz :)

Ay çook güzel olmuş ya ellerine sağlık :)

24/2/12

Ellerine saglik canim harika görünüyor..Bizim burda bi markette bunlar yapiliyor ve o sekilde hediye olarak satin alabiliyorsun..
Sevgiler

24/2/12

canım çok güzel olmuş, ellerine sağlık. ben de uzun süredir yapmak istiyorum ama bir türlü cesaret edemedim. bir konu var sormak istediğim; üç katı da birbirine ve tabana nasıl sabitliyorsun?

24/2/12

Buradadaki baby showerlarda da cok yapiliyor o bezden pasta. Cok cici olmus. Bayildim!

24/2/12

çok güzel olmuş, bayıldım

haticinpepelasi, bence cok sevinecektir arkadasin ;) Sagol :)

Sevgi memnun oldum :)

Bebekom, hehe sagol cnm, sen bebek yap oralarda bir yerlerde olursam hem görmeye gelirim böyle bir pastayla :D

2zannesi, oo bak bunu bilmiyordum, hemen bakmaliyim ne cesitlerde yapiyorsun diye :) Sanada bol kazanclar diliyorum o halde ;)

Kübis, begenmene sevindim, sen öpersen ben geri kalirmiyim :P bende öperim :)

Ays, tesekkürler, sizler begendikce ben daha cok begenmeye basliyorum :P

Pamuk Sekerim, sagolasin. Sen yaparsinda güzel olmazmi hic :)Ablana iyi bir sürpriz olur hem ;) Kitap hediye etmeyi cok seviyorum, hem ilk cocugu olan biri zorlanabiliyor, bizzat kendim yasadigim icin kitabin faydali olacagini düsündüm :)

Gelin Ayse, cnm iste biraz dekorda durabilsin diye bezi de kiyafetleride birer numara büyük aldim :P Insallah senin bebisede böyle birseyler gelir hediye :)

Sevgiye dair, aslinda bende sonra yaparim diye diye son güne ertelemistim, son gün artik mecbur girisip yaptim :D Umarim sende yaparsin birgün :)

Tazekahvem, begenmene sevindim, takip et tabiki, bak cekilisimi bile kacirmistin :P Yorumlarini görmek mutlu ediyor bilesin ;)

fatma, sagol cnm. Evt kenarda ivir-zivir, incik-boncuk hep olmali aslinda böyle süsleme durumlari icin...Bende iyiki kiler gibi bir kücük oda var evde diyorum orada duruyor bu tip esyalar hep...

Serife, hem yeni anne hemde kendi adima tesekkür ediyorum :) Bebek bezi dedigin gibi en temel ürün bebegi olan icin .. Sepette olanlar benimde cok hosuma gidiyor ama evde hazirda öyle birsey yoktu. Bir sonraki bebek ziyaretime artik modeli degistirerek denemeye calisirim :)

Santiyenin Gülü, cok sagol :)

Nesvünema bulmak, tesekkürler. Aslinda bende bir iki yerde görmüstüm ama icindeki ürünlerin hepsi hosuma gitmeyebiliyor, diyelim ki krem, yahut kiyafet rengi...vs. Bu tip kendi yapinca insan istedigi gibi hediyesini icine yerlestirmesi cok iyi oluyor ;)

Rüya, bence bir an önce dene. Insan eline alinca aa o kadarda zor birsey degilmis diyor :) Üc kati birbirine bile sabitlemedim ben..Aslinda onu düsündüm yaparken ama baktimki üst üste yerlestirince ve birde o disindaki cicekli folyo belki tutmus oldu, cünkü dar sekilde gecirdim onu etrafina, bantladim. Hem bir yerde sabit duracak sonucta gerek görmedim sonradan.. Sanirim bezler cok hafif olmadigindan stabil kalabiliyor böylede ;) Illa daha garanti olsun diyorsan bence ince süslü bir degnek olabilir mesela, kiz bebek icin, onu en üstten alta dogru icine yerlestirebilirsin diye düsündüm simdi.

Didem tesekkürler :)

Elif, begenine sevindim :)

25/2/12

Günaydınlar efendim,Ben geldimm :) blogger anneler facebook sayfasından atladım geldim size :) sevdim bu güzel blogu :) bende misafirleri çok severim beklerim. sevgiler.

Adsız
25/2/12

cok degisik ve cookkk güzel olmus yeni bebegi olanlar icin cok güzel bi fikir :)

25/2/12

cok guzel dusunmussun arkadasım.bez ıhtıyac.en onemlı sey.sunumda harıka !

hehehe orda siritan bir hello kitty gordum ;) Harika gorunuyor ellerine saglik Kelebek gIBIcim ;) Benimde arkadasim dogum yaptiginda boyle birsey yapmak istemistim ama geri cekindim ayip mi olur acaba :s ne alakaysa neyse birdahaki arkadasa artik ;) opuyorum seni hayirli geceler

26/2/12

Aman Allahim kirk yil düsünsem aklima gelmeyecek bir hediye sekli. ne kadar orjinal ve güzellll!! Arkadasinin cok sansli oldugunu söylemeliyim. :-) Müthissss!

cok tatli olmus, ellerine saglik :)

hamarat hatunsun vessalam çok güzel olmuş...

Filiz merhaba, hosgeldin :) Bende sana ziyarete gelirim insallah ;) Sevgiler

Nese cok sagol ;)

Dolunay, tesekkürler , umarim bizim pastanin bezleride ise yarar :P

Kelebekcim hemen gözün Hello Kitty'e kaciyor, ee cok normal tabii :) Bence sende dene, ayip olmaz, hos olur :P

Seyyah, tesekkürler. Aslinda son zamanlar cogaldi bu pasta sekli bez sunumu , marketlerde hazir bile satiliyor ;)

LiveCillah, sagolasin ;)

Tugbatugba, esta piti piti :P Tesekkür ettim :)

Adsız
28/2/12

cok güzel olmus canim ;)

bende arkadaslara böyle bir hediye yapmaya heveslenmistim, bir nasip olmadi... insallah artik bundan sonra bebek görmeye gittigimde hazirlarim ;)

selamlar

Adsız
12/1/13

harika cok güzel olmus, Allahim hayirli evlatlar nasip etsin

ah ah :)))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top