12

Mim + Blog Award


Sevgili Ahsen bir süre önce beni mimlemisti, cevap yazmadan edemedim :)

1- SENCE ÇOK ANLAMLI BİR SÖZ...

Simdi aklima ilk gelen, Hz. Mevlana'nin Vasiyeti:

"Size, gizlide ve açıkta Allah’tan korkmayı, az yemeyi, az uyumayı, az konuşmayı, isyan ve günahları terk etmeyi, oruç tutmayı, namaza devam etmeyi, sürekli olarak sehveti  terk etmeyi, bütün yaratıklardan gelen cefaya tahammüllü olmayı, aptal ve cahillerle oturmamayı, güzel davranışlı ve olgun kişilerle birlikte bulunmayı vasiyet ediyorum. 
İnsanların en hayırlısı, insanlara yararı olandır. 
Sözün en hayırlısı, az ve anlaşılır olanıdır
Hamd yalniz tek olan Allah'a mahsustur. Tevhid ehline selam olsun."
                  

 2- MAKYAJDA OLMAZSA OLMAZ...

Rimel diyorum. Onuda düzgün sürmem aslinda, acele bir kat...


3- UYGULADIĞIN GÜZELLİK TÜYOLARI...

Yok öyle bir tüyo, dogustan :P... Benim en sevdigim güzellik, gülümseyen yüzde olanidir :)


4- EN SEVDİĞİN İÇECEK...

Cay ve taze meyve sulari. Cay icmeyi cok sevdigimi bilmeyen kalmadi sanirim...Yaz mevsimi ise onun yerini taze meyve sulari alabilir ;) Amaa su gibisi yoktur ;)


5- EN SEVDİĞİN İLTİFAT...

Dürüstce ve abartisiz iltifatlari severim...Esimden ve kizimdan duyduklarim en degerlileri benim icin ;)


6- FAVORİ KİTABIN...
 
Kur'an-i Kerim'den daha favori kitap olamaz sanirim...Onun haricinde Risale-i Nur Külliyati okunmasi cok faydalar getirecek eserler icinde diye düsünüyorum. Ben okumanin güzelligini sonradan kesfeden biri olaraktan, insana güzellikleri ögreten herseyi okuyabilirim.


7- NEFRET ETTİĞİM ŞEY...

Yalandan nefret ederim! Ikiyüzlülükten...Kaba-saba küfürlü konusanlardan nefret ederim, yolda dahi duysam böyle sinirlerim bozulur, konustuklarini kulaklari duymuyor diye düsünürüm...Sürekli etrafa negatiflik sacan insanlari pek sevmem, dünyaya bakis acilarini acilen degistirmeleri gerek bence!


 8- SANA GÖRÜNÜŞ OLARAK YAKIN BULDUĞUN ÜNLÜ...

Benim yakin buldugum kimse yok aslinda. Önceleri Türkan Soray'a, meksikali sarkici Thalia'ya benzettigini diyenler olmustu ve son dönem Audrey Tautou duydum...Pekte mühim bir konu degilki bu, benzesem ne olur benzemesem ne olur :D


9- HERKESİN BEĞENDİĞİ AMA SENİN BEĞENMEDİĞİN ÜRÜN...

Simdi ilk aklima gelen mesela topuzlu boneler, sevmiyorum o ne öyle kocaman top varmis gibi kafada :S Saci kalinca bir lastikle baglayinca yeterlidir bana göre, illa kabartinca mi güzel oluyor anlamis degilim...Bir diger husus ise herkesin begendigi ürünleri bir süre kullanmak istememem, göre göre bikiyorum sanirim...


10- BU SIRALAR ALMAK İSTEDİĞİN KOZMETİK ÜRÜN...

Bu ara mineral pudrami yenilemek istiyorum. Birde yeni bir rimel ve biten cilt temizleme sütümden.

