6

Douglas Box Nr.3

Gecen gün Douglas kutumun kapima gelmesiyle güne basladim.
Bu kutu ile ilgili daha önce de ufak tefek bilgi vermistim, yani ne sekilde aliniyor, ödemesi...vs. Lütfen önceki yazilara bir göz atiniz. Ayrica Türkiye'de olup olmadigi sorusu geliyor, ben suana dek Türkiye'de oldugunu duymadim...Oralarda da cesitli buna benzer kutular var tabiki ama Douglas'tan yok bildigim kadariyla.

Bu defa ki kutudan da memnunum tabikiii :) Kutu olsunda icinden ne cikarsa ciksin degil mi :D
Kutunun kendine has rengini seviyorum, cekmece tarzi olusu ile digerlerine fark atiyor ayrica ;) Suan ücledim ama kitapligimin kutulari koydugum bölmesi daha 6 kutu alir diye de söyledim esime :P Icinden cikanlarin en azindan fiyat olarak cok cok üstünde oldugunu görünce o da gereksiz görmüyor sanirim :P

Neyse ben lafi cok uzatmadan icerige gecelim:



1- Collistar, Silk Effect Eyeshadow (Nr. 24 Plum), bu fari denedim ve coook isiltili birsey ki pek sevmem... Yani evde dahi kullanamam sanirim, bir de o simlerin göz altina dogru kacmalarini sevmiyorum, durduklari yerde dursalar :P Isiltiyi seven hanimlarin özel günlerine renk katacagina eminim. Renk tonu güzel ;)

2- Jimmy Choo Edt (4,5ml), bu parfümü görünce önce minik kutusuna sonra icinden cikan sevimli sisesine hayran kaldim, kokusu da gayet iyi :) Böyle meyveli ve ciceksi taze bir koku...

3- Gucci Flora Garden Bodylotion (50ml), buna benzer parfüm markalarinin vücut kremlerini seviyorum, cok kalici güzel koku birakiyorlar. Bu da hosuma gitti, tek benim degil kizimin da, ayagina sürdü birkac kez :) Bir de "baba baaak cicek kokuyorum" diyor :)

4- Clarins Bi-Serum Intensif "anti soif" (15ml), bu tip cilt bakim ürünleri kullanmiyorum. Bu ürünü denemek istiyorum ama yasima uygun olup olmadigini düsünmekteyim, sonucta 30 yas icin biraz agir kacar bence...Fiyati bayagi pahaliymis! Kutudaki en pahali ürün buydu, bu bana gelen minik sise bile 25 euro...

5- Beyu Beauty Star Mascara (5ml), bu minik rimeli henüz denemedim, canta icin uygun boyda :) Rimel ihtiyacim yoktu ama bu da bir cesit olmus oldu.

Ayrica Douglas'tan iki deneme ürün alinabiliyor siparis verirken. Ben de Naked diye bir vücut yagi ve Kenzo'nun yeni cikan parfümü (Madly Kenzo) secmistim. 
Bu gelen ürünlerin bazilari hediye aralarina eklenebilir :)

Toplamda hesaplarsam kutunun icindekiler 50 euro üzerinde ama ben sadece 10'a aldim (posta dahil). Douglas Box almaya devam edecegim sanirim. Hem kutu koleksiyonum tamamlanir :P

Herkesin 30 Agustos Zafer Bayrami kutlu olsun :) Sevgiyle, güzelliklerle ve saglicakla kaliniz :)

Not: Cekilisi kazanan kisiye bugün paketini gönderdim, Avustralya kitasina dogru yola cikti, umarim kisa zamanda sahibini bulur :)

6 comments

29/8/12

Sırf kutusu için bile alınır:D

hayırlı olsun abla =) çok ciciler

Adsız
30/8/12

yeni ürünlerini iyi günlerde kullan ;)

Cekmece tarzi kutu olmalari cok hos, cok kullanisli bencede.

Adsız
1/9/12

bloğunuz çok güzel ve iç açıcı ;) ayrıca ürünleri de güle güle deneyin ;)

süslümmm benim :) güle güle kullan canim :)

Evt Nesrin sirf kutusu yetiyor :))

Tesekkürler ELif :)

Streetfashionandmore sagol, evt cekmeceler herzaman bayanlarin bolca ihtiyaci olan seylerdir :P

Sule cok tesekkürler, bloguma girenin yüzü gülümsesin isterim hep :)

Livecillah, kim süslü ben miii :P YOk yaaa nerde öyle süs püs, o eskidendi diyecegim ama simdiye bayanlara bakinca eski halim bile süslü degilmis derim ancak :)) Tesekkürler ;)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top