12

Izmir'den gelen Hediye Kutum

Gectigimiz günler icinde bir Hediye Etkinligine katilmistim. Kura sonucunda Izmir'den sevgili Gökce ile eslestik. Ben ona gönderdim hediyemi, o da bana.
Gökce'nin hediyeleri cuma günü ulastilar bana ve günüme nasil renk kattilar anlatamam, pespembe bir renk :)

 Kendisi pembe rengini aksesuarda sevdigimi sanki biliyor gibiydi, yani beni hic tanimayan birinden tam isabet seyler almam sasirtmadi degil :P Blogumdan tüyo mu aldi acaba :)

Simdi gidip o bozuk para cüzdanina yine bakasim geldi iste, nasil sevdim anlayin :) Esim'de begendi hediyelerimi ;)

Hepsi vintage havasinda olan bir kutu icinde geldiler ki ben kutu icinde olan birseyleri cok seviyoruuuuum :)

Resimdeki diger hediyelerime bir bakiniz: Türkiye'de her yerde görüp bir türlü karar verip almadigim fulardan :) Cay icmeyi cok severim, iki tanede cay cikti meyveli ;) Narlisini kizimla ictik bile...Ya kelebekli cici küpelere ne demeli :) Fiyonklu toka hele, takip takip gezindim evde :P
Kizimda pinokyosuna cok sevindi. Krese götürüp arkadaslarina da göstermek istiyor.
Not ve dua icin ekstra tesekkürler. Duayi buzdolabinin kapagina yerlestirdim ;)

Insan iyiki katilmisim diyor :)
Gökce'ye bana bu sevinci yasattigi icin, yazi vesilesi ile tesekkür etmek istiyorum. Yüregine saglik :)

12 comments

2/4/12

Gule gule kullan. Cok guzel:)

bende o etkinlikte hediyemi alınca musmutlu oldum :) seninkiler de çok tatlı :)

ebru
2/4/12

çok şekerler gerçekten..Ben de katılsaydım keşke...Çok tatlılar ..Güle güle kullan

yaşasııınnnn, ben de ulaşmadı galiba diye üzülüyordum, haftasonum yoğun geçti nete girme fırsatı pek bulamadım. şimdi görünce çoook sevindim. hele bir de hediyelerimi beğendiğini öğrenince daha çok sevindim, hemen eşime de gösterdim bak bak diye iş yerinde. pinokyo onun seçimiydi, onu beğenmişler mi çocukluğumuzu hatırlatıyor mu diye soruyor bana:) beğenmişler dedim:) çok iyi oldu bu etkinlik tekrar teşekkür ederim ben de değmesin yağlıboyaya bu güzel organizasyon için... izmirden sevgiler...

pembis pembis cok guzel gorunuyorlar burdan. :)

Musmutlu günlerde kullan tatlım:)Bana da özelden adresini yaz lütfen olur mu bekliyorum:)

Canımcım iyi günlerde kullan :) Yani pembeler fiyonklar pek tatlı objeler kesinlikle ;)) Öpüldün :)

Didem cok sagol ;)

Santiyenin Gülü, böyle etkinliklere arada katilmak gerek ;) Iyiki katilmisiz :)

Ebru tesekkürler, muhakkak yine düzenlenir bir etkinlik, o zaman sende katilirsin insallah ;)

Gökce karsilikli mutlu olduk demek ne güzel :) Kizima pinokyodan bir özette yaptim tabiki görünce :) Bugün arkadaslarina gösterdi yaninda götürüp :) Sanada cok sevgiler ;)

Aysecim oradan göründüklerinden daha sekerler inan :)

Sihirli Kokoshum, güzel yüreklim yaa ben mahcup olurum ama böyle :/
Seni kiramiycam, samimiyetini bildigimden..Yazip gönderirim tmm :)

Tazekahve sagolasin, evt tam bir bayanin sevecegi seyler iste :) Sende öpüldün ;)

güle güle kullan canım hediyelerini...

çok güzel görünüyor,güzel günlerde kullan,sevgiler

canım hediyelerin çok güzelmiş,
iyi günlerde kullan,
hayırlı günler sevgiler
çekilişimede beklerim:))

3/4/12

Canim su google özel arama motorun kodunu bana verebilirmisin bende bloguma eklemek istiyorum..
Yardimci olursan cok memnun olurum :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top