12

Kitap almanın kolay yolu ;)

Bir kitap alisverisi ile karsinizdayim :)
Bu defa bilmiyorum neden, belki önceki yazimdan ötürü mü dicem ama alakasi yoktur, kargo daha hizli ulastirdi kitaplari ;) Kitap siparisi vermeden önce Facebook Sayfamizda'da belirtmistim bunu ve Viyana'da yasayan takipcim Sevda'ya da bir öneride bulunmustum ( oda birkac kitap almak istiyordu). 
Baktik ki az kitaba da ayni kargo ödeniyor madem onunkileride ben siparis verdim, aslinda baska bir amacta kitaplari verirken bulusup tanismakti belki de :P 
Ee millet bulusup duruyor, bizde iki kisi dahi olsa bulussak fena mi olur :)
(Baska var mi icinizde bende oralarda bir yerlerde yasiyorum gizlendigim yerden cikabilirim diyen ve bulusmamiza katilmak isteyen?)

Hangi kitaplar geldi hep birlikte görelim:


Sevda'nin Kitaplari:
* Muhabbet Olsun (Sema Marasli)
* Tennure ve Ates (Sinan Yagmur)
* Adab-i Ask (Selin Özkök Karacehennem)
* Hz. Aise (Dr. Resit Haylamaz)

Bana ait olanlar:
* Kitab-i Ask (Iskender Pala)
* Bir Yumak Mutluluk (Debbie Macomber)
* Hz. Aise (Dr. Resit Haylamaz)
* Askin Gözyaslari 2 ve 3 (Sinana Yagmur)
* Kur'an Sürelerinin Kimligi (Mustafa Islamoglu)


Kizim icin olanlar:
* Allah'i Merak Ediyorum (Özkan Öze)
* Namaz Kilmayi Ögreniyorum (kizlar icin) (Fazilet Nesriyat)
* Ahmet ile Elif Kur'an Okumayi Ögreniyor (Zehra Aras)
* Mevlana ile Seve Seve (Timas Cocuk)

Ilkbahar indirimden faydalanip karli ciktik bence ;) Kitaplarin yanisira bez cantalar, kitap ayiraclari.. vardi. 

Avrupa'da olup kitap almak isteyenler, mailinizi birakirsaniz siteye üyelik davetiyesi gönderebilirim. Ugrasmayin kitabevi aramaya, oturdugunuz yerden siparisi verin, evinize gelsin ;)

**********

Bugünün benim icin bir önemi var, sizce ne olabilir? (Bakalim beni kim cok taniyor :P)
Birkac güne kalmaz bunun hakkinda yazi da gelecek insallah ;) 

Sevgiler

12 comments

Evlilik yildonumu gelmisti aklima, ama yazmadan once yinede kopya cektim, dogruymus :P

Enistenin suprizini coook merak ediyoruuum :) Buyuk birsey bekliyorum cunku ondan, sen bir kac kere duyurdun ya Face'den, kesin mahcup etmeyecek seni gor bak ;)
ayyy ben bile heyecanlandiiim.

bir yumak mutluluk ve 1. kitap olan küçük mucizeler dükkanını yeni bitirmiş biri olarak güzel olduklarını söyleyebilirim. bir çırpıda okursunuz.

Adsız
17/3/12

Evlilik yildönümün olabilirmi? Icimden bir ses bu sene senin icin bugun cok güzel gececek diyor ;) allaha emanet

Adsız
17/3/12

Canım çekti ama :) Ben de istiyorum yeni kitap

17/3/12

canım bende kitaplarımı netten alıyorum, böyle rahatlık görmedim. Aldıklarınızın bir kısmını okudum, bie kısmı da benim de listemde.iyi okumalar

17/3/12

canım bende kitaplarımı netten alıyorum, böyle rahatlık görmedim. Aldıklarınızın bir kısmını okudum, bie kısmı da benim de listemde.iyi okumalar

bende kitap çok alırım,
ama kitapçı gezmeyide çok seviyorum elime alıp bakıp almak bana acayip mutluluk veriyor,
paylaşım için teşekkürler,
hayırlı akşamlar,sevgiler:)

Adsız
18/3/12

:))) tanismayi istiyodum ama bu kitaplarin sayesinde olacagi kirk yil düsünsem aklima gelmezdi böyle birseyden dolayi olacagi :D tesekkürler önerin icin senin sayende simdiden heyecanlandim görünce kitaplari

evlilik yildanümünüde merak ettim insallah nice mutlu 10 senelere Allah gönlüne göre versin

18/3/12

Ay harika. En guzel alisveris kitap alisverisi. Internetten siparis verince fiyatlar nasil? Bana annem gonderiyor Tr'den sagolsun.

keyifli okumalar diliyorum sana canım

oohh birsürü yeni kitaap güle güle oku canim :) hz. aise bendede var, baslamistim bir zamanlar ama bitiremedim :S sende gördügüm iyi oldu, devam okurum insallah :)
sevgiler

Aysecim, bildin hemende :P yaa sen beni taniyorsun zaten artik :) Sasirmadim o nedenlede ;) Hee cidden ben o konuda yazmadim bak yaziya, nasil gecirdigimize dair :P O da ayri bir yazi konusu olur belki. Sade ama güzeldi, öyle coook büyük sürpriz olmadi ama o zaten özel günlere sigdirmayi sevmez öyle seyleri...Yapmadigi birsey yapmisti ;)

Pespembe kücük mucizeler dükkanini bende cok severek okudum ve o nedenle bir yumak mutlulugu almak istedim ;) Tesekkürler yorumun icin.

Serife icindeki sesi sevdim :P Evet bildin sende ;)Sevgiler

Isterenklihayat sende kitaptan bol birsey yoktur zaten :) Sanada ilk firsatta bol kitap alisverisi dileyeyim o halde ;)

Mehtap evet ne rahatlik gercektende ;) Özellikle biz gurbettekiler icin her kitabi ve hatta Türk bir kitabevi bulmak zaten zorken, interneti seviyorum iste bize kolaylastirdigi seyler yüzünden :) Tesekkürler yorumun icin ;)

Kübra'nin Günlügü, bende kitapci gezmesini acayip severim ;) Türkiye'ye gidince kitapciya ugramadan edemem görürsem...Sanada sevgiler ;)

Sevda, hemende 10 yil falan yazmissin, Face'den kopya heee :) Evet benimde aklima gelmezdi, sadece bir gün kaldi ins. bulusmamiza ;) Herseyde bir hayir vardir böyle tanismamiz gerekiyormus demek :)

Didem, internetten ben cok memnunum, bu yazida gördügün kitaplara 50 euro civari verdim ve üstüne 12 euro falan kargo ücreti ;) Türkiye'den istemeye son verdim bende artik :) Özellikle indirimleri kacirmamak gerek dönem dönem ;)

Mavianne, cok tesekkürler :) Seni blogumda gördügümde hep gülümsüyorum, sevgiler :)

LiveCillah, bende simdi hangine baslayacagimi bilmez haldeyim, Askin Gözyaslari 1 bitti, devamindaki seriyi mi okusam yoksa araya birsey mi eklesem diyorum...Sanada iyi okumalar :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top