19

İyi ki Varsın

Dogumgününün bitmesine birkac dakika var ve ben yaziyi yazana dek gecmis olacak...Biliyorum, senin icin önemi yok böyle özel günlerin ama ben yine de bir yazi yazmadan gecemeyecegim.
Sebebi, sen ve iyiki olusun...
Simdi hayatimizi kisa bir özet gectimde kafamdan, sen olmasaydin nasil olurdu hersey diye...
Aklima pek güzel hayaller gelmedi. Senin yoklugunu hic kimse dolduramazdi...
En cok nelerini seviyorum diye düsündüm sonra.
Evine bagli olusunu, temiz kalpli olusunu, temiz olusunu, duygusal olusunu, bazen sacma da olsa espri yapmaya calismani, beni gicik etmeye calismani, anlayisli olmani, yardimseverligini, sözlerinle degil hareketlerinle konusmani, (son seneler) kitap okuyusunu, iyi bir baba olmaya calismani...
Bazen birsey bulamaz seni sebepsiz seviyorum zannederdim, simdi anliyorum ki aslinda yazacak olursam daha bircok sebepleri var...Hicbirsey sebepsiz degildir öyle ya!

Bana gecen gün gelip kafanda bembeyaz bir beyaz sac oldugunu ve bunu kopardigini söyledin. O an 30 olmak üzere oldugunu ve yaslandigini dedim bende...Birgün dilerim ki 60-70 oldugunda da ilk beyaz sacini konustugumuzu gülümseyerek hatirlamayi...Sana beyaz yakisacagina eminim :)

Iyiki dogmussun ve benim e$imsin. Birlikte nice saglikli, huzurdolu, hayirli ve minik güzel sürprizlerle dolu bir hayat diliyorum. Seni seviyorum  (biliyorsun pek söylemem bunu, bugüne özel olsun  :P)

19 comments

11/7/12

Allahtan sizin icin ömür boyu bir arada mutluluk ve huzur dilerim cesum....

yazinin cok yerinde öyle motive etmissinki okuyanlari bilemezasin....

bir yastikta saglikla kocayin..

11/7/12

Harika bir yazi bu
.mutlu yillar.

ahhhh canımcımmm ne güzel anlatmışsın eşini rabbm bu birlik ve beraberliğinizi hiç bozmasın umarım ilerde benimde bir eşim olur ve ona sayfalarca mektup yazarım. Şiirler yazarım inş.

Rabbim mutlulugunuzu hic bozmasin insallah.. Guzel bir yaz olmus ;) Mevlam sizi iki cihandada mutlu eylesin insallah.. Abimin dogum gunu kutlu olsun :)

11/7/12

Allah hayırlı güzel ömürler versin sizlere canım, Rabbim sonuna kadar güzel mutlu şekilde götürsün eşinle birlikteliğini maşallah diyeyim

Adsız
11/7/12

Cok duygusal olmus :) nice senelere.

11/7/12

Nasıl kimse yorum yazmaz hayret?!
Eşinle nice yıllara inşallah, sağlıkla, mutlulukla, huzurla el ele olmanızı diliyorum. Resimleriniz her zaman çooook hoşuma gidiyor. Bu yazın her zamanki süslü yazılarından çok daha içten geldi bana. Bu direk yüreğinden dökülmüş, iyisiyle kötüsüyle sanki...
Sevgiler

Bu satırları okurkan benim neden gözlerim doluyor biliyorsun değil mi?
Rabbimden sınavınızı geçmiş olmanızı, mükafatınızı ise daha kat be kat her iki cihanda almanızı diliyorum İNŞALLAH.
Ceydam için değerli oldukça benim için de değerli olan kardeşim, NİCE SENELERE AİLENLE İNŞALLAH...

11/7/12

Birlikte koca bi ömür dilerim;sağlık,sihhat afiyet ve huzurla..!

@zelisAmin Zelisim, Allah razi olsun :)
Motive edici olmasina sevindim ;) Ilk yorumu sen yazmissin :*

@dolunayTesekkürler Dolunay :)

@1Gül (Roseone)Birgül insallah, sen eminim güzel siirler ve mektuplar yazarsin :)

@KeleBek MisâLi ...Amin klbkcim, hepimiz icin diliyorum bunlari ;)

@MehtapSagolasin Mehtap, insallah :)

@serifeSerife evt yalniz ve duygularimi dinlyerek yazdigim icindir :P Sagol :)

@BeBeKoBebekom, yorumlar sonradan geldi, son zamanlar az yorum aliyorum sanirim benim blog gezmeye pek vaktim olmadigininda etkisi oluyordur...
Aslinda herzaman icimden geldigi gibi yazarim ama bazi zaman tam kelimelere dökemem, bu defa istedigim gibi tam yansitmisim demek :) Tesekkürler degerli yorumun icin;)

@AishaAmin Ayse, cümlemiz icin öyle olur umarim :)

@VOLKAN - KALDERANazan abla, beni az cok tanimanin etkisi var sanirim duygulanmanda :) Ne güzel dua etmissin, amin demekten baska ne düser...Bu son cümleyi gözüm mektuptan da isiriyor sanki :) Özellikle hosuma gitmisti cünkü...Tesekkürler :)

huzur saglık ask sevgı sızınle olsun masallah dıyorum ve umarım sans yakanızı hıc bırakmaz...sevgıler

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top