20

Pamuk Prenses'ten Haberler

Bu da onun devami bir post olacak insallah.
O bahsettigim cuma günü planladigimiz gibi önce okula sonra kuaföre gittik. 
Okulda güzel gecti biz bekleyip kahve icerken o da ögretmenlerle ve diger cocuklarla oyun esliginde denemeye tabii tutuldu. Okula yeterli gözüktü yalniz kontenjan doluymus okulda ve baska okula da yönlendirebiliriz dediler ki yakinda aldigimiz bir mektupta bunu gösterdi. Güya ne güzel evin yakininda istiyorduk okulunu, özellikle getir götür islerinden dolayi...
Ama bunlarin önerdigi adres yarim saate yakin bir yol...Zaten senelerdir kres, anaokulu hep özel gitti uzakti...Okuldan yana bari sansimiz olsa diyorduk. Ama herseyde hayir vardir diyorum ;)

Kuaförde cok donuk bir haldeydi, böyle duygusuz sekilde oturdu durdu. Okulda yorulmus mu yoksa neyden anlamadim ama nerdeyse uyuyacakti :D Sanirim insanin saci cok ellenince uykusu geliyor öyle oldu o da :P Kadin durmadan kafasini düzeltti düz dursun diye, arada dalip gitti birkac kez  :))

Tipi degisti kizin aniden :D Percemleri sevmedi önce, "anne gözümün önünde hep birsey var saniyoruuuum yaa" dedi durdu. "Alisacaksin kiziiiim, daha ilk günler olur böyle" diye teselli ettim bende. (Artik alisti bile) :)
Esimin yorumu: "Ayni hani Amelie filmindeki kadin varya ona benzedi kizimizin tipi"
Ben de biraz bakininca hak verdim, cidden benzedi Audrey Tautou'a. Katie Holmes sac modeline baktik, Audrey cikti iyi mi :D
 En önemlisi, saciyla mutlu bir kiz o simdi :)

Son zamanlarki önemli bir gelisme ise Anaokulu'nda ki göz sagligi kontrolü sonucunda sag gözünün en uzagi görürken zorlandigini sezmisler, baska doktora gidince o da ayni kaniya vardi ve gözlük önerdi ara ara takmak icin...Kizim buna sevindi önce, bir ara sadece "anne keske gitmesek gözlük vermese" dedi ama bir defaya mahsustu, onu da anlamadim neden...Gözlüklü bir iki Anaokulu arkadasi oldugu icin ben zorlanacagini sanmiyorum ki zaten devamli takmayacaksa hic sorun olmaz.

Kizimdan son gelismelerle yazimi sonlandiriyor ihlamur cayimi yudumlamaya devam ediyorum :)
Sizlere de hayirli bir Cuma günü gecirmenizi diliyorum :)

20 comments

10/2/12

yaa nasilda masum oturmus baksana koltukta kesilirken saci:))yerimmmm:))
ama en soldaki resimde varya aynii senn olmus aynii..cok benziyo sana:)Masallah canim benim Allah saglikla akliylaa fikriyle büyümeyi nasip etsin ve size bagislasin pamuk prensesi:)

10/2/12

çok tatlı olmuş maşAllah bende çok severim perçemi kızımın saçı biranönce büyüsün diye bakıyorum çünkü kendimde eşarp bağladığım için kullanışlı olmuyo malesef

güle güle kullansın küçük hanım yeni saçını :)

10/2/12

annesi bu kız aynı sen :) maşallah

Adsız
10/2/12

çok yakışmış maşallah.pamuk prenses gerçekten pamuk gibi surata bak çok tatlı..

10/2/12

yeni saçını güle güle kullansın:) Sana da hayırlı cumalar canım.

İlk resimdeki masumiyet 2. resimde tamamen kaybolmuş :) Çok yakışmış şirineye :)

10/2/12

çok şeker olmuşsun bebeğim. Tarz bir küçük hanım.

uykulu mu yoksa benim çocukken saçlarım kesileceğinde yasadıgım uzuntumu yuzundeki bilemedim ama cok masum ve cok tatlı cıkmış
saçları da cok yakışmış bence cok değiştirmiş onu.güle güle kullansın saçlarını inşallah..

ooyy kiyamam :) nasilda yumuk yumuk duruyor oyle, cocuklarin en guzel anlarindan biride uykulari geldigi andir :) masallah .. yeni saci pek gorunmesede yakismistir eminim:) okul icinde hayirlisi olsun ne yapalim bazen aksilikler olur oyle uzaklik konusunda .. opuyorum pamuk prensesle annesine :)hayirli cumalar canim

Allah bağışlasın çok tatlı, nazarladan saklasın yüce yaradan

yakışmış yakışmış :))

ay gerçekten Amelia olmuş kızın :)

Maşallah çok tatlı bir kızın var. Kız çocukları bambaşka ya süsle püsle yakıştır. :-).

Canım kuzunun saçları çok yakışmış güle güle uzatsın;)

Bu arada headerim hiç uğursuzluk getirmiş olabilirmi?Tamamen kötü tesadüf oldu:(

Emeğine sağlık canım çok sağol;)

Adsız
12/2/12

masallah güzel olmus bende kücükken hep kisa saca özenirdim nedense :D o zamani hatirlatti bana :)

Cok tatli ama :) Sac modeli de cok yakismis, ben kücükken annemde hep böyle kestirirdi sacimi :D

Kizim icin cok tesekkür ediyorum yorumlariniza :) Evet bana benzetirler kizimi ;)
Kücük cocugu olanlara tavsiye ediyorum, sandigimdan cok daha pratik oluyormus :) Hemde bu kis ayinda, mesela bu aksam banyo sonrasi sacini kurutmamiz bir iki dakika aldi ;)

Yazan elleriniz dert görmesin diyerek, sevgiler gönderiyorum hepinize :)

13/2/12

oyy kıymamam cok güzel olmuş maşlh bayadır bloğa uğramıyodum iyi geldi yazılar öpüyorum kocamn :)

13/2/12

Kucuk Amelie'yi operim. Yeni saclarini gule gule uzatsin!

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top