6

Seviyorum Douglas Yeşilini

Gecenlerde KelebekGibi Viyana Bulusmasi yapacagiz demistim ve o gün bulustuk cok sükür, 4 güzel bayanla birlikte sohbet esliginde kahvalti etmek harikaydi ;) Bulusma fotolarini görmek isteyenler Facebook sayfamiza buyurup albümlerden bakabilirler :) Bu arada sayfa bloga göre oldukca aktif, takip etmek isteyenlere duyrulur...

******

Blogta takipci sayimiz 1000 olmak üzere :) Benimle hayatimi paylasan ve yanimda olan bin degerli kisi... Mail aboneliginden takip edenleri de unutmamak lazim, onlarda bayagi cogunlukta :) Hepinize tesekkür etmek amacli sayimiz bine ulasinca biraz hareketlenip heyecan katacagiz buraya, devami sonra... :)

 ******

Bu kisa bildirilerden sonra gecelim baska bir konuya. 
Sonunda 2. Douglas Box'uma kavustum. Avusturya'da su sekil oluyor, her ay belirli sayida (300-400) kutucuklar satisa sunuluyor ve bunun bir tarihi oluyor satin almak icin. Mesela falanca gün saat 18'den itibaren...Yani kapis kapis gidiyor o sinirli sayidaki kutular bitene dek. Bende bu ay tam dakikasinda siparis vermistim :P Yalniz bir önceki kutuma göre bu kutu daha dolu doluydu.


Icerige gececek olursam:
1- Artdeco Ceramic Nail Lacquer: Orjinal büyüklükte, rengi cok tatli bir fusya, kizim icin iyi oldu ;)

2- Douglas Dress-up Mascara: Orjinal boyda, rimel ihtiyacim yoktu ama yedekten zarar gelmez :P Bu Douglas kutusu 10 euro sadece ve bu orjinal boydaki mascara da 10 euro. Yani bunu düsününce diger hepsi bedavaya gelmis gibi oluyor...

3- Lee Stafford Dry Shampoo: 50ml, saclari yikamadan temizliyormus güya kuru temizleme gibi, pehh bana göre degil ama sirf güzel koku verdigi icin arada sacima püskürtebilirim :P

4- Go Smile Zahnpasta: evt bu bir dis macunu, pahali bir macunmus dogrusu, dislere sihir yapip özel birsey yapmiyor bence, gerek yok fazla para harcamaya diyorum bu ürün icin, cok daha iyi ve uygunlari varken...

5- Salvatore Ferragamo Signorina Body Lotion: 30ml, cok güzel bir kokusu ve kivami var bu kremin, kisaca sevdim :)

6- Elizabeth Arden Eight 8 Hour Creme: Bu krem degisik bir ürün, 8 saatte yanık, pişik, sıyrık, hatta nasır vs. her şeye iyi gelen mucizevi birsey oldugunu okudum...Hic olumsuz bir yorumda okumadim kremle ilgili, henüz denemedim...

7- Parlez-Moi d'amour eau Fraiche & Galliano Kette: Fena bir koku degil, yalniz bu kutudan hic kolye cikacagini beklemezdim, markanin kolyesini de eklemisler. Güzel olsada pek tarzim degil, belki birine hediye olur...

Ayrica 2 minik parfüm tester vardi...
Hesapladim ve normalde 30-40 euro arasi tutuyor hepsi...Özellikle degisik ya da lüks ürünler denemek icin iyi bir firsat oluyor, ben bu kutudan memnun kaldim.
Sizler herhangi birine üye misiniz ya da ne düsünüyorsunuz bu tip kutularla ilgili?

6 comments

Bulgaristan'da da Douglas'ın sezonluk kutuları var ve bu kadar dolu değil tabi ki yarı fiyatına 1 adet tam boy ürün ve testerlar var. Bu kutuyu görünce keşke burada da olsa diye iç çekmekten kendimi alamıyorum.

Ben bu kutucuklara hic uye olmadim sanirim kozmetige merakim yok bu uzden olsa gerek :p ayda yilda bir yves rocher "ye ugrarim ondada kredi kartini gumletip gelirim ama ayda yilda bir olunca oda olur degil mi yani :p guzel gunlerde kullanasin insallah ;) suprizlerini merakla bekliyorum ama ben burda olamayacagim icin bircogunu kacircam herhalde .. Bu arada seni takip ediyoruz zira takip edilmeye deger olmak disinda senin dostlugun guzel ..

@Didem TanerDidem insallah sizlerde de buna benzerleri olur önümüzdeki zaman icinde, tesekkürler yorumun icin Bulgaristan'a sevgiler :)

@KeleBek MisâLi ...Klbkcim oraya bende ugrarim bazen ama senin gibi cok sey almam, ufak tefek...Nedense öyle süper diyemiyorum oranin ürünlerine orta halli ;) Bende bu kutulari niye seviyorum biliyormusun, cünkü pek öyle cesit cesit kozmetik ürün deneyen alan biri degilim, bir sey alinca coook uzun süre dayanir az kullandigim icin, bu kutuyla cesit ve degisik özel markalardan da deneme sansi olmasini seviyorum ;)
Dostlugumun güzel oldugunu okumakta ayri güzel :P Tesekkürler :)

9/8/12

bu kutuyu nerede bulabilirim?Türkiye deki fiyatı ne kadar?bilgi verebilirmisin?

@neslikSanirim Türkiye'de yok :/ Ben Viyana'da yasiyorum o yüzden buradan aliyorum bu kutuyu...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top