27

Babasına Aşık Kız

 Evin prensesi son zamanlar neler yapiyor kisa kisa bahsedeyim:

* Ilk aklima gelen tirnaklarini koparmasi...Uzamasina firsat vermiyor ve eliyle tirnaklariyla ugrasa ugrasa kopariyor! Bazen acitsa dahi bunu tekrarliyor. Önceden düzenli olarak tirnaklarini keserdim artik coktaan koparilmis oluyorlar kesmeye tirnak kalmiyor :S Umarim bunu yapmaktan vazgecer yakin zaman icinde...

* Kizimin bir aksam uyumadan önce ettigi duadan duyabildigim kisimlar: 
"Insallah hep iyi seyler yapalim
Allahim annemin bir bebegi olsun ins. (kardes istiyor bu kiz:P)
Bütün dualarimi kabul et yarabbim.
Simdi sen bana güzel uyku ver yarabbim
Anneme babama ve bana birsey olmasin
Iki melek ver bana biri yesil olsun biri mavi olsun"
(Bu dua arada degisiyor, meleklerin rengi de...)

* Kizim "anne dua et, bende baba gibi biriyle evleneyim" dedi evlilik konusu acildigi bir anda, "hatta babayla evlensem anne" diye sordu bana  :) Kizlar babasina asik olurlarmis diye okurdum hep ama kendim bunu yasamadigim icin bilemiyordum...Kizimin babasi gibi biriyle evlenme istegini cok duyunca ve görünce cok iyi anladim nasil birseymis bu durum :P

* Keyif yapmayi cok seviyor, keyifli oluncada "Elhamdülillah" dedigi anlar cok hosuma gidiyor :)

* Gectigimiz son haftalarda yatagina yatana dek birsey yok, yatinca basliyordu mizmizlanmaya. "Anne yorganimi düzelt rahat degil, yatagin yanindaki kutuyu al oradan birseye benzetiyorum"...vs gibi kendi kendine korkular hayal ediyor olmaliydi...Defalarca konustum ama yinede o düsüncelerinden vazgecmesi zaman alacak sanirim...

* Kizim "Anne yine cocugun olursa ne yiyecek" diye sordu gecende, ona göre güya tüm sütleri o bitirmis kardesi olursa ona kalmamis oluyor :P

* Son zamanlar ne giyecegini kendi seciyor. Bende birakiyorum onu kendi haline...Bazi gün bakiyorum bastan asagi pembe giyinmis, bazi gün bakiyorum bembeyaz...Yani renklerin uyumuna dikkat ediyor anladigim kadariyla :P Elbise ve etek en sevdigi kiyafet parcalarinin basinda geliyor...

* Bazen ben suratsizsam "Anne en iyi ilac gülmektir" deyip benim moralimi getirmek istiyor :) Bunu birkac kez hastayken yapti mesela, o anlar bana moral oluyor...

* Cok konusuyor, hic susmayan papagan gibi bir kizimiz var diyoruz son zamanlar :P Birde ses tonu hafif ince, cir cir cir :D Bende bazen taklidini yapiyorum cok hosuma gittiginden o ses tonu ve durmadan konusmalari :P 

* Bugün giyinip durdu, gelip gelip birde pozlar verdi bana. Resimede bugüne ait birkac pozunu ekledim...

* 17 Subat: Fil Süresi'ni ezbere okudu. Bu siralar Kureys'teyiz :)

Simdilik aklima gelenler bunlardi... Iyiki varsin kizim, son zamanlarki sana hitap edisimle "Kücük Kiziiiiiiim" :)
"Iyiki kiz olmusum dimi anne, ya oglan olsaydim ne yapardin" der birde arada :P


27 comments

masaallah canim, kizin da sen de cok tatlisiniz :))) baba askini ben de bilirdim... sanirim babalarin anne kadar evde olmamasindan, o kadar sIk gormememizden olabilir... babam rahmetliye ben de asiktim, hatta zaman zaman derim esime, babam gibi olamiyorsun diye :P

Kızlar erkek çocuklarından çok çok farklı çıtı çıtı olarak büyümeleri gerçekten çok güzel..
Allah taksiratlarını göstermesin inşallah..Allah bağışlasın.

