11

Bu bloglari görmüs müydünüz? (21-30)

Gectigimiz zaman icinde yine 10 blog Reklam Panomda yer aldi, onlar kimlermis diye tekrar bir bakiyoruz, özellikle gözden kacirmis olanlar icin ;) Diger reklami olmus olan bloglari görmek icin bu yazilara da göz atabilirsiniz:


Daha önce reklam aliminin durdurulmus oldugunu ve birkac degisiklik yapilip sonra yeniden baslatilacagini demistim, bu konuda bir sonraki 10'luyu yayinlarken yazmayi planliyorum. Bu nedenle özellikle yeni blogculara "takipte kaliniz" diyorum :)

Bunlar da reklam maskotlarimiz, eklemeden olmazdi :) 

Hepinize keyifli bir blog gezmesi diliyorum:





















Not: Bu bloglardan "Camur Güzeli" isimli blog herkese acik degil sanirim...Lütfen gelecek zaman icinde blogu herkese acik olmayanlar reklam talebinde bulunmasin!

11 comments

Adsız
11/3/12

Bir gün belki benide yayınlarsın :)

Gülnaz hanımın bloguna ulaşamadım..resim linki verilmiş.
Sevgiler.

11/3/12

izlemedeyim umarım bende bir gün burda yer alırım :)

çok çok teşekkür ederim kelebek gibi,gerçekten çok mutlu oldum.ayrıca benim için tasarladığın resim de çok hoş,ellerine sağlık öpüyorum

canım bu bloglardan izlemediklerimde vardı hemen incelemeye aldım,
hayırlı geceler,sevgiler:)

Cok guzel. Biz mi talep ediyoruz acaba burada yer almayi yoksa siz mi seciyorsunz. Ilk secenekse ben burdayim diyorum:))
Emegine saglik tatlim:))

yeni blogculara destek fikriniz çok güzelmiş. gerçekten desteğe ihtiyaç oluyor yeni olunca zira kendi çalıp kendi oynak gibi birşey oluyor izleyicisiz olmak. 1 yıl önce açtım bloğumu ama kimse görmeyince vazgeçtim :) şimdi yeniden deniyorum bakalım busefer bir kaç kişi gördü ama yine de destek olursanız memnun olurum :))

12/3/12

bende blog acsam meselaaaa :P benmkinide yayınlarmısın bnada özel şöleee afilli bi post hazırlarmısın :)KBR öpüyorummmmmm

Fikr-i Ala, bu reklamlar maalesef yeni blogcular icin...Onlara baslangicta destek olmak icin, senin blogun gayet iyi gidiyor maasallah ;)

Sevgi bildirimin icin cok tesekkürler, dikkatimden kacmisti hemen düzelttim ;)

Lilyum, insallah bir sonraki reklamla ilgili yazidan sonra sende yer alirsin ;)

InciCicegi bende mutlu oluyorum yeni bloglari tanidikca ;) Birilerine minikte olsa faydamin dokundugunu görmek sevindiriyor ;)

Rengarenkli siz talep edeceksiniz ama suan elimdeki talepler bitince bir yazi yayinlayacagim yine ondan sonra insallah ;) Umarim takipte olursun yer almak icin ;)

X madame, evet yeni blogcuyken insan acaba yapabilir miyim diye tedirgin oluyor, okuyucusu oldukca cesareti artiyor bir nevi, motive oluyor ;) Yalniz reklam icin basvuru suan kapali yukarida belirttigim gibi bir sonraki reklamla ilgili yazidan sonra yine talepleri alicam ;)

Kübracim cok özene bezene yapacagimdan emin ol, sorman hata desem :)

Yorumlariniz icin tesekkürler, sevgiler.

Cok güzel birsey yapmissin, sayende güzel bloglarla tanisma sansina sahip oluyoruz ;)

ben de burdayim :)))
çok sevindim, çok tesekkur ederim canim :)
hayirli gunler :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top