15

Gül kokulum

Bugün en sevdigim gün, Cuma.
Bu Cuma ayri bir güzel sanki, 20 Nisan oldugu icin mi acaba :) 20 Nisan 571'de güzel insan, son Peygamberimiz dogdu dünyaya. O ki her yönüyle tam örnek bir insan...
Bizler yazikki bir dizideki oyuncularin hayatlari kadar bilmiyoruz O'nun hayatini. Kulaktan dolma bilgilerle yetinmeyi yegliyoruz. Oysa öyle cok bilinmesi gereken, hayatimiza isik tutacak yönleri var ki...

 Ey yüce insan, ey sevgilinin sevdigi, ey güllerin efendisi...
Senin gül koktugunu bildim bileli daha bir baglandim ben güllere ve gül kokusuna, taa icime cekiyorum ve senin kokunu aldigimi düsünüyorum...
Senin sünnetlerini uyguladikca daha bir güzellesiyor hayatim, daha bir neseleniyorum...

Biliyor musun Peygamberim bazen tanimadigim birine selam veririm evin yanlarindan gecerken... O kisi belki bizim binada degil ama olsun, müslüman degil ama olsun. Ben yinede selam veriyorum senin sünnetine uymaya calisip... Ve bugün o selam verdiklerimden bir yasli bey bu defa selamlastiktan sonra durdu ve arkamdan bana seslendi bende döndüm, "Sen güleryüzlü, cok canayakin bir insansin, bu cok güzel" dedi ve bas parmagini yukari dogru tuttu begendigini isaret etmek isteyip :) Bu beni mutlu etti sabah sabah :)

Senin hayatindan birseyler okurken icime bir üzüntü düsüyor günümüzle kiyaslayamiyorum...Insanlar birbirlerinin canini acitmak istiyor, kimse kimseye gülümsemiyor senin gülümsemen gibi...

Seni ezberleyip hayatimizi sana göre yasayanlardan oluruz insallah... 
Iyiki dogmussun, iyiki varsin Peygamberim.

*****
Ben biraz daha okumak istiyorum diyenlere:

Daha önce yazdigim bir yazi, Peygamberimizden saglik önerileri.
Baska bir güzel yazi ise, Her kapiyi acan sihirli bir anahtar.

15 comments

Iyiki peygamberimizin ummetiyiz... Guzel bir yazi Eline yureginize saglik...

@gunlukcugumEvet iyiki :) Tesekkürler.

Adsız
20/4/12

Ne güzel yazmışsınız ellerinize yüreğinize sağlık.Maalesef ki Resulümüzün hayatını çok bilmiyoruz .Okadar ıvır zıvır bilgilerle doluyuz ki.Sanki hiç ölüm yokmuş gibi dalıp gidiyoruz dünya işlerine .Şimdi farklı bir gün olsaydı tüm bloglar bu günü kutlardı .Sizden başka sayfada görmedim Resulümün doğum günü yazısını.Selam olsun sana EY SEVGİLİ...
ALLAH SİZDEN DE RAZI OLSUN.

@Adsız Tesekkür ederim, okuyup yorum biraktiginiz icin :)
Evt dalip gidiyoruz, baska bir sürü seyleri ögrenmek icin halbuki ne cabalar gösteriyoruz...
Ne iyi fikir aslinda belirttiginiz, keske bugün bircok blogta bu özel gün üzerine degisik acilardan yazilar yazilsaydi...

çok içten ve güzel bir yazı olmuş CeSum kutlu doğum günümüz kutlu olsun :)

20/4/12

keşke daha da dolabilsek Rasulallah ın sevgisi ile....selam ve dua ile

kalemine o güzel yüreğine sağlık kelebeğimm..
rabbim şefeatine mazhar kılsın bizleri inşallah..
hayırlı cumalar canım..

@çilekli süt Tesekkürler cileklim, sagol okudugun ve yorumunu eksik etmedigin icin.

@Gökce Keske Gökce... Dua ile..

@birtutamkekik Amin insallah. Sagol sanada hayirli bir cuma olmustur umarim :)

Ne güzel bir post olmuş.O nun sünnetlerine sarılan kurtulur huzur bulur. Sokaktaki yaşlı amcaya da güzel örnek olmuşsun demek ki. O nu daha çok tanımayı daha çok sevmeyi nasip etsin Mevla :) Sevgiler canım ...

@Tazekahve Amin Taze Kahvem, O'na sarilan kurtulur tabi.. Sagol yorumun icin.

peygamberin güzel ümmeti, allah razi olsun senden paylasimin icin :)

ne kadar güzel yazmışsın
gerçekten de O'nun söylediği gibi yaşasak
ne kadar güzel olur
hep iyilik güzellik olur çevremizde
teşekkürler tekrar hatırlattığın için

Gerçekten çok güzel ve bizim için çok gerekli bir post olmuş...
Allah O'nun hayatını hayatımıza hayat kılmayı nasip etsin İNŞALLAH...
Iyiki dogmussun, iyiki varsin Peygamberim...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top