7

Bu bloglari görmüs müydünüz? (31-40)


Simdiye dek toplam 40 tane blog reklam panosunda yerini aldi, her biri ortalama 2-3 gün panoda durdular.


Henüz toplu halde paylasmadigim son 10 blogu da tekrar bir hatirlayalim-taniyalim-görelim :)

 Keyifli bir blog gezintisi diliyorum:


 


 








 Not: Reklam seklinin degisecegini demistim, bununla ilgili kismi ayrintili bicimde en kisa zamanda bu yazinin devami seklinde yazacagim, "bende blogunda reklamim olsun istiyorum" diyenler takipte kaliniz.


7 comments

blogların hepsi çok güzel,
çoğunun takipçisiyim,
canım hayırlı günler sevgiler canım:))

tekrar teşekkürler kelebek gibi :)

güzel bir fikir
tebrikler
yardımların faydalı olur tüm blogculara
kolay gelsin canım
sevgiler

aaa beni de eklemişsin, çok teşekkür ederim. düşünüldüğünü görmek güzel:))

blogumu burda görmek beni de mutlu eder..şimdiden teşekkürler kelebek gibi bu güzel uygulaman için :)

Kübra, tesekkürler yorumun icin :)

Kücük Mutluluklarim, rica ederim severek yapiyorum bu reklam isini heleki karsimda sizin gibi nazik insanlar gördükce ;)

Nesvünema bulmak, bunu yayinliyorum o halde :P Elimden geldigince herkese yardimci olmak isterim insallah, cok sagol dualarda olmak yeterde artar bile bana :)

Maviannem, cok tesekkürler :) Senin her ugrayisin bana bloga günes acmis gibi geliyor :)

Emilianata, son reklam panosunda yer alan herkesi eklemistim ;)

Betiylehayat eger basvurduysan insallah sende yer alirsin tabiki, sevgiler :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top