11

Ebe Söbe Mim Sim...

Sevgili Cadi Kizin Dirdiri ait Mim'de mimlenmisim (ayrica birkac blogta(Cici Bici Seyler, Kelebek Misali, Zelis...) Sagolsunlar unutmuyorlar beni. Pek fazla sevmiyorum mim yazisi yazmayi ama birkac yerde böyle mimlenince yazmaya tesvik ediyorum kendimi :P Genelde aradan bayagi vakit gecmis oluyor tabii...

En son Header yazisindan sonra iki gün öyle yogun gecti. Birde ben bu iki günü evde durmayinca...Gezdim, tozdum, soguk kis havasi aldim, enerji topladim :)
(Yarin ise yine bir ilk yasayacagim insallah...)

Siz Türkiye'de kar yagisinin tadini cikarin bizde burada kuru sogugu :/ Kardan adam yapmak, burnuna havuc takmak, gözlerine zeytin yerlestirmek istiyoruuuum (ve birde kizim istiyor bunu).

Misafirlerim artiyor günden güne :) 
(Blogumu yeni takibe almis olanlar hosgeldiniz ◠◡◠ )
Birde coktandir takip edip sessiz kalan izleyicilerim hadi bugün bir degisiklik olsun ses verin :)
Ben mim ile basladim baska yerlere daldim, konudan konuya ziplama huyum...

Bu bir Canta mimiydi, bende cok ve az kullandiklarimdan ortaya karisik bir foto yapmayi yeterli gördüm ;) Ben canta hastasi degilimdir, ayni cantayi (okul zamani) iki yila yakin takmisligim vardir :D Bir cantaya alistimi baglanirim ben :P Bu mime cevap yazarken coktaaan baska mimler türedi su sira bloglarda, "en son Kelebekgibi yazar" misali oluyor benimkisi...Lütfen yazamadigim olursa kusuruma bakmayin olurmu ;) Ayrica beni mimlemis olup ismini unuttuklarim var mi bilmiyorum...

Bu aksam lafi fazla uzatmadan kapatiyorum yazimi, iki gündür az uyudum, uyku cagiriyor :)

Hepinizin Mevlid Kandili'ni kutluyorum, hayirlisiyla geciririz umarim.


11 comments

derslerimin yogunlugundan pek bloglara bakamiyordum firsat bulup bi bakinayim derken kenardaki yeni bloggerlari tanittiginiz yerde Fattosh yazisini gorunce "AAAA benim gibi fattosh adiyla blogu olan biri daha varmis " dedim ve baktim ki benimkiymis :)) cok buyuk supriz oldu benim icin her ne kadar yeni bir blog olmasa da icine cok kapali bir blog oldugundan belki tanitilmak iyi gelir .. TESEKKURLER

kandiliniz mübarek olsun :)

seninde kandilin mübarek olsunn.. çantalar çok güzell

Adsız
3/2/12

kandilinz mübarek olsun :)

Sizinde kandiliniz mübarek olsun, hayırlı cumalar...İlk baştaki çantanın renkleri ne kadar güzelmiş öyle :)

Guzel olmus resimler :)
Guzel gunlerde kullan, hepsi birbirinden guzel bencede.

rica etsem benide reklam edebilirmisiniz bende yeni açtım bloğumu, ayrıca çantalarınada bayıldım çok güzeller bende büyük çanta kullanmayı seviyorum daha kullanışlı oluyor bence bir anne için en ideali

Merhaba

Şu sobe ve mim dedikleri nedir bir türlü anlamış değilim. Banada birileri anlatırsa bileciğim.

Çantaları bende çok severim fakat bir tanesine bağlandımmı yırtılana kadar onu kullanırım.

Sevgiler,

fattosh :D Fazla icine kapanma, biraz blog gezisine cik bence :P Eminim senin paylasacagin cok seyler vardir ;)

Dürr-i Yekta seninde kandilin mübarek olsun :)

Mutlu Et sagol cnm, hayirli kandiller

isterenklihayat, kandilin kutlu mutlu hos olsun :)

yadigar olam, evt o cantayi sirf renklerini begenerek aldim, hem cok seyle uyum sagliyor :P Sagol hayirli kandiller.

Sagol Ayse Gelinim :) Kandilin mübarek olsun seninde :)

bakimli anneler, listeye ismini ekledim reklam icin ;) Katiliyorum canta konusunda anne olunca büyük cantaya gecis yapiliyor, ben Clutch cok begenmeme ragmen ayri ayri da canta tasimak istemedigimden tercih etmyorm...

Kirmizi Pabuclar, benim huyumda öyle eskiyede dek :P Ama arada yeni alinca eskisinin pabucu dama atiliyor :) Mim olayi söyle: Birisi bir konuda birsey yaziyor diyelimki en cok kullandigi cantalarini gösteriyor...vs. Yazisinin altina birkac blogcu arkadasinin ismini yaziyorki onlarda ayni konuda yazi yazsinlar bloguna diye ;) O kisiler mimlenmis oluyorlar. Ben yazima isim yazmadim, mimlenmeyi cok sevmedigimden belkide :P
Ama sen sordun simdi, o nedenle seni mimliyorum :D Sevdigin cantalarini dök bakalim ortaya :)

Hepinize sevgiler :)

Eyvah eyvah ,
ayağımla tuzağa düştüm demek ki :-)))
Madem mimlendim , artık eve gittiğimde resimleri çeker, yarına yayınlarım inşallah. :-)

Çanta tutkun olmadığı için eşin çoook şanslı ve içindekileri boşaltmaya üşenmesem her gün farklı bir çanta kullanmak istiyorum ama nerdee:)

Çantaları böyle bir arada görünce heveslendim, ben de buna benzer bir post yazmalıyım en kısa zamanda! :)

Senin de kandiliin mübarek olsun canım:) Sevgiyle:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top