24

♪ Maher Zain ♫

Bazen benim icin önemli olup "neden bunu hala yazmamisim :S" dedigim konular oluyor ve bunlar zamanla birikiyor kaliyor öylece... Mesela örnek verecek olursam, kac yillik blogcu olmama ragmen daha bu yil abimden bahsetmis olmam...Ya da nerdeyse hergün dinlememe ragmen Maher Zain'le ilgili yazmamis olmam.
Iste tam da konu bugün bu ---> Maher Zain

Bundan 2 yil önce yine bu aylarda baslamisti onu ilk dinleyislerim...Cok zor dönemlerdi benim icin. Onun "InsaAllah" parcasi yüregime umut saciyordu.
Sonra her sabah okula uyanirken "Elhamdülillah" parcasiyla gözlerimi aciyordum. Bilerek onu kullaniyordum, o güne gözümü acabildigime sükretmek icin...Artik kizim bile alismisti sabahlari bunun bizi uyandirmasina ve bir müddet dinlememizi istiyordu cok acelemiz olmadiginda :)

Sonra iste baktimki onun müzikleri benim ruhuma merhem gibi, ilk albümü olan "Thank You Allah"'ta bulunan diger parcalarida dinlemeye basladim, hepsi insanda aliskanlik yapacak türdendi bana göre...Bunca zamandir dönem dönem takilip kaldigim sarkilar muhakkak olmustu ama bunlar onlardan farkliydi. Hissedebiliyordum dinlerken, dünyayi bir süreligine unutturuyordu bana, yüregim kizginsa yumusatiyor üzgünse su serpiyor ferahlatiyordu...

Bu yil cikan "Forgive Me" albümünü duyar duymaz bir an önce dinlemek icin sabirsizlandim ve bir süre sonra albümünü Itunes üzerinden satin aldim, doya doya dinliyorum artik :P
Kizimin yeni albümdeki favorileri "My little Girl" ve "Number one for me".
Ben ayirmak bile istemiyorum, hepsi güzel mesajlarla dolu; Allah'i hatirlatiyor, Peygamberimizi hatirlatiyor, sevgiyi, savaslarin olmamasini, umudu, duayi...
Bu arada zaman icinde kizim ve esimde benim sürekli dinlememden dolayi sevdiler ve kendisinin hayrani oldular :P

"Birgün keske konseri olsa da gitsem" diye hayal ederken bu yil Viyana'da düzenlenen Tuna Festivali'ne gelecegini duyar duymaz cok sevindim :)

Maher Zain'in 23 Mart 2011'de dünyaya gözlerini acmis olan ve ona babalik duygusunu yasatan kizi "Aya Zain" icin bir tshirt süsleyip konserde vermeyi düsündüm. (Bu arada kendisi de 16 Mart 1981dogumlu...)
Konser günü geldi catti ve erken yer kapmaya calismadigim halde ya da organize edenlerden biri tanidigim olmadigi halde en ön siraya oturabildim :)

Sonrasinda kizima hediyeyi sahneye dogru uzatmasini söyledim, yoksa belki veremeyip elimizde kalir dedim..O da bir cesaret uzatti ama yüksek olan sahneden beri Maher onu göremeyince aglaya aglaya geri geldi bizim minik hanim :D Bunu gören bir görevli bayan tam ben kizimi ikinci kez gitmesi icin ikna ederken geldi ve elinden tuttu önce menajere sordu ve bir parca bitince sahneye dogru yol aldi kizim :)
Onun sahneye cikacagini hic hayal bile etmemistim :P Orada süzüldü, büzüldü, utandi, bayagi bir heyecanlandi...Maher Zain önce ismini sordu ama cvp vermedi. Baska zaman yine imkani olursa bu defa konusacakmis öyle dedi bakalim :) Ayrica tshirt paketinin yaninda kizimin o gün ben giyinirken cizmis oldugu resimde vardi, bana gelip "Anneee bunuda Maher Zain'e götürelim lüüütfen" demisti ve almistik yanimiza, cok icten vermek istemis olmaliki verebildi :)


Ve günün sonuncu güzelligi ise normalde imza merasimi falan yoktu, hatta "bosuna beklemeyin bugün imza dagitimi yok" dediler ben yinede biraz bekledim ve korumalarla cikip arabaya dogru yol alan Maher'in yanina yaklasmaya calistim imza alabilmek icin, korumalarla biraz ite kaka olsa da...Pespembe rengiyle gönlümü fethetmis olan Ala Dergi'nin ajandasi sayesinde farkedildim ve elimden aldi ajandayi imzaladi yürürken :) (Bu kisimda Ala Dergi Avrupa'dan Gülseren Hanim'a tekrar tesekkür etmek istiyorum ajandayi imza icin yanima almami önerdigi icin...Ayrica birseyi daha belirteyim Ala Dergi'nin Haziran sayisinda Maher Zain ile röportaj var, belki okumak istersiniz...)

Kendimi o günün en özel kisisi hissettim, Rabbim nasip etti cok sükür, güzel ve heyecanli bir gündü :)
 
Imzasini cok begendigimi ekstradan söylemek istiyorum, "Remember Allah always" ❤


 ♪♪ ♫♪ ♪♪ ♫♪ ♪♪ ♫♪


24 comments

Ahhhh ah diyorum sadece Kuzum, sen biliyorsun :)))

ayyyy çok tatlı biri ya senn sayende tanıdım ben bilmiodum bunu hiç :) dinlednm sesi harika :)

11/6/12

Ben de çok severim, allah sevgisini, müslümanlığın gösterilmek istenmeyen güzel yanlarını bu şekilde aşılamaya çalışan daha çok sanatçı olsa keşke.