Dimi amaaa ya oglan olsaydi ne olacaktiii :)) yerim ben onu. Anlattiklarini okuyunca kizim canlaniverdi gozumde, cunku bir cok sey ortal :) tirnak koparmak, giyinmek, dua etmek gibi :)
Rabbim onlari korusun insallah.

Maaşallah yaa çok tatlı,,"hatta babayla evlensem anne" cümleye bittim ...

maşallah çok tatlı Allah bağışlasın ne güzel küçük yaşta süreleri öğretiyor olmanız ne mutlu size ki öyle birşeye vesile olup öğrenmesini sağlıyorsunuz sevgilerimle:)

severim ben seni :)
duasınıda pek sevdim.
bizim vardı böyle bir duamız kardeşlerimle yaparmışız.:)
hayırlı günler,sevgiler

6/3/12

maşallah minik kelebeğine.çok akıllı maşallah.sizde iyi örnek olmuşsunuz hareketlerinizle.ençok mutlu hallerinde elhamdülillah demesine hayran kaldım.

maaşallahhh minik kelebeğe :)))

ayy masallah allah bagislasin cok seker bi kizin var =)))))

oyy kuzum benim. o meleklerin hiç ayrılmasın yanından senin..

bende babama çok aşıktım küçükken,öyleki annemle aralarına otururdum kıskançlıktan(hehehe)
kızn çok şeker,Allah bağışlasın,Bahtı güzel olsun inş.

oooy yerim ben bunu :)) demek buydu giyip giyip cikardiklari ;)
masallah rabbim zihin acikligi versin insallah, bahtida kendi gibi guzel olsun insallah

dur dur duayi unuttum ben :p Meleklerin renginin degismesi cok seker cadi kiz :p bak demedi deme bu kiza ayan oluyor bence ;) hazirliklara basla, besik bendenn :p

Ay annesi bu kız şeker mi şeker maşallah barekallah.
Ben de babama hala aşık olan kızlardanım, 7 kızkardeşiz, evliyim ama hala babama aşığım. :)) Bu aşk bitmez de... Eşimin yerinde olsam kıskanırdım da..:)
Maşallah tekrar. Allah bahtını güzel eylesin inşallah. Meleklerin rengini söylemesine bayıldım çok tatlı ya :)

6/3/12

elhamdulillah demesine bittim ben .MAŞALLAH yaaa yiyeceeeem işteee.öp yerime küçük kızını.

masallah, allah nazarlardan saklasin :)

Nazar degmesin maşallah..cok tatlı ya dua ezberlemesi de ne güzel öyle..:))

ben de aşıktım babama :D en yakışıklı adam benim babam sanırdım bakmaya doyamazdım :)) hala da doyamıyorum ya Allah ona uzun ömürler versin, tatlı kızınıza da tabi :)

7/3/12

Çok şeker maaşallah. Kızım da babaya düşkün, oğlum da bana. Ama büyüyünce tam tersi olurmıuş. Kızın anneye olan düşkünlüğü, oğlanın da babaya olan düşkünlüğ artarmış. Bakalım...

Adsız
7/3/12

ayy masallah, okurken bile cok hosuma gitti :) ezberi baya iyi galiba ,tühh tü tühh masallah!