 -------------------


Yazimin sonunda, bana layik görülen Blog Award icin sevgili "Street Fashion and more..." blogunun sahibesine tesekkürlerimi iletmek isterim :)

12 comments

27/2/12

okadar içten yazmışsınki okuyunca seni dahada iyi tanıdım cok güzel yorumlamşsınki ağzına sağlık kalemine sağlık öpüyorum cok iyi geldi gece gece :)KBR

Cok guzel cevaplamisin hani icten olmus demek istedim ;)
Hayirli olsun sevgili adasim benim kadar olmasada sende hak etmistin bu ödülü
( Allahim bu nasil bir öz güven :p )
Cadiyle, cicibiciden sonra seninlede ugrasasim geldi canim cekti ne yapim :p Neyse latife ettigimi soyleyip kacim ben :p
öptüm ;)

mimleri çok seviyorum:)
bende sadece rimel ve kalem kullanmayı seviyorum.
hayırlı akşamlar,hayırlı haftalar:)

Kübiiss cok sagol :) Tani ve yasa beni :P Sanada hayirli geceler, bu gece baska gece olsada :)


Kelebekcim istedigin zaman benimle ugrasabilirsin :) Hee ödülü hakettik cok sükür yaa, benimki bronz, seninki altin sanirim.. :P


Kübra'nin Günlügü, ben cok sevemiyorum ama bazi arkadaslar mimleyince kiramiyorum...Blogumda kac mim cevapladim bilmiyorum belki ondandir...Suan 31 gibi bir sayi görüyorum ama, Ebe-Söbe Kategorisinden isteyen cevapladigim mimlere bakabilir ;)

http://kelebekgibi.blogspot.com/search/label/Ebe%20S%C3%B6be

Kübra, sanada hayirli geceler ve haftalar olsun :)

hmm sen istedim :p

Evet sekerim sanirim seninki olsa olsa bronz olur diye dusunuyorum,
benimki galiba elmas kapli :p

kelebeğim nasılsın canım
mmm çok hoş cevapla
muhabbetle kal canım
:))

Adsız
28/2/12

Rica ederim canim ;)

Blogunu/ Post'larini her zaman büyük bir keyf ile okuyorum ;)

sevgiler

28/2/12

mrb cnm ya bişi sorcam şu mim ne anlama gelio blogta daha çok yeniyimde mazur gör tatlım bilmiorum ve merak ediom..
yanıtlarsan çok sevinirim
sevgiler saygılar..

Kelebekim varsin olsun seninki en güzeli, bu beni ancak cook sevindirirki :P


bir kase lezzet, sagol iyiyim cok sükür ;) Arada hal hatir sorman cok nazik :)Sevgiler


streetfashionandmore, sagol :)


giyim dikis, mimi söyle anlatayim: Diyelimki ben mim baslatmak istiyorum, blogumda bir yazi yazdim ve konusunu ayakkabilarim olarak belirledim. En sevdigim ayakkabilarimi gösterdim ve yazinin sonunda birilerine pas atiyorum, sen,o ve su da en sevdigi ayakkabilarini yazarsa sevinirim gibi mimlemis oluyorum onlari. Mimlenen kisilerde isterlerse bunu kabul edip en sevdigi ayakkabilari hakkinda yaziyorlar ve onlarda baska kisileri mimleyebiliyor ayni konuda...Ben mim yazarken pek kimseyi mimlemem o nedenle benim yazimin sonunda kimseye pas atma olayi yok :P..Umarim anlasilir anlatabilmisimdir :P Sanada sevgiler ;)

Vay son noktayi koydun beni can evimden vurdun :p
Ben daha cömezim canim benim eline su dökemem ;) Seviliyosuuun ;)
Ayrica dvd teklifin icin cok tesekkur ederim ;) biz bence iyi komsu olurduk, arkadas olurduk ;)
aahh mesafelerin gozu kor olsun :(
opuyorum seni ve minicigini ;)
tabi biliyorum ekrandan opemem ama yinede optum cadiyi :p

Ne cömezi cnm, devir degisti artik kimse cömez degil :P
Evt kesinlikle iyi komsu olurduk ;) Arada kizimi sana birakip gezmeye cikardim mesela :D
Kizim ekrandan öpmenin realistis olmadigini biliyor ve bu tip öpücük kabul etmiyor :D Ama yinede ben bunun mecazi oldugunu aciklamaya calisirim senin hatrin icin :D :P

1/3/12

Gulumsemek konusunda hemfikirim. Kucucuk bir gulumseme insanin cehresini degisiriveririr.
Mevlanin sozu cok cok guzel ve anlamli.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top