Ne güzel bir gün olmuş ve ne tatlı gelişmeler Allahım :))) Kendim yaşamış kadar mutlu oldum doğrusu :) Ben de seviyorum Maher 'i , tarzı ve mesajları çok hoş.Bu arada hazırladığın tişört de çok sevimli ellerine sağlık :) Tam bir hanım hanımcık hatunsun kelebekçim sen ! :) Sevgiler canımın içi ;))

Canim benim okuyunca seninle birlikte heycanlandim inan :) Ne guzel diledigine kavusabildin sonunda insan yeterki gonulde istesin derim hep bak oluyormus demekki :) Ben boylesi kimseye hayranlik duymadim imza isteme gibi ama bende blogger arkadaslarimla yani sizlerle bulustugumda alirim bir imza ona gore :p
Maher zain biraz sami yusuf gibi sanirsam yani dinledigim kadariyla gencler icin boylesi guzel parcalar olunca gencler kendilerini dahao iyi icinde bulup benimsedigini dusunerekten bende seviyorum bu tarzi ingilizce anlamasamda
( utanarak soyluyorum ) ice huzur veriyor ritim olarak .. biliyorsun maher zain'i senin araciligin ile tanidim :) iyikide tanittin guzel oldu ;)
Tshirt ise facedede soyledigim gibi super oldu ellerine saglik ;) insallah minik kiz giyiyordur ;)

11/6/12

Vayyy.... :)

@VOLKAN - KALDERA Bir ahhh ama cok sey anlatir, hangisi acaba :P

@1Gül (Roseone)Roseone o halde iyiki tanimissin diyorum, keyifli dinlemeler :)

@PontiPonti haklisin, bu tür örnek insanlar uluslararasi hitap ettiginden cogalmalilar ;)

@TazekahveTaze Kahvem gelmis hosgelmis :) Tesekkür ederim yaa bu hanim hanimcik lafi beni pek mahcup etti :P Sevgiler

@KeleBek MisâLi ...Klbkcim sen zaten canli yayindan herseyi ilk saniyesinde haber alanlardansin Facebook cephesinde :P
Sami Yusuf gibi degil ama islami müzik olarak kategorilemek diyorsan belki benzer. Sami Yusuf daha agir müzikler yapiyor yani sürekli dinleyemiyorum ben onu...Maher'in özelligi sürekli dinlesen de yormuyor, belki bana öyledir bilmiyorum...
Benim araciligimla daha cok kisi tanisin o halde, yazimi yazmakta gec kaldigimi cok iyi anliyorum...
Insallah giyiyordur yaa, ne cok görmek isterdim üzerinde bir bilsen :)Tesekkürler zahmet edip böyle uzunca bir yorum biraktigin icin :)

@kimyonKimyon, Vayy ki ne vayyy :)

Ne güzel olaylar yaşanmış öyle :) Şuan ilk öneri olan Insha Allah'ı dinliyorum ve pek beğendim. İnsanı bir yerlerden yakalayıp etkiliyor...

böcük

Harika :)
Bu konser icin ne kadar gun saydigini biz biliyoruz. En ön siralara oturman cok daha guzel olmus. Ayri sevindim bunun icin :)
Ayrica kizini dusunup kendi ellerinle yaptigin hediye muthis. Begenilmeyecek gibi degil. guzel gunlerde giysin bebis insallah

13/6/12

en kısa zamanda dınleyecegım.sevgıler

Bende çok severek dinlerim Maher Zain'nın şarkılarını ne şanslısınız konserine gidebilmişsiniz. Kızın da çok tatlı bu arada, keyifle okudum konser anılarınızı :)

bende cok severek dinliyorum parcalarini... hepsi güzel- hatta for the rest of my life´i dinledikce insanin sevmesi, sevilesi geliyor :) maher zainin basarilarinin devamani bekliyoruz... :)

@Gelin AyşeInsallah güle güle giyiyordur yaa, merak ediyor insan acaba diye :P Kizim eminim unutamaz bunu :) Cünkü bir ara Maher Zain'le evlenecegim bile demisti :D Cocuk iste, normalde babasiyla evlenmek ister halbuki hep :D

@miuKeyifli dinlemeler miu, umarim sende seversin :)

@Nur K.♥Evt, cok sükürki konsere gidebildik. Kizim icin tesekkürler Nur :) Sevindim keyifle okuduysan ;)

@LiveCillahEvt cnm o parca da cok güzel ama ben sahsen hic ayiramiyorum. Yeni albümde de ayni sekil devam etmis güzel parcalarla ;) Insallah basarili sekilde devam eder bu yolda ;)

15/6/12

hiç bilmiyordum bu kişiyi, hemen şimdi senin tavsiye ettiğin parçalarla dinlemeye başlıyorum, teşekkürler

Gercekten okurken ben heyecanlandiim harika bir insan sesi de öyle :)) ne güzel bir fırsat olmus canlı canlı da gormussunuz minik aya icin hazırladığınız sürpriz de sizin ufaklık ta cok seker :)

Ayyyyyyyyyyyyy ay bende maher'i görmek istiyorum Rabbim Maher abimi gormeyi bana nasip et

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top