Allahim maasAllah ya cok güzel cok tatli kizin var bir an isirasim geldi...Allahim insaAllah isteyen herkese seninki gibi tatli ve akilli bir kiz nasip eder....ilk bastada bana :)

Edibe, tesekkürler :) Baba askini yasayanlari hep merak etmisimdir duygularini :P

Sevgi, amiiin, cümlemizinkini insallah :)

Aysecim yakin yaslarda olduklarindan Asude ile benzer yönleri vardir tabi ;) Böylece gelisimlerini kiyaslayabilme imkani buluyoruz :) Bakalim bir oglusun farki nasil oluyor onuda senden ögreniriz :P

Santiyenin Gülü, tesekkürler :)

Bakimli Anneler, sagolasin. Insallah birseyler ögrenirde gelecekte ona yolunu göstermede isik sacar ögrendikleri...

Kübra'nin Günlügü, bende seviyorum cocuklarin masumane oluslarini ve tüm hallerini :)

Zeyzey, tesekkürler. Elimizden geleni yapmaya calisiyoruz, hayatta geriye birakabilecegimiz en güzel miras onu iyi yetistirmis olmak insallah basaririz bunu...

Tugbatugba, sagol canim :)

Mrs. Kurtulus, tesekkürler :)

Sevgi, amin :) O melekler hepimizle birlikte olsunlar insallah :)

otuzundansonra amiin :) Demek bir baba kuzusuda sendin :)

Kelebekcim amiiin insallah :) Aslinda daha cok resimler vardida sanirim biraz üsengeclikten hepsini düzenlemeye ugrasmadim.. O giyip cikarmalar hic bitmiyorki son zamanlar, bugünde yapti gene :)
Evt meleklerin rengini belirlemesi benimde hosuma gidiyor :)

Bebeko, amin cnm sagol güzel yorumun icin. Esler biraz kiskanabilir sanirim babaya asik hanimini görünce yaninda :P

Fatmacim öperim sabah :P Bolca sükrü bilenlerden olsun evlatlarimiz insallah ;)

LiveCillah amiiin, tesekkürler :)

Sevgiye Dair, sagolasin. Ezberlemek icin cabalamiyoruz aslinda, tek yaptigimiz yatmadan önce o duayi bir kez okumak, birde gecmis ezberlenmislerden tekrar etmek ara ara... Cocuklar hemen kapiyor bizim gibi degil :P

x madame, cok tesekkürler. Amin Allah sevdiklerimize saglikli, hayirli ve mutlu uzun ömürler versin.

Sanem, Alah bagislasin senin cocuklarinida. Bakalim büyüyünce durum nasil olacak ;)

Serife bence her cocuk her gece tekrarlayinca birseyler kapar ;) Tesekkürler yorumun icin :)

Demetella, cok sagol :) Allah isteyen herkese hayirli evlatlar nasip etsin insallah ;)

Selamun Aleykum canım,
Nasılsın ? Bu postu okurken ne kadar keyiflendim. İnan ilaç oldu bana. Kaç gündür hastayım birde son günler hayli tuhafım anlayacağın, kızına bayıldım maşallah maşallah. Aranız hep böyle keyifli güzel olsun inşallah.

Sevgiler.

8/3/12

Selam. :)
Sayfani "âlâ" sitesinde gördüm ve hemen ziyaret edeyim dedim. :)

Banada beklerim. :)

twofaaces

8/3/12

oyyyy yerim seniii bennn cok tatlısın ama sennn yaaaaaaa pozlara bak sennnn ::) öpüyoruz sizi kızlarım ve bennn :)

sizin uzun zamandır takip ediyrum. yazılarınızı beğenerek okuyorum.
benimde 9 aylık minik bir kızım var. ben şimdiden biliorum baba aşığının nasl olduğunu.bir de büyüyüp biraz daha anlamaya başladığında nelerle karşılaşacam tahmin edebiliyorum. ama hep diyorum ki Allah'ım sen onları hep böyle birbirlerine aşık görmeyi nasip et. Harika görünüyorlar bab-kız :D

Maşallah Allah nazardan saklasın dillerini sevsinler benimki de parmak emiyor malesef bırakmadı hatta bir kere tırnak düştü ama vazgeçmiyor pedegog üzerine gitme diyor ama bakalım ne olacaka Allah yardımcımız olsun

